Wij (vriendin en ik) zijn nu een kleine maand bezig met orienteren op de keukenmarkt en (mede door dit forum) begin ik patronen te herkennen... elke keer komen we toch tot dezelfde soort keuken en dat blijkt een systemat edition te zijn, die we steeds herkennen aan de stippeltjes aan de binnenzijde en de greeplijst.
Naar wat ik hier lees een goede keuze, hij voelt in ieder geval goed aan en ziet er strak uit.
Tot nog toe hebben we offertes laten maken bji mandemakers, grando en keukenkampioen en ik begrijp ondertussen dat deze allemaal bij de mandemakers groep horen.
Overigens herken ik wat ik hier lees niet zozeer bij onze ervaring met Grando die positief is/was, mocht blijken dat zij qua prijs goed zitten zouden we daar best willen kopen.
Bij mandemakers never nooit niet en bij keukenkampioen hebben we een leuk gesprek gehad maar het bruto/netto verhaal en het toneelstukje met de vestigingsmanager trekken we niet.
Graag zouden we een offerte voor deze keuken laten maken bij een betrouwbare keukenaanbieder van systemat die niet bij de mandemakersgroep hoort.
Wie heeft er tips in de randstad?
Tenslotte willen we graag een Decobeton blad, heeft iemand daar ervaring mee?
Hiervan hebben we een consumentenprijslijst van de website geplukt die we steeds aanhouden (voor onszelf) is dit reeel, keukenkampioen kwam met een prijs die exact 100% duurder was..
Ik hoop dat er ervaringsdeskundigen danwel systematkenners (loesjes?) zijn die ons een beetje willen helpen met beslagen ten ijs komen bij die gewiekste keukenverkopers