LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] aquarium

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
glorixjim
Berichten: 13
Lid geworden op: 16 nov 2007 13:10

Re: aquarium

Ongelezen bericht door glorixjim »

Dan had de beste man minimaal er voor kunnen zorgen dat je niet meer kan bestellen. Maar dit kan nog steeds !

Consument Jaap
Berichten: 8
Lid geworden op: 21 sep 2007 15:31

Re: aquarium

Ongelezen bericht door Consument Jaap »

Ik hoor taal nog teken. In gebreke gesteld (schriftelijk) en geld terruggevorderd. Geen reactie. Rotterdam is voor mij te ver. Schade € 92 en nog wat. Zolas eerder gemeld: mijn betaling dateert van eind augustus! Ik heb wel aangifte gedaan.

nickdennis
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 nov 2007 20:59

Re: aquarium

Ongelezen bericht door nickdennis »

Heb op 31 oktober voor 109.00 euro besteld, keurig betaald, bevestigings email gehad, en toen maar wachten. Na twee weken, ben ik gaan bellen (zonder resultaat ), email, het zelfde. Heb toen 30 dagen gewacht, ondertussen diversen keren gebeld en gemaild zoder resultaat. Heb toen een aangetekende brief gestuurd, waar in ik mijn bestelling binnen 14 dagen wou ondvangen, of mijn geld terug wou.
Heb tot 1-1-2008, niets mogen ondvangen. Heb op 4-1-2008 aangifte gedaan van oplichting, (dit moeten alle gedupeerden doen, anders blijft dit maar door gaan,hoe meer aangiftes hoe sneller.)

sjeng1978
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 okt 2006 08:47

Re: aquarium

Ongelezen bericht door sjeng1978 »

Ik heb nog steeds niet al mijn spullen van mijn bestelling van 4 oktober. Ik denk dus dat ik dat binnenkort maar eens ga doen

beloe
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 jan 2008 13:20

Re: aquarium

Ongelezen bericht door beloe »

hoi
ik ben ook de pineut ben ik bang ik heb een m s meter besteld bij hun voor de kerst maar ik krijg ook niemand te pakken

beloe
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 jan 2008 13:20

Re: aquarium

Ongelezen bericht door beloe »

nog even dit:
over dit citaat:

Tsja, dan wordt het toch maar weer Direct incasso.
Vraag naar hun "laatste waarschuwingsservice" .

Wat is dit en waar kan ik deze organisatie bereiken?
En hoe werkt dit?
groeten beloe

Consument Jaap
Berichten: 8
Lid geworden op: 21 sep 2007 15:31

Re: aquarium

Ongelezen bericht door Consument Jaap »

Ik was al bijna vergeten dat ik in augustus 2007 bij de aquariumwinkel bestelde en aan mijn verlies van € 92 gewend, toen op 2 februari j.l. een pakket met alle bestelde artikelen werd afgeleverd! Op mijn verstuurde (2x) in gebreke stelling en terugvordering van betaalde bedrag is niet gerageerd. Ook in het pakket geen begeleidend briefje over een en ander. Maar toch een onverwachte meevaller!

nickdennis
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 nov 2007 20:59

Re: aquarium

Ongelezen bericht door nickdennis »

Zouden ze dan toch iets met de aangiftes gedaan hebben, ik heb in januari aangifte gedaan. Waneer heb jij dat gedaan. Mij benieuwen, of ik binnenkort ook wat mag ontvangen.

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: aquarium

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Geld tegoed?

Van die aquariumwinkel dit keer?

Neem contact op met ,
[email protected]
en vraag naar hun "laatste aanmaningsservice"

Grootvader

Consument Jaap
Berichten: 8
Lid geworden op: 21 sep 2007 15:31

Re: aquarium

Ongelezen bericht door Consument Jaap »

Nick Dennis, mij aangifte was september/opktober 2007. Neem ook kontakt op met
XXX | secretariaat
XXX

Computerweg 16
3821 AB Amersfoort
Postbus 94
3800 AB Amersfoort

t 033 - 455 04 33
f 033 - 455 28 35

http://www.dibevo.nl

nickdennis
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 nov 2007 20:59

Re: aquarium

Ongelezen bericht door nickdennis »

Heb op 22-2-2008 mijn bestelling ontvangen, geen briefje er bij, heb nu 2 osmose app, maar binnen is ...

LJBocholtz
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 nov 2008 10:07

Re: aquarium

Ongelezen bericht door LJBocholtz »

Na aanvankelijk een goede ervaring, een aantal jaren geleden, deed ik dit jaar in maart een bestelling van ruim 100 euro, welke direct werd betaald.
Na dat de levertijd volgens hun voorwaarden was verstreken ben ik gaan bellen en mailen gedurende 2 maanden met een frequentie van elke week!
Geen enkele reactie, zelfs niet op een aangetekend schrijven, dit werd gewoonweg niet afgehaald op het Postkantoor.
Ik heb contact gezocht met de keurmerkinstanties en die ontkennem een lidmaatschap.
Aangifte gedaan, krijf je een mooi bewijs van en er gebeurt niets!
Het is te hopen dat deze boevenbende snel verdwijnt met hun onlinewinkel!
In ieder geval, centjes in de zak houden tot de levering plaatsvind!

schepnet
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 feb 2009 14:38

Re: aquarium

Ongelezen bericht door schepnet »

Hier wederom een gedupeerde.

Hoe kan het toch, dat na al die jaren Fons nog niet is opgepakt en zijn dubieuze zaakjes nog steeds voortduren.
Ik had gehoopt, dat de politie er zou zijn om ons te schermen, dat radar praktijken kan oprollen en de consumentenbond ons kan helpen.

Jammer.

Zijn mobiel wordt niet meer beantwoord en [email protected] zit vol.
Wat een tijd het me kost voor die 60 euro voor een pomp is triest.

Eigenlijk zou ik willen, dat ik de laatste was, maar ik vrees het ergste.

Groetjes Geert :cry:

evilkitty
Berichten: 28
Lid geworden op: 16 feb 2009 21:56

Re: aquarium

Ongelezen bericht door evilkitty »

ik sta er werkelijk waar nog steeds van te kijken dat mensen bij deze zaak bestellen.

er is maar 1 zaak waar ik durf te bestellen voor aquarium spullen en dat is aquaplants online, mischien niet altijd de goedkoopste maar ik bestel daar nu al 2 jaar geregeld spulletjes en heb nog nooit problemen gehad. altijd snel reactie, goede service, goed geholpen als je vragen hebt of een probleem en je krijgt nog wel eens en presentje als een bepaald artikel een tijd niet leverbaar is en pas na lange tijd op je deurmat verschijnt. je krijgt hier altijd bericht over dat t wat langer kan duren en je betaald niet 2x verzendkosten.

Gesloten