LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Garantie LG

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Shiraas

Garantie LG

Ongelezen bericht door Shiraas »

Hoi allemaal,

Ik heb een tijdje terug een LG viewty aangeschaft...
Maar die is er abrupt mee opgehouden krijg telkens een zwart scherm.
En zo slim dat ik ben, ben ik de bon kwijtgeraakt...

Nou is mijn vraag heb ik zonder de bon nog garantie via LG?...
Want ik heb vaak gehoord dat dat wel zo is bv bij Nokia die werken gewoon met het imei nummer van het toestel...en daar is geen bon bij nodig.

Weten jullie misschien of het kan?...

Big-V

Re: Garantie LG

Ongelezen bericht door Big-V »

Het klopt inderdaad dat, wanneer het over Nokia's gaat, veel servicepunten aan de hand van het IMEI-nummer kunnen bepalen of er nog garantie op een toestel zit. De servicepunten die ìk ken, hebben deze mogelijkheid niet wanneer het over LG gaat.
Ik denk echter wel dat, wanneer je direct contact opneemt met LG, zij je tegemoet zullen komen.
Je hebt natuurlijk het geluk dat je een Viewty hebt; een toestel dat natuurlijk nooit een jaar of ouder is. Ook zonder kassabon staat dus in principe vast dat er nog garantie op de telefoon zit.

puma73

Ongelezen bericht door puma73 »

Mogelijk kun je met behulp van een bankafschrift de koop bevestigen?

Kika29

Ongelezen bericht door Kika29 »

Kan het verkooppunt geen kassabon voor je uitdraaien? En anders de pakbon erbij zoeken van wanneer het toestel binnen gekomen is? Een fabrikant/repaircenter accepteerd geen toestellen zonder aankoopbon, het toestel wordt dan gerepareerd met kosten of ongerepareerd retour gezonden met eventuele onderzoekskosten.

Probeer het eens bij het verkooppunt of ze je niet verder helpen kunnen.Meestal kunnen ze het nog terugvinden in het kassasysteem.

Gesloten