LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mensen, we moeten blijven mailen
Re: Mensen, we moeten blijven mailen
Karin,
Was ik zijn secretaresse maar 'zucht' ik zou wel eens willen weten hoe luc eruitziet 'zucht' is heel serieus bedoelt. Henriëtte vindt hem niet aardig.
Marloes.
Was ik zijn secretaresse maar 'zucht' ik zou wel eens willen weten hoe luc eruitziet 'zucht' is heel serieus bedoelt. Henriëtte vindt hem niet aardig.
Marloes.
Wat een belangstelling. Of zijn jullie een beetje in de war
Inge
Inge
Hoi Karin, ik weet niets nieuws. Misschien Pieter, Piet, Hr. Blok...?Is er iets bekend over een kort geding, dat Leaseleed aangespannen zou hebben tegen Dexia i.v.m. voorlopige stopzetting van de incasso's? Ik heb daar op dit forum nog niets over gelezen.
Vgr,
Luc
Luc wat is jouw telefoonnummer en anders waar woon je??
Nieuwezijds Voorburgwal 147-II
1012 RJ Amsterdam
Graag alleen brievenpost.
Luc
Laatst gewijzigd door Luc op 05 aug 2003 00:41, 2 keer totaal gewijzigd.
Hallo Karin,
Over Leaseleed, dit gaat over via spaar select afgesloten contracten van een overwaarde effect.
De Stichting is nog bezig met de voorbereidingen, zij verwachten binnenkort te starten.
Over voorlopige stopzetting van incasso's is mij niets bekend.
Ik zal voor je informeren bij Leaseleed.
Groeten,
Piet
Over Leaseleed, dit gaat over via spaar select afgesloten contracten van een overwaarde effect.
De Stichting is nog bezig met de voorbereidingen, zij verwachten binnenkort te starten.
Over voorlopige stopzetting van incasso's is mij niets bekend.
Ik zal voor je informeren bij Leaseleed.
Groeten,
Piet
Karin, in antwoord op jou mailtje,
Er is mij niets bekend van een kort geding van leaseleed,
ook leaseleed is de laatste tijd erg stil, ik persoonlijk denk dat iedereen gewoon even een time out heeft en aan het plannen is over te voeren acties.
Binnenkort zal alles weer in volle hevigheid losbarstten daar ben ik wel van overtuigd.
Ieder is zich aan het beraden v.w.b. nieuwe dreigementen, toch denk dat de animo ook bij de incassoinstellingen aan het teruglopen is.
Ook Dexia gaat een ander pad inslaan, nogmaals is maar een gevoel.
Maar of er een echte stopzetting v.d. incasso's komt officieel, dat betwijfel ik. Hoewel het wel aan het afnemen is,
waarschijnlijk zullen ze tot 20 augustus zich wat soepeler opstellen, ze hopen natuurlijk dat er niet te veel boze mensen op de stoep v.h. gerechtsgebouw staan.
Sorry dat ik niet echt een antwoord heb op je vraag, hopelijk geeft dit je ook een beetje meer lucht.
Wat betrefd mijn E-mail adres boven mijn topics, ik vecht voor een goede zaak, heb niets te verbergen, en ben zo eerlijk mogelijk. Beetje naief zelfs. Geloof nog steeds in de mens als mens.
iedereen kan mij dus ook mailen en/of persoonlijk aanvallen.
En als klap op de vuurpijl, door Dexia heb ik niets meer te verliezen.
Bovendien en dat moet je me niet al te kwalijk nemen, veel tijd heb ik niet, vandaar mijn zo gespreide en/of late reakties meestal lig ik op bed of ben te suf v.d. medicijnen. Maar 's nacht ben ik meestal wel wat aktiever. dan slaapt iedereen hier en kan ik mijn lap-top gebruiken zonder dat men in mijn nek springt.
Groetjes Ton
Er is mij niets bekend van een kort geding van leaseleed,
ook leaseleed is de laatste tijd erg stil, ik persoonlijk denk dat iedereen gewoon even een time out heeft en aan het plannen is over te voeren acties.
Binnenkort zal alles weer in volle hevigheid losbarstten daar ben ik wel van overtuigd.
Ieder is zich aan het beraden v.w.b. nieuwe dreigementen, toch denk dat de animo ook bij de incassoinstellingen aan het teruglopen is.
Ook Dexia gaat een ander pad inslaan, nogmaals is maar een gevoel.
Maar of er een echte stopzetting v.d. incasso's komt officieel, dat betwijfel ik. Hoewel het wel aan het afnemen is,
waarschijnlijk zullen ze tot 20 augustus zich wat soepeler opstellen, ze hopen natuurlijk dat er niet te veel boze mensen op de stoep v.h. gerechtsgebouw staan.
Sorry dat ik niet echt een antwoord heb op je vraag, hopelijk geeft dit je ook een beetje meer lucht.
Wat betrefd mijn E-mail adres boven mijn topics, ik vecht voor een goede zaak, heb niets te verbergen, en ben zo eerlijk mogelijk. Beetje naief zelfs. Geloof nog steeds in de mens als mens.
iedereen kan mij dus ook mailen en/of persoonlijk aanvallen.
En als klap op de vuurpijl, door Dexia heb ik niets meer te verliezen.
Bovendien en dat moet je me niet al te kwalijk nemen, veel tijd heb ik niet, vandaar mijn zo gespreide en/of late reakties meestal lig ik op bed of ben te suf v.d. medicijnen. Maar 's nacht ben ik meestal wel wat aktiever. dan slaapt iedereen hier en kan ik mijn lap-top gebruiken zonder dat men in mijn nek springt.
Groetjes Ton
Inderdaad,
Ik hoorde net van de zelfde persoon als waar ik het eerdere berichtje van kreeg, dat ook Leaseleed waarschijnlijk wel weer acties gaat uitstellen.
Klopt, Piet, het betreft Spaarselect.
Bedankt voor de antwoorden, in ieder geval en Ton, beterschap!
Groeten,
Karin
Ik hoorde net van de zelfde persoon als waar ik het eerdere berichtje van kreeg, dat ook Leaseleed waarschijnlijk wel weer acties gaat uitstellen.
Klopt, Piet, het betreft Spaarselect.
Bedankt voor de antwoorden, in ieder geval en Ton, beterschap!
Groeten,
Karin
Luc,
Ik heb dit nagetrokken en men kent geen Luc Beetje kinderachtig van je vind je niet.
Marloes
Ik heb dit nagetrokken en men kent geen Luc Beetje kinderachtig van je vind je niet.
Marloes
Telnr: 020-6248698
Naam: koninklijk paleis amsterdam
Adres: nieuwezijds voorburgwal 147
Postcode: 1012rj
Plaats: amsterdam
Naam: koninklijk paleis amsterdam
Adres: nieuwezijds voorburgwal 147
Postcode: 1012rj
Plaats: amsterdam
Luc,
Zo ga je niet om met mensen, vind het niet leuk te vernemen, dat je tot het Koningshuis behoort
Ik bel vanavond nog even naar het nummer en als je thuis bent, neem je dan nog op
Marloes.
Zo ga je niet om met mensen, vind het niet leuk te vernemen, dat je tot het Koningshuis behoort
Ik bel vanavond nog even naar het nummer en als je thuis bent, neem je dan nog op
Marloes.
Marloes vind je jezelf niet een beetje kinderachtig worden Hij wil je niet dus Gaan we verder met LL wat voor contracten heb jij
Francien
Francien
Hallo Karin,
Ik zou nog terugkomen op je vraag over Leaseleed en een kort geding.
Op 24 juli is er een kort geding, aangespannen door iemand met een Overwaarde Effect, verloren van dexia.
Deze zaak wordt nu bestudeerd over de gevolgen hiervan.
Dat is een van de redenen van uitstel.
Maar wees gerust, er komt een tegenoffensief.
Resultaat ? Weet je maar nooit.
Wordt vervolgd.
Groeten,
Piet
Ik zou nog terugkomen op je vraag over Leaseleed en een kort geding.
Op 24 juli is er een kort geding, aangespannen door iemand met een Overwaarde Effect, verloren van dexia.
Deze zaak wordt nu bestudeerd over de gevolgen hiervan.
Dat is een van de redenen van uitstel.
Maar wees gerust, er komt een tegenoffensief.
Resultaat ? Weet je maar nooit.
Wordt vervolgd.
Groeten,
Piet