LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Heeft SLV al iets van zich laten horen?
Heeft SLV al iets van zich laten horen?
Zou graag willen weten of de SLV al iets van zich heeft laten horen m.b.t. de rechtszaak van Monique.
Zoja: heel fijn
Zonee:
Dan wordt het tijd een email-actie op te starten. Die gasten mogen wel haast maken.
Luc
Zoja: heel fijn
Zonee:
Dan wordt het tijd een email-actie op te starten. Die gasten mogen wel haast maken.
Luc
Re: Heeft SLV al iets van zich laten horen?
Nee Luc die laten nooit wat horen. Misschien moet je bij de SRV zijn, kun je meteen een nieuwe badmuts kopen. En hou eens op met die malle voorstellen van je want anders benadeel je de echte gedupeerden van SLV en dat word je niet in dank afgenomen.
Zoek anders een hobby of ga een eindje fietsen richting de Noord-Pool dan horen we wel weer van je. Badmuts.
Inge
Zoek anders een hobby of ga een eindje fietsen richting de Noord-Pool dan horen we wel weer van je. Badmuts.
Inge
duhh heb ik ook al eerde rvan de week neer gezet werdt ook niet op gereageerd en je wet het antwoord al slv doet alles collectief en niet per persoon he dus de recht zaak van hun is er over zon 7 jaar dus dan horen we wel van hun weer een keer
Ga eens een cursus Nederlands doen, dan begrijp je ook wat SLV op hun website schrijft.
Inge
Inge
Inge,
Waarom vertrek je niet gewoon van dit forum, ik heb nu enkele bijdrage van je gezien en je kat alleen maar. Wanneer kunnen we jouw inhoudelijk bijdrage tegemoet zien?????
Waarom vertrek je niet gewoon van dit forum, ik heb nu enkele bijdrage van je gezien en je kat alleen maar. Wanneer kunnen we jouw inhoudelijk bijdrage tegemoet zien?????
Als ik een kusje van je krijg Ik bepaal zelf wel wanneer ik verdwijn en alleen op voorwaarde, als jij je excuus aanbiedt aan mijn "PLUKKER"
begrepen
Inge.
begrepen
Inge.
Kan je lang wachten! !
Ik heb geduld.
Afgesproken!
We zien je niet meer posten tot je de eventuele excuses van dhr. Blok binnenhebt.
Goed idee van je!
Luc
We zien je niet meer posten tot je de eventuele excuses van dhr. Blok binnenhebt.
Goed idee van je!
Luc
En beste Blok plakken en knippen kan ik ook hoor wat me van jullie opvalt is, als je het niet meer weet, wanneer kom jij nou met een zinvollebijdrage. Alles is al beschreven hier op het forum.
Wie maakt hier ruzie de leden van die geweldige Vereniging zoals mijn Plukker al eerder schreef. Meneer Blok mag plakken en knippen en Piet doet het woord.
Doei maar weer. Inge
Wie maakt hier ruzie de leden van die geweldige Vereniging zoals mijn Plukker al eerder schreef. Meneer Blok mag plakken en knippen en Piet doet het woord.
Doei maar weer. Inge
Ik begrijp tot nu toe dat de SLV nog niet gereageerd heeft.
Dat is niet zo slim van ze.
Ik ga eens even kijken of ik een email-actie op touw kan zetten. Verder zal ik hen telefonisch gaan lastigvallen, indien mogelijk. Elk uur bellen kan nog wel eens helpen maar dan moeten ze wel telefonisch bereikbaar zijn natuurlijk.
Weet iemand waar die tent zit...? Het adres en zo?
Dat is niet zo slim van ze.
Ik ga eens even kijken of ik een email-actie op touw kan zetten. Verder zal ik hen telefonisch gaan lastigvallen, indien mogelijk. Elk uur bellen kan nog wel eens helpen maar dan moeten ze wel telefonisch bereikbaar zijn natuurlijk.
Weet iemand waar die tent zit...? Het adres en zo?
Laatst gewijzigd door Luc op 03 aug 2003 18:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Als ik een kusje van je krijg Ik bepaal zelf wel wanneer ik verdwijn en alleen op voorwaarde, als jij je excuus aanbiedt aan mijn "PLUKKER"
begrepen
Inge.
Nog een dan voor Lucje en zijn vrienden. Er staat als jij (Blok) dus wat Plukker al zei lucje, leer eens lezen.
begrepen
Inge.
Nog een dan voor Lucje en zijn vrienden. Er staat als jij (Blok) dus wat Plukker al zei lucje, leer eens lezen.
slv is niet telefonisch berijkbaar aleen schriftelijk of mail en ja hoor gaan we weer de kleuterschool wordt tijd dat de tros radar maar een hoop topics moet gaan verwijderen
Kijk eens op de site van SLV luc of ben je niet zo snugger ???????????
Ah, ik begrijp het: jouw Plukker heeft het op dhr. Blok gemunt en jij op mij.
Sorry Inge, geen interesse, ben al voorzien
Luc
Luc
Oké, SLV geeft geen huisadres op. Emailen via email-programma kán, maar beter lijkt mij via hun eigen website, middels het contactformulier. Die kieperen ze niet zo snel uit hun mailbox lijkt mij:
http://www.leaseverlies.nl
Dan naar tweede icoontje met envelop erop en dan middels dat 'email-support'-formulier aan de gang.
Luc
http://www.leaseverlies.nl
Dan naar tweede icoontje met envelop erop en dan middels dat 'email-support'-formulier aan de gang.
Luc
Luc
Hoi Luc,
Ik hoop dat het een mooie is Maar alle gekheid op een stokje, denk je dat dit een goede aktie is. Mijn inziens zijn de stichtingen achter de schermen volop bezig met de rechtszaken en treden bewust niet naar buiten toe. Wat me logisch lijkt.
Zo'n aktie kan alleen maar kwaad bloed zetten en onze belangen schade toebrengen.
Jullie vorige e-mailaktie vond ik wel zinnig maar dit lijkt me geen goed idee. Maar ja wie ben ik
Groetjes,
Paula
Luc
Hoi Luc,
Ik hoop dat het een mooie is Maar alle gekheid op een stokje, denk je dat dit een goede aktie is. Mijn inziens zijn de stichtingen achter de schermen volop bezig met de rechtszaken en treden bewust niet naar buiten toe. Wat me logisch lijkt.
Zo'n aktie kan alleen maar kwaad bloed zetten en onze belangen schade toebrengen.
Jullie vorige e-mailaktie vond ik wel zinnig maar dit lijkt me geen goed idee. Maar ja wie ben ik
Groetjes,
Paula
Inge,
Ga eens terug naar de plek waar je thuishoort...het aanrecht of achter de ramen......
Ga eens terug naar de plek waar je thuishoort...het aanrecht of achter de ramen......
zzzzzzzzz
Laatst gewijzigd door Rinus 1 op 25 aug 2007 22:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Ben het geheel met Inge eens. Dit forum staat vol met onzin.
Mensen zoals dhr Blok, die niets nuttigs te doen hebben in hun leven, komen hier tentoon spreiden hoe triest ze zijn.
Mensen zoals dhr Blok, die niets nuttigs te doen hebben in hun leven, komen hier tentoon spreiden hoe triest ze zijn.