Mensen, mensen je moet niet de koning voor doen om niet te gaan betalen. Ik hoop dan ook voor het incasso bureau dat je word gedagvaard en dat ze al die kosten nog eens flink ophogen voor je.
Als je iets niet kan betalen bestel je het gewoon niet. Heb je geen geld dan zorg je maar voor een lening of iets die bedrijven moeten ook werken voor hun geld en als je niet wil betalen pech dan heb je een groter probleem.
En ken dit soort mensen zoals jou volgens mij loop je hier de boel gewoon op te focken en voel je je genaait, terwijl je het er volgens mij zelf naar heb gemaakt. Waarschijnlijk heb je zelf ook een grote mond opgezet dat ze dachten wat kinderachtig gooi die hoorn er maar op.
Dit is weer zo'n opmerking die nergens op slaat. Het zijn niet altijd mensen die iets bestellen, maar niet kunnen/willen betalen. Ook al eens eraan gedacht dat er mensen zijn die vandaag werk hebben, en morgen opeens op straat staan?
Incassobureau's bestaan alleen maar om er zelf rijk aan te worden. Intrum Justitia houdt er jaarlijks meer dan 300 miljoen euro aan over. Geld dat is verdiend door mensen zo kaal mogelijk te plukken. Incossbureau's bestaan dus enkel en alleen uit geldelijk gewin. Dus geld verdiend over de rug van debiteuren.
Voor mensen die het financieel toch al niet breed hebben, en buiten hun schuld in de problemen zijn gekomen, is het heel wrang dat de crimminelen van Intrum Justitia in dikke lease auto's rijden, betaald uit de torenhoge incassokosten die dit kantoor in rekening brengt.
Beste Politieagent, ik hoop voor je dat je salaris snel verhoogd wordt, anders zie ik het gebeuren dat ook jij vroeg of laat in de klauwen valt van deze oplichters.