LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] sprintplan

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
desiree
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 jul 2003 18:51

sprintplan

Ongelezen bericht door desiree »

Hallo medegedupeerden, is er al iemand die na het inschrijven bij de vereniging consument en geldzaken bericht heeft gehad hoe een en ander nu verder zal gaan? ik heb namelijk nog niets vernomen.

sonja 1

Re: sprintplan

Ongelezen bericht door sonja 1 »

desiree hoe lang heb je dat sprintplan al.

Sonja

desiree
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 jul 2003 18:51

Re: sprintplan

Ongelezen bericht door desiree »

Hi Sonja, mijn sprintplan is onlangs op 1juli 2003 afgesloten met als afsluiting dat ik niks nada noppes heb overgehouden. Hoezo gedupeerd. Ik heb gedurende 5 jaar maandelijks 400 piek ingelegd en al mijn spaarcenten zijn weg!!!!!!!!!! Ik was in de veronderstelling dat ik een spaarproduct met garantie had. Ja ja GARANTIE VOOR HUN EIGEN GELD maar dus NIET voor de consument. Wat een criminelen zeg.
Nota bene geld waar je hard voor moet werken.

robk

Re: sprintplan

Ongelezen bericht door robk »

Desiree,

Heb je er nog geld aan moeten betalen?

Rob

desiree
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 jul 2003 18:51

Re: sprintplan

Ongelezen bericht door desiree »

nee rob gelukkig heb ik ze geen geld hoeven betalen maar AL: mijn spaarcentjes zijn wel WEGGGGGGG :evil: :evil: :evil:

Sonja1

Re: sprintplan

Ongelezen bericht door Sonja1 »

Ben je al lid van Pay-back ?

desiree
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 jul 2003 18:51

Re: sprintplan

Ongelezen bericht door desiree »

ik ben lid geworden van consument en geldzaken en ik ben lid geworden van de Stichting GeSp, beiden zijn of gaan speciaal op de carribaden voor Sprintplan gedupeerden

Sonja1

Re: sprintplan

Ongelezen bericht door Sonja1 »

Pay-back ook of vind je dat niks ? Ik twijfel nog wat is eigenlijk het verschil tussen die organisaties ?

Sonja

desiree
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 jul 2003 18:51

Re: sprintplan

Ongelezen bericht door desiree »

Sonja, payback gaat voor allerlei merken lease producten en die waar ik bij ben aangesloten uitsluitend Sprintplan.
Ga es kijken bij stichting GeSp die zijn overigens al een procedure gestart. waar twijfel je nog over? Misschien kan ik je helpen?
doeiii groetjes van Desiree

Gast

Re: sprintplan

Ongelezen bericht door Gast »

Bedankt Desiree,

Ik ben nu ook Consument en geldzaken. PB viel af. Bedankt en groetjes.

Sonja.

Gast

Re: sprintplan

Ongelezen bericht door Gast »


Gast

Re: sprintplan

Ongelezen bericht door Gast »

ff weer up :idea:

Gast

Re: sprintplan

Ongelezen bericht door Gast »

ja ff weer een up

Gast

Re: sprintplan

Ongelezen bericht door Gast »

Platte plasmaschermen zijn zeer populair, maar hebben aanzienlijke nadelen.
- Niets kopen in een winkel, maar vier jaar later wel een rekening ontvangen.. Het overkwam klanten van Verkerk Keukens.
- Stemronde 2 Loden Leeuw

Gast

Re: sprintplan

Ongelezen bericht door Gast »

verkeerde forum?

Gast

Re: sprintplan

Ongelezen bericht door Gast »

oja sorry :lol:

Gast

Re: sprintplan

Ongelezen bericht door Gast »

no problemo :lol:

Gast

Re: sprintplan

Ongelezen bericht door Gast »

Ik had destijds 2 Sprintplannen en in april 2000 afgekocht tegen 2% boete en daar toen een megawinst opgemaakt. Ik moet zeggen dat het foldermateriaal heel duidelijk was. Alleen kon ik de koersen nergens terugvinden.

Bij navraag kreeg ik als antwoord dat, dat 1 keer per maand werd bekeken en dat dan een gemiddelde koers werd gehanteerd van de belegde fondsen. Dat was voor mij een reden om af te kopen.

Toen zag ik de advertenties van Legiolease en ben er met 3 contracten ingegaan en blijf achter met een megaschuld.

Conclusie: De folders van Sprintplan waren 100% duidelijker dan die tinnifzooi van Legiolease

Gast

Re: sprintplan

Ongelezen bericht door Gast »

Ben je dan alleen je inleg kwijt of is er ook nog een restschuld net zoal bij Dexia ?

Gast

Re: sprintplan

Ongelezen bericht door Gast »

kan dit maandag inde uitzending Tros Radar dit is weer een mooi voorbeeld van een juridische misser, ze nemen ons consumenten echt in de maling :cry:

Gesloten