LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Spam of anti-spam!?

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.

Zijn we blijer met de marketing technieken van SpamFighter of van SpamExperts

Peiling eindigde op 16 feb 2008 17:42

SpamFighter
1
25%
SpamExperts
3
75%

Totaal aantal stemmen: 4

Adriaans1982

Spam of anti-spam!?

Ongelezen bericht door Adriaans1982 »

Na enige tijd de gratis spamfighter filter te gebruiken kwam ik erachter dat dit bedrijf toch wel erg dubieus te werk gaat - mijn contacten kregen (spam?) emails van mij automatisch verstuurd door spamfighter? Afgezien van de reclame in elke uitgaande email...
<overigens was de filtering prima>

Ik ben overgestapt naar de filter van spamexperts (http://www.spamexperts.com/nl/oplossing ... sktop.html)
Werkt minstens zo goed en eindelijk geen reclame rotzooi - denk erover zelfs over te gaan tot een aankoop - lijkt me een prima bedrijf - reageren direct op mijn vragen etc..

Moppentappers

Re: Spam of anti-spam!?

Ongelezen bericht door Moppentappers »

spamfighter is gratis, en het is dus logisch dat ze wat reclame meesturen

Adriaans1982

SpamExperts ook... maar je blijft schoon van de spam... is het niet ironisch dat je een SPAM filter (tegen reclame) installeert maar je accepteerd daarna wel de reclame van je spamfilter?

Moppentappers

Ongelezen bericht door Moppentappers »

citaat:
denk erover zelfs over te gaan tot een aankoop

duid toch echt op iets anders.

Adriaans1982

:idea: als alle beren een vacht hebben zijn niet alle dieren met een vacht beren

spamfighter heeft natuurlijk ook een betaald product - net als SpamExperts - echter de gratis versies van de twee is het punt van discussie - spamfighter heeft vervelende reclame in mijn mening - spamexperts niet :)

Gesloten