Help me
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bontempi DNA-56 met glanslak bewerkt MDF front
Bontempi DNA-56 met glanslak bewerkt MDF front
Na div. keukenzaken bezocht te hebben blijft de Bontempi in positieve zin in mijn gedachte hangen. Nu vraag ik me af wat de mening van de keukenkenners van dit merk is. Ook wil ik weten wat het nut van die stangen in die laatjes is....vind ze nl. foeilelijk
. De binnenkant van systemat laatjes vind ik mooier, maar is dat systeem dan ook beter ??
Help me
Help me
-
zelfstandigste
Re: Bontempi DNA-56 met glanslak bewerkt MDF front
Een "duitser" wordt ontworpen van uit de kasten.
Een "Italiaan" wordt ontworpen vanaf het front.
Kiezen voor een Bontempi is een gevoel, als dat er niet is; niet doen.
De "stangetjes" zijn (denk ik) stabilisatie-stangen en hebben als enig nut de lade "recht" over de geleider te laten lopen. Zijn ook pas werkzaam vanaf 80cm breedte. Ze doen hun werk, maar zorgen wel voor meer "slijtbare" onderdelen.
Een "Italiaan" wordt ontworpen vanaf het front.
Kiezen voor een Bontempi is een gevoel, als dat er niet is; niet doen.
De "stangetjes" zijn (denk ik) stabilisatie-stangen en hebben als enig nut de lade "recht" over de geleider te laten lopen. Zijn ook pas werkzaam vanaf 80cm breedte. Ze doen hun werk, maar zorgen wel voor meer "slijtbare" onderdelen.
Lelijke stabilisatie-stangen.........dat moet dan Blum zijn... 
mooie italiaanse degelijkheid......dat zie ik niet zo....maar het design is altijd geweldig......
mooie italiaanse degelijkheid......dat zie ik niet zo....maar het design is altijd geweldig......
klopt laden zijn van blum, maar dat zijn wel de beste
Beste Zelfstandigste,De "stangetjes" zijn (denk ik) stabilisatie-stangen en hebben als enig nut de lade "recht" over de geleider te laten lopen. Zijn ook pas werkzaam vanaf 80cm breedte. Ze doen hun werk, maar zorgen wel voor meer "slijtbare" onderdelen.
Ik denk dat topicstarter de korfstangen bedoelt die aan het front gemonteerd zijn. Deze zorgen voor stabilisatie van het front en het front kant hiermee gekanteld worden. (ik snap dat je dit al weet maar leg het even uit voor het publiek
Jij bedoelt de optie die achter de lade gebruikt kan worden zodat de lade evenwijdig opent en sluit. Die kom je niet vaak als standaardoptie tegen.
Lelijke stabilisatie-stangen.........dat moet dan Blum zijn...
Beste GWTE,
Vandaar dat wij hiervoor die uiterst praktische Oraglux Boxsides meeleveren bij onze keukens. Hierdoor wordt de open ruimte aan de zijkant van de lade op mooie wijze afgesloten.
Het mooie hiervan is dat die Boxsides in diverse uitvoeringen (staal in diverse kleuren EN diverse soorten glas) verkrijgbaar zijn terwijl bij Hettich alleen maar gekozen worden voor glas, of je het mooi vindt of niet.
Als de Boxsides in de laden worden gebruikt is de stap naar de mooie Orgalux ladeindelingen makkelijk gemaakt.
MVG
-
zelfstandigste
Bij Italianen is dit meer de regel dan uitzondering.Jij bedoelt de optie die achter de lade gebruikt kan worden zodat de lade evenwijdig opent en sluit. Die kom je niet vaak als standaardoptie tegen.
Ja dat klopt, een toegevoegde, praktische, waarde van Blum waardoor je NOG LANGER van je keuken kan genieten.Lelijke stabilisatie-stangen.........dat moet dan Blum zijn..
Bon Tempi.... tis dat ik m'n eigen keukens maak....ga je voor een Itaiaanse, dan is dit een goede keuze.
Italiaanse keuken leveranciers zijn ook altijd zeer betrouwbaar………een man een man, een woord een woord……zullen we maar zeggen. 
Leg uitItaliaanse keuken leveranciers zijn ook altijd zeer betrouwbaar………een man een man, een woord een woord……zullen we maar zeggen.
Not dus.
Vaak problemen met Italianen, uitlevertijden,kleurverschillen in lak,slechte after sales etc.
Produkten zien er vaak geweldig uit maar daar stopt het dan ook vaak bij.
Vaak problemen met Italianen, uitlevertijden,kleurverschillen in lak,slechte after sales etc.
Uhhh...kleurverschillen in lak & Produkten zien er vaak geweldig uit rijmt volgens mij niet helemaalNot dus.
Heb ik trouwens qua after sales niet te maken met de verkoper van de keuken ???...die zag er redelijk hollands uit
De produkten in de showrooms van Italianen zien er geweldig uit laat ik me dan zo uitdrukken. Als jij echter later een deurtje bij moet plaatsen vanwege een foutieve levering en/of beschadiging kunnen daar vaak kleurverschillen bij op treden. Ik zeg niet dat dit bij Bontempi gebeurt (ken ik het merk niet goed genoeg voor) maar wel dat dit veel voorkomt bij Italianen.
Dan kan jij natuurlijk een Hollander als verkoper/dealer hebben maar die zal aangewezen zijn op zijn Italiaanse toeleverancier....
Dan kan jij natuurlijk een Hollander als verkoper/dealer hebben maar die zal aangewezen zijn op zijn Italiaanse toeleverancier....