| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vernietigingsbrieven
vernietigingsbrieven
Ik ben op dit forum een aantal concept-vernietigingsbrieven m.b.t. het feit dat de partner niet meetekend tegengekomen. Zijn er ook concept-vernietigingsbrieven die hier niet op gericht zijn. Die dus vernietigen op andere gronden dan artikel 1:88 BW.
Ik heb namelijk geen vrouw!!!
Ik heb namelijk geen vrouw!!!
Re: vernietigingsbrieven
bas
kijk hier eens
van de hr Blok
http://home.hccnet.nl/l.blok
bij conceptbrieven
mvg bo39
sorry Bas kon je niet verder helpen
kijk hier eens
van de hr Blok
http://home.hccnet.nl/l.blok
bij conceptbrieven
mvg bo39
sorry Bas kon je niet verder helpen
Laatst gewijzigd door bo39 op 05 aug 2003 18:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Beste Bas,
De bewuste vernietigings brieven die jij waarschijnlijk bedoeld gaan over dwaling en onrechtmatige daad.
Deze vernietiging is voor iedere gedupeerde anders daar is geen standaard concept voor. Neem contact op met een jurist om eerst te kijken of het in jouw geval van toepassing is. Anders heb je kans dat je zelf in de vingers snijdt ipv de beoogde vernietiging.
Mvg Pieter
De bewuste vernietigings brieven die jij waarschijnlijk bedoeld gaan over dwaling en onrechtmatige daad.
Deze vernietiging is voor iedere gedupeerde anders daar is geen standaard concept voor. Neem contact op met een jurist om eerst te kijken of het in jouw geval van toepassing is. Anders heb je kans dat je zelf in de vingers snijdt ipv de beoogde vernietiging.
Mvg Pieter
Gewoon een brief sturen dat je rechtszaak afwacht voordat je tot betalen overgaat.
Je kan wel brieven met vernieting of dwaling enz. maar dan krijg toch weer eeen standaard briefje terug dat ze het natuurlijk er niet mee eens zijn en dat je toch binnen 14 dagen MOET betalen zoniet INCASSO maatregelen en BKR.
Je kan wel brieven met vernieting of dwaling enz. maar dan krijg toch weer eeen standaard briefje terug dat ze het natuurlijk er niet mee eens zijn en dat je toch binnen 14 dagen MOET betalen zoniet INCASSO maatregelen en BKR.
Ik vraag me onderhand ook af of het nog zin heeft zo'n dichtgetimmerde brief te sturen als de automatische afwijzingen bij bosjes bij Dexia de deur uitgaan.