| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] HELP geboekte reis via internet op de facuur veel duurder
HELP geboekte reis via internet op de facuur veel duurder
Via internet hebben wij een reis geboekt naar Turkije. Tijdens de boeking hebben wij een schermafdruk gemaakt waarop het totaalbedrag van de reis te zien is. Ook op de bevestiging die we via e-mail hebben ontvangen staat hetzelfde bedrag.
Wij hebben echter de factuur ontvangen waarop het totaalbedrag ineens honderden euro's meer is. Voor 1 van onze kinderen is nl. de verkeerde prijs berekend op internet.
Heeft iemand enig idee wat onze rechten zijn in dit geval ??
Alvast bedankt !!
Groetjes Brit
Wij hebben echter de factuur ontvangen waarop het totaalbedrag ineens honderden euro's meer is. Voor 1 van onze kinderen is nl. de verkeerde prijs berekend op internet.
Heeft iemand enig idee wat onze rechten zijn in dit geval ??
Alvast bedankt !!
Groetjes Brit
-
rweelden22
Re: HELP geboekte reis via internet op de facuur veel duurder
welk reisburo is het als ik mag vragen
annuleren als de offerte afwijkt van de factuur en je de juiste leeftijden hebt doorgegeven.
Ja, of even een belletje naar dat reisbureau en om uitleg vragen. Als je dat al niet gedaan had. 
We hebben de reis geboekt bij Sunweb. Tijdens het boeken hebben we alle gegevens correct ingevuld en de fout zit hem o.i. in het boekingsprogramma van Sunweb. Hoop alleen niet dat we aan de reis "vast" zitten en geacht worden meer te betalen.
Morgen ga ik natuurlijk gelijk bellen.
Groetjes Brit
Morgen ga ik natuurlijk gelijk bellen.
Groetjes Brit
als je via de site geboekt hebt waren de bedragen ook zichtbaar, geen probleem lijkt me!!!!!!!! 
Het valt me op dat het bij sunweb vaker voorkomt die foutieve prijzen op de site!! meestal gebeurd het als je met kinderen wilt boeken, daardoor geeft het systeem vaak meer korting dan de kinderprijs werkelijk is!
Mij lijkt dat als het een paar tientjes scheelt sunweb wel coulant zal zijn, alleen meestal is de prijs onder voorbehoud.
Ik denk dat je er wel kosteloos onderuit kunt! Je hebt iets geboekt wat later veel duurder blijkt te zijn.
laat je weten hoe het afgelopen is??
Mij lijkt dat als het een paar tientjes scheelt sunweb wel coulant zal zijn, alleen meestal is de prijs onder voorbehoud.
Ik denk dat je er wel kosteloos onderuit kunt! Je hebt iets geboekt wat later veel duurder blijkt te zijn.
laat je weten hoe het afgelopen is??
Nogmaals, voor je accoord gaat met de aanbieding heb je ook de prijs gezien en op die basis ga je een overeenkomst aan,is de prijs achteraf afwijkend,dan annuleer je de boeking,met je uitgeprinte kostenopgave tijdens de aanvraag. Redelijk simpel, toch ??.!! 
Brit,
Kun je ons zeggen hoe dit is afgelopen. Wij hebben namelijk exact hetzelfde voorval bij onze boeking in Italie ! Wij willen ook met 2 volwassenen en 2 kinderen en de prijs via internet is 600 euro goedkoper dan de factuur die SUNWEB ons nu toestuurt.
We zijn erg benieuwd hoe SUNWEB het met jou heeft afgehandeld.
Groeten,
Francis
Kun je ons zeggen hoe dit is afgelopen. Wij hebben namelijk exact hetzelfde voorval bij onze boeking in Italie ! Wij willen ook met 2 volwassenen en 2 kinderen en de prijs via internet is 600 euro goedkoper dan de factuur die SUNWEB ons nu toestuurt.
We zijn erg benieuwd hoe SUNWEB het met jou heeft afgehandeld.
Groeten,
Francis
Gewoon even Sunweb bellen.
Je mag sowieso van de reis afzien als blijkt dat het om een fout op hun site gaat.
Je mag sowieso van de reis afzien als blijkt dat het om een fout op hun site gaat.