Een aantal maanden terug wordt mijn vrouw gebeld door @Home voor een proefabonnement op TV digitaal totaal (we hebben digitaal basis), leuk mevrouw, twee maanden op proef voor € 9,95.
Ja de groeten. Zegt mijn vrouw deze week @Home haalt nog steeds die € 9,95 automatische van de rekening dit was toch voor maar 1 keer voor dat proefabonnement van 2 maanden. Dus even gebeld met @Home 2 maanden voor € 9,95 en als je niet reageerd gaat het stilzwijgend door oftewel dat we een gewoon abonnement hebben op TV digitaal totaal. Dus ik zeg tegen de mevrouw aan de andere kant, bij deze zeg ik dit abonnement op, helaas meneer dit moet schriftelijk want er moet een hantekening onder staan, ik zeg pardon telefoninsch een "proefabonnement" zonder handtekening? En ja hoor de voorwaarden komen erbij, blablablablablablabla.
Wie heeft dit ook mee gemaakt???? oftewel hoe kom ik hier vanaf??
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Proefabonnement TV digitaal totaal@Home
-
-
Re: Proefabonnement TV digitaal totaal@Home
Mensen als je weer een aanbieding krijgt via de telefoon,waar je doodziek van wordt,moet je het volgende doen!!!
Zodra er telefoon gaat van een of ander bedrijf,moet je direct zeggen dat je het gesprek opneemt met een bandje,ik heb het een paar keer gedaan,heel gek ik heb rust,ik heb nog geen telefoon weer gehad, want het gebuurt altijd onder het eten.[/b]
Zodra er telefoon gaat van een of ander bedrijf,moet je direct zeggen dat je het gesprek opneemt met een bandje,ik heb het een paar keer gedaan,heel gek ik heb rust,ik heb nog geen telefoon weer gehad, want het gebuurt altijd onder het eten.[/b]
Ik heb deze week een flyer binnen gekregen van @home,
dat ze uit gaan pakken met TV digitaal, telefonie en internet
aangezien ik al (trouwe) klant ben @home, wilde ik toch profiteren van de actie van TV Digitaal,
omdat je dan 2 maanden gratis mag kijken en de digitale ontvanger ook gratis ontvangt.
dus ik bellen met de klanten service,
en wat zeggen ze daar, omdat u al klant bent bij @home, moet u toch 79,- euro etalen voor de ontvanger, als u nog geen klant was geweest had u wel alles gekregen.
dus dat wil zeggen dat @home de trouwe klanten gewoon laat betalen en de mensen die nieuw zijn al het voordeel geven
gewoonweg schandalig, vaste klanten niet mee laten doen,
maar ik heb een klacht gemaild in de hoop deat ze erop reageren
dat ze uit gaan pakken met TV digitaal, telefonie en internet
aangezien ik al (trouwe) klant ben @home, wilde ik toch profiteren van de actie van TV Digitaal,
omdat je dan 2 maanden gratis mag kijken en de digitale ontvanger ook gratis ontvangt.
dus ik bellen met de klanten service,
en wat zeggen ze daar, omdat u al klant bent bij @home, moet u toch 79,- euro etalen voor de ontvanger, als u nog geen klant was geweest had u wel alles gekregen.
dus dat wil zeggen dat @home de trouwe klanten gewoon laat betalen en de mensen die nieuw zijn al het voordeel geven
gewoonweg schandalig, vaste klanten niet mee laten doen,
maar ik heb een klacht gemaild in de hoop deat ze erop reageren
-
Nou, hier dus ook een vaste klant die een oor aangenaaid is.
Helaas tot mijn leedvermaak heeft de vorige persoon niks terug ontvangen voor zijn "gratis" decoder.
Daar hebben wij ten minste nog mazzel gehad, 40 eurotjes terug...
Ennuhhhhhhh houd ze in de gaten die jongens van @home... vrijblijvend is dus beslist nNIET gratis... integendeel...peperduur
In hun voorwaardes staan ook veel tegenstellingen...
Heb hier een print liggen waarin gesproken wordt dat indien de klant na 2 maanden niets laat weten dan wordt het TVDigitaal totaal abo automatisch omgezet naar het gratis TV Digitaal pakket...
Maar na meer dan 2 uur wachttijden en discusieren weten wij zelf eigenlijk niet meer WAT we nu uiteindelijk besteld hebben, want een bevestigen met exacte gegevens krijg je niet...wel de rekening met HUN exacte gegevens..
Oh ja... Bestellen gaat gratis en heel vlug... maar bellen voor hulp duurt een eeuwigheid en kost een aardige duit...
Wij maar denken dat onze bestuurders er wat van konden...pffff
Gezien eerder ervaringen met @home is het natuurlijk stom en naief van ons geweest....
Maar 1 ding weten we nu al zeker...ga niet zitten wachten op een gefundeerd antwoord nav een klacht... tegen die tijd dat wij die binnen krijgen heeft de man des huizes eindelijk weer een grote bos haar op zijn kop!!!!!!
In onze ogen is @hone ten zeerste klant onvriendelijk en hun acties en reacties neigen naar simpel boeren bedrog!!
Helaas tot mijn leedvermaak heeft de vorige persoon niks terug ontvangen voor zijn "gratis" decoder.
Daar hebben wij ten minste nog mazzel gehad, 40 eurotjes terug...
Ennuhhhhhhh houd ze in de gaten die jongens van @home... vrijblijvend is dus beslist nNIET gratis... integendeel...peperduur
In hun voorwaardes staan ook veel tegenstellingen...
Heb hier een print liggen waarin gesproken wordt dat indien de klant na 2 maanden niets laat weten dan wordt het TVDigitaal totaal abo automatisch omgezet naar het gratis TV Digitaal pakket...
Maar na meer dan 2 uur wachttijden en discusieren weten wij zelf eigenlijk niet meer WAT we nu uiteindelijk besteld hebben, want een bevestigen met exacte gegevens krijg je niet...wel de rekening met HUN exacte gegevens..
Oh ja... Bestellen gaat gratis en heel vlug... maar bellen voor hulp duurt een eeuwigheid en kost een aardige duit...
Wij maar denken dat onze bestuurders er wat van konden...pffff
Gezien eerder ervaringen met @home is het natuurlijk stom en naief van ons geweest....
Maar 1 ding weten we nu al zeker...ga niet zitten wachten op een gefundeerd antwoord nav een klacht... tegen die tijd dat wij die binnen krijgen heeft de man des huizes eindelijk weer een grote bos haar op zijn kop!!!!!!
In onze ogen is @hone ten zeerste klant onvriendelijk en hun acties en reacties neigen naar simpel boeren bedrog!!
Als dat zo is ligt het aan ons boerenverstand dat ons op dat moment in de steek heeft gelaten.In onze ogen is @hone ten zeerste klant onvriendelijk en hun acties en reacties neigen naar simpel boeren bedrog!!
Een tip voor ons allen uit mijn ervaring;
Zodra de telefoon gaat, meestal onder het eten, zeg je netjes goedeavond en zeg dat je even de hond moet binnen laten. Vervolgens leg de telefoon gewoon weg.
Na het eten hebben ze echt wel opgehangen. En anders maar niet, kun jij het doen.
Het proefabbo..
is een proef met hun rare manier van werken.(hoe ver kan je gaan)
Het volgende :
Heeft iemand wel eens er over gedacht dat de kaart voor tv digitaal, geaktiveerd moet worden, en dan heb je maar 7 dagen!! om dit te testen zonder kosten.Dus geen 2 maanden !! een kennis van mij ondervond dit aan den lijve.
en dan eens proberen zonder kosten om je proefabbo te stoppen.
Hoe jaag je trouwe klanten weg ?? Nou zo !!
of Mijn ouders van 80 jaar..
lees en huiver.
de man word op een avond gebeld door de afd verkoop van @home.
Dat ie wat infromatie wilde over het bellen via @home.
Na veel aandringen van de verkoopster stuur @hoem , jawel een compleet welkomst pakket met telefoon modem.
ouders in paniek wat heb ik gedaan,ze zouden alleen een folder sturen...
Na het bellen met een duuuuurrrr 0900 nummer ,verhaal uitgelegd geen exuses maar het kon terug.
14 dagen later >>>>>> de kpn lijn valt stil>>>Nummer was geporteerd naar @home, jaja ZONDER 1 handtekening en brief.
Na 5 emeels 60 min helpdesk bellen ,en jawel een foutje te hebben toegegeven.
alle hulde voor de kpn afd nummerportering !! binnen een dag geregeld!!!
Relaas van dit verhaal:
@home begint meer dan agresief te verkopen, en
het lijkt steeds meer op die premiem telefoon firma te lijken.
Mijn advies TRAP hier nooit in !!!
is een proef met hun rare manier van werken.(hoe ver kan je gaan)
Het volgende :
Heeft iemand wel eens er over gedacht dat de kaart voor tv digitaal, geaktiveerd moet worden, en dan heb je maar 7 dagen!! om dit te testen zonder kosten.Dus geen 2 maanden !! een kennis van mij ondervond dit aan den lijve.
en dan eens proberen zonder kosten om je proefabbo te stoppen.
Hoe jaag je trouwe klanten weg ?? Nou zo !!
of Mijn ouders van 80 jaar..
lees en huiver.
de man word op een avond gebeld door de afd verkoop van @home.
Dat ie wat infromatie wilde over het bellen via @home.
Na veel aandringen van de verkoopster stuur @hoem , jawel een compleet welkomst pakket met telefoon modem.
ouders in paniek wat heb ik gedaan,ze zouden alleen een folder sturen...
Na het bellen met een duuuuurrrr 0900 nummer ,verhaal uitgelegd geen exuses maar het kon terug.
14 dagen later >>>>>> de kpn lijn valt stil>>>Nummer was geporteerd naar @home, jaja ZONDER 1 handtekening en brief.
Na 5 emeels 60 min helpdesk bellen ,en jawel een foutje te hebben toegegeven.
alle hulde voor de kpn afd nummerportering !! binnen een dag geregeld!!!
Relaas van dit verhaal:
@home begint meer dan agresief te verkopen, en
het lijkt steeds meer op die premiem telefoon firma te lijken.
Mijn advies TRAP hier nooit in !!!