![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
Oxxio reageerde niet op mijn brieven en telefoontjes.
Na bijna 1 jaar eindelijk een reactie en wat bleek, Oxxio leverde op nummer 2 terwijl ik woon op 2a!! En dit voor bijna 4 JAAR !!
Erg slordig, verkeerde EAN nummer, verkeerde tenaamstelling maar wel innen!!
Nu wacht ik al 5 weken op een telefoontje vanuit het hoofdkantoor, regelmatig telefoneren hoe de zaken er voor staan levert alleen maar meer frustatie op want nu blijken er ineens fanatieke werknemers te zitten die steeds weer opnieuw alles uitzoeken! Waar zaten die fanatiekelingen het afgelopen jaar?
Opnieuw teogezegd dat er binnen 3 weken een reactie komt maar ik heb erg mijn twijfels als ik alles hier lees.
Gisteren al contact gehad met het telefoonteam van Radar en ook al contqact gehad met CONSUwijzer en info gekregen van de geschillencommissie energie en water. Laat het er niet bij zitten!
Is er iemand die dit ook al heeft meegemaakt?