LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kosten rabobank

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Kayleigh
Berichten: 125
Lid geworden op: 27 sep 2006 14:19

Kosten rabobank

Ongelezen bericht door Kayleigh »

Ik zie vandaag dat de rabokosten weer voor een nieuw kwartaal afgeschreven zijn maar ze zijn verhoogd naar 7,25, ik ben helemaal niet op de hoogte gesteld over een verhoging, is dat normaal bij de rabobank? Ik zit er namelijk nog nniet zo lang. Ik vind het een beetje dure hobby worden bij de rabo, eerlijk gezegd. Per kwartaal betalen om je geld er te mogen parkeren is een beetje vreemd. Als je dan nog real time banking hebt, maar echt snel zijn ze ook niet.

asmi
Berichten: 66
Lid geworden op: 23 mar 2006 20:55

Re: Kosten rabobank

Ongelezen bericht door asmi »

Briefje gehad op 31-10-2007, en er heeft wekenlang een link op de voorpagina van de website gestaan.

rjdrent
Berichten: 52
Lid geworden op: 17 dec 2005 19:59

Re: Kosten rabobank

Ongelezen bericht door rjdrent »

Je bent vrij om naar een andere bank te gaan toch? Argenta kost je niks en je krijgt ook nog eens 0,5% rente op je lopende rekening.

Wat real time banking betreft. Ik heb ook internetbankieren van de Rabobank en ben zeer tevreden. Het werkt snel en soepel. Als ik nu een betaling doe, dan is dat op hetzelfde moment al van mijn saldo afgeschreven. Noem dat maar langzaam...

Elke Rabobankklant heeft inderdaad een brief gehad met de nieuwe tarieven en het staat al tijden op de website. Ook bij het inloggen heb je het kunnen zien.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Kosten rabobank

Ongelezen bericht door Henri42 »

Inderdaad is bij de RABO Bank alles overzichtelijk geregeld , jij komt niet achteraf voor verrassingen te staanzoals bij de DSB van az eigenaar Scheringa (intern genoemd : ScheerMeMaar)

tisaltijdlente
Berichten: 16
Lid geworden op: 13 okt 2005 17:09

Re: Kosten rabobank

Ongelezen bericht door tisaltijdlente »

Dit was nou precies de reden, warom wij bij de Rabo zijn weggegaan.
Betalen voor je betaalrekening en ook nog voor de tweede pas.
Wij zijn overgestapt naar de DSB.
Alles is prima verlopen. Gratis passen, gratis internetbankieren, en een lekkere rente, zowel op de betaalrekening als op de spaarrekening.
Ook de rekeningen van de kinderen zijn overgegaan.
We hebben geen problemen ondervonden.

Ali Bensalah
Berichten: 913
Lid geworden op: 25 feb 2006 17:32

Re: Kosten rabobank

Ongelezen bericht door Ali Bensalah »

Betalen voor je betaalrekening en ook nog voor de tweede pas.
Wij zijn overgestapt naar de DSB
Bij Dick betaal je weer in de vorm van valutering :idea:
Is het systeem van de Rabo een stuk eerlijker; die valuteren niet maar rukken je open en bloot een poot uit door te laten betalen voor de passen.
Moet eerlijk zeggen dat ik ook niet zo gecharmeerd ben van de prijsverhogingen van 25% dit jaar maar goed ten opzichte van Scheringa is het weer lood om oud ijzer.

Gesloten