| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Complimenten en gemopper
Complimenten en gemopper
Allereerst grote complimenten aan Dhr. Blok en Piet, af en toe Sara Etty, die dit forum nog een reden geven om af en toe te bekijken. Omdat ik zelf geen krant heb, geven de geplaatste artikelen een duidelijke stand van zaken, ook wordt er door oa bovenstaande mensen gelukkig nog genoeg serieuze vragen beantwoord. Fijn dat er mensen nog 'knippen en plakken', al heb ik dit al meerdere malen afgekraakt zien worden...
Helaas zie ik steeds meer het forum vervuilen met flauwe opmerkingen en persoonlijke aanvallen. oa Inge en Luc...Het is verleidelijk om de innerlijke woede op elkaar af te reageren, ik heb mezelf ook wel eens op dit forum laten verleiden tot flauw ge 'chat'. Maar het is jammer wanneer de hatelijke opmerkingen en verweren de mensen die een Echte Bijdrage leveren wegjagen.....Wellicht een idee om gewoon even tot 10 te tellen en proberen het niveau van de site hoger te maken? Spel en type fouten maakt iedereen, beetje flauw om na iedere posting weer een dappere dodo te zien die met het nederlands woordenboek in de hand gaat bekijken wat we vandaag weer kunnen afkraken.....
Ik ga in ieder geval proberen tot 10 te tellen, wie doet er mee?
Helaas zie ik steeds meer het forum vervuilen met flauwe opmerkingen en persoonlijke aanvallen. oa Inge en Luc...Het is verleidelijk om de innerlijke woede op elkaar af te reageren, ik heb mezelf ook wel eens op dit forum laten verleiden tot flauw ge 'chat'. Maar het is jammer wanneer de hatelijke opmerkingen en verweren de mensen die een Echte Bijdrage leveren wegjagen.....Wellicht een idee om gewoon even tot 10 te tellen en proberen het niveau van de site hoger te maken? Spel en type fouten maakt iedereen, beetje flauw om na iedere posting weer een dappere dodo te zien die met het nederlands woordenboek in de hand gaat bekijken wat we vandaag weer kunnen afkraken.....
Ik ga in ieder geval proberen tot 10 te tellen, wie doet er mee?
Re: Complimenten en gemopper
ik, jan2 doe mee.
moest even terugzoeken waar ik melanie van kende .....
oei, ruzie net voorkomen..haha, zal ook nooit gebeuren.
moest even terugzoeken waar ik melanie van kende .....
oei, ruzie net voorkomen..haha, zal ook nooit gebeuren.
ik hoop voor je de mensen dat gaan doen tot tien tellen maarja of ze dat kunnen ik heb al meer gezegt het niveau ligt hier momenteel op kleuterschool van de meeste
met recht een kleuterschool
Geplaatst op 04 Aug 2003 16:29 door j.moret
--------------------------------------------------------------------------------
heb ik ee ngeluk mij kunne ze niet bellen ze hebben mijn numme rniet en krijgen ze ook niet maar mensen vergeet niet ze nemen alles wel op maar ze hebben er ook een beleid van alles telefonisch afhandelen en niks schriftelijk daarom zijn ze weer aan het bellen geslagen ik zal wel weer een brief ontvangen dan binnen kort
Geplaatst op 04 Aug 2003 16:29 door j.moret
--------------------------------------------------------------------------------
heb ik ee ngeluk mij kunne ze niet bellen ze hebben mijn numme rniet en krijgen ze ook niet maar mensen vergeet niet ze nemen alles wel op maar ze hebben er ook een beleid van alles telefonisch afhandelen en niks schriftelijk daarom zijn ze weer aan het bellen geslagen ik zal wel weer een brief ontvangen dan binnen kort
ga janken bo typ te snel weet ik maar jij ben er ook een blijkbaar he zo weer iemand zielig aan te vallen maar denk ik maar me eigen terug ga trekken van het forum en niks meer plaats op dit forum is het aan jullie eigen hoe je alles op lost daar ik als bijna de zelde situatie zit als monique
ik voel me niet aangesproken
mvg bo39
Geplaatst op 04 Aug 2003 16:31 door j.moret
ga lekke rin de zon liggen of zo inplaats van weer gaan lopen te kankeren en te beschuldigen lijkt wel een ziekelijke bedoeling hier
Geplaatst op 04 Aug 2003 16:23 door j.moret
ikdepri ja zal ik van jullie hier worden van alle stomme beschuldigingen naar elkaar toe en al dat gekanker want dat is het gewoon hier niemand kan hier blijkbaar meer serieus doen
hahahhaha j moret
wie mopperd hier het meest
toch mag ik je wel
m/v.
ff een foto plaatsen van mij
kan j.moret zien met wie hij te doen heeft.
hoop niet dat u me uitlacht. ik kan er ook niks aan doen dat
ik zo knap ben
verder zand erover,we gaan weer verder met de strijd
mvg bo39
ps nog ff dit, wie wil er met mijn een beschuitje eten
kan j.moret zien met wie hij te doen heeft.
hoop niet dat u me uitlacht. ik kan er ook niks aan doen dat
ik zo knap ben
verder zand erover,we gaan weer verder met de strijd
mvg bo39ps nog ff dit, wie wil er met mijn een beschuitje eten
een debiel dus wisten we al
Meneer Moret,
U ziet er nog leuk uit jammer dat u zo humeurig bent, anders was ik graag eens met u op stap gegaan. Niet zo boos doen hoor. Drie kusjes voor u.
M
U ziet er nog leuk uit jammer dat u zo humeurig bent, anders was ik graag eens met u op stap gegaan. Niet zo boos doen hoor. Drie kusjes voor u.
M
punt een je weet niet hoe ik er uit ziet en punt twee ben al bezet heb al een vriend 
Dhr. Moret, was u bijna vergeten te complimenteren, ook u levert zinnige bijdragen, al dan niet met typefoutwn, laat u niet wegjagen door die zieligerds. Bo...dat bedoel ik nou met vervuiling...Ga lekker chatten op MSN! Jan2, gelukkig geen ruzie, het i met een sisser (zoen) afgelopen....
Melanie
Melanie
MELANIE.
IK JAAG NIEMAND WEG
MAAR ALS IK EEN FOTO PLAATS OM DE GEMOEDEREN EEN BEETJE TE KALMMEREN.
OMDAT ZE MEKAAR MET MODDER GOOIEN.
EN ER IS EEN IEMAND DIE VRAAGT OF HET VERWIJDERD KAN WORDEN DAAR BEN IK HET OOK NIET MEE EENS..EN IK HOU WEL VAN EEN GEINTJE. MAAR ER ZIJN ER ALTIJD BIJ DIE KOMETAAR HEBBEN
ZELF BEN JE ER OOK SCHULDIG AAN, ZIE HIER.
Dhr. Moret, was u bijna vergeten te complimenteren, ook u levert zinnige bijdragen, al dan niet met typefoutwn, laat u niet wegjagen door die zieligerds. Bo...dat bedoel ik nou met vervuiling...
MOET IK DAN TERUG GAAN SCHELDEN,
DAT ZIT NIET IN MIJN AARD IK LAAT DE MENSEN ALTIJD IN HUN WAARDEN.
PS JE HEB TE TOPIC NIET GOED GELEZEN
I K HEB GESCHREVEN ZAND EROVER MET EEN GLIMLACH
MAAR JA ER ZIJ ALTIJD MENSEN DIE ZICH ER MEE GAAN BEMOEIEN.
JULLIE VERVUILEN HIER DE BOEL.
VAN MIJN GEEN KWAAD WOORD.
DUS LAAT DE MENSEN A.U.B. IN HUN WAARDEN
MVG BO39
ps
speciaal voor Melanie.
hoop dat je weer een beetje kan lachen

IK JAAG NIEMAND WEG
MAAR ALS IK EEN FOTO PLAATS OM DE GEMOEDEREN EEN BEETJE TE KALMMEREN.
OMDAT ZE MEKAAR MET MODDER GOOIEN.
EN ER IS EEN IEMAND DIE VRAAGT OF HET VERWIJDERD KAN WORDEN DAAR BEN IK HET OOK NIET MEE EENS..EN IK HOU WEL VAN EEN GEINTJE. MAAR ER ZIJN ER ALTIJD BIJ DIE KOMETAAR HEBBEN
ZELF BEN JE ER OOK SCHULDIG AAN, ZIE HIER.
Dhr. Moret, was u bijna vergeten te complimenteren, ook u levert zinnige bijdragen, al dan niet met typefoutwn, laat u niet wegjagen door die zieligerds. Bo...dat bedoel ik nou met vervuiling...
MOET IK DAN TERUG GAAN SCHELDEN,
DAT ZIT NIET IN MIJN AARD IK LAAT DE MENSEN ALTIJD IN HUN WAARDEN.
PS JE HEB TE TOPIC NIET GOED GELEZEN
I K HEB GESCHREVEN ZAND EROVER MET EEN GLIMLACH
MAAR JA ER ZIJ ALTIJD MENSEN DIE ZICH ER MEE GAAN BEMOEIEN.
JULLIE VERVUILEN HIER DE BOEL.
VAN MIJN GEEN KWAAD WOORD.
DUS LAAT DE MENSEN A.U.B. IN HUN WAARDEN
MVG BO39
ps
speciaal voor Melanie.
hoop dat je weer een beetje kan lachen

-
An
Nu, Bo 39 ik stel je bijdrage hier op het forum zeer op prijs. Een beetje leven in de brouwerij moet ook kunnen toch? Maarja, ik zal wel weer makkelijk praten hebben! Zeggen ze! Ik vind ze in ieder geval leuk en ook knap gedaan van je.
Nu beste mensen het allerbeste maar weer voor vandaag en probeer te genieten van dit toch wel uitzondelijke mooie weer. En laat u gemoederen niet te heet worden.
Fijne dag nog en gr. van An

Nu beste mensen het allerbeste maar weer voor vandaag en probeer te genieten van dit toch wel uitzondelijke mooie weer. En laat u gemoederen niet te heet worden.
Fijne dag nog en gr. van An
Ik wees melanie op een tikfout en kreeg tot besluit een zoen van ze.
Zo kan het dus ook.
Niet eindeloos doorblijven chatten om je gelijk te krijgen over je gedrag ipv over het onderwerp.
Straks wordt legiolease om al dat gechat vermeden en gaat men denken
dat de leasepijn voorbij is vanwege de stilte..
Willen we toch niet ?.
Jan2.
Zo kan het dus ook.
Niet eindeloos doorblijven chatten om je gelijk te krijgen over je gedrag ipv over het onderwerp.
Straks wordt legiolease om al dat gechat vermeden en gaat men denken
dat de leasepijn voorbij is vanwege de stilte..
Willen we toch niet ?.
Jan2.
Bo...Ik kan weer lachen....ik schreef al eerder dat ik me wel eens laat verleiden om te chatten, maar eindeloos discussieren vind ik zonde van het forum....Even goeie vrienden hoor.....
Jan2.....Gaat ie weer....SMAK
Jan2.....Gaat ie weer....SMAK
Om de vriendschap met melanie te bezegelen en dat Dexia ons op dit forum nooit uitelkaar zal drijven...... :