LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Internetgebruiker /klant @home.

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
wb01
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 nov 2007 22:59

Internetgebruiker /klant @home.

Ongelezen bericht door wb01 »

:x na 5 a 6 jaar in zee zijn gegaan met aansluiting van internet bij @home is voor mij nu de MAAT VOL..!!

keer op keer heb ik steeds problemen met goede verbinding vast te houden met de surfer van @home. de laatste afgelopen 6 weken is de verbinding zo slecht en is de kwaliteit van mijn pakket onder de maat.

na telefonisch contact met @home heb ik diverse keren dit probleem aangekaart voor een oplossing waarom mijn internet snelheid is afgenomen en het plezier in snelheid voor bij is.?? na reactie van de hulpdesk houden ze zich gewoon voor de domme en zeggen ze er zijn geen storingmelding in u gebied u verbinding is prima in orde enige advies is u pc even goed schoon te maken met virusprogramma's.??

Tja wat moet je daar nu mee. na tientallen eerdere klachten die ik in het verleden ook al mee heb gemaakt staat nu voor mij de keus vast dat ik mijn abonnee ga beëindigen bij @Home.

Wie kan mij raad en advies geven welke internet provider een goede service en kwaliteit kan aanbieden en mijn @home Intensief 8000 abonnee kan vervangen ..!!

Peter26
Berichten: 55
Lid geworden op: 05 okt 2007 11:58

Re: Internetgebruiker /klant @home.

Ongelezen bericht door Peter26 »

Join the club!

Zie ook mijn andere posts over @ home. Zelf heb ik nu 3,5 jaar internet en 1 jaar telefoon erbij van hun. Nu weer zo vaak storingen gehad, en iedere keer dacht dat het altijd wel kan dat er een storing is, ben ik het helemaal zat.
Omdat ik vorige week vader ben geworden kan ik het nu niet gebruiken dat de telefoon niet werkt.
Nu heb ik dan ook vandaag telefonie en internet bij hun opgezegt en een normale analoge lijn bij kpn aangevraagd. Gewoon de belbudget van 10,50 per maand. Zij hebben nu ook een aktie; hetnet internet voor 9,95 per maand. Ik heb nu voor deze combinatie gekozen omdat die niet duur is en wij niet veel met de vaste telefoon bellen. En omdat je er niet een jaar aan vast zit.


Groeten Peter

Flender
Berichten: 31
Lid geworden op: 17 sep 2007 14:27

Re: Internetgebruiker /klant @home.

Ongelezen bericht door Flender »

Ik ben sinds afgelopen vrijdag overgestapt op Telfort
ook bij AT-home vandaan gegaan i.v.m. allerlei problemen daar.
De grootste ergenis voor mij bij AT-Home is het niet reageren op mailtjes/post.En zo als ik het nu heb bij Telfort denk ik dat ik een juiste overstap hebt gemaakt alles keurig geregeld binnen 2 weken een aansluiting Internet en Telefoon.Zet er een dumpje bij van wat de snelheid
bij Telfort nu.

Afbeelding

thefxr
Berichten: 53
Lid geworden op: 11 mar 2007 15:44

Re: Internetgebruiker /klant @home.

Ongelezen bericht door thefxr »

ik adviseer telfort, als je tenminste niet te ver van de kpn centrale weg woont.

Ziepie
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 jan 2008 01:04

Re: Internetgebruiker /klant @home.

Ongelezen bericht door Ziepie »

Zelf ben ik jaren geleden ook bij @home weggegaan vanwege een slechte verbinding, ik woon in het centrum van een stad en zit daardoor bij altijd bijna bovenop de knooppunten, centrales of hoe je het ook wil noemen.
Na een jaartje speedlinq, zit ik nu bij Tele2 (bellen en internetten 20mb) en die verbinding is heel goed en stabiel.

Maar Telfort kan ik je NIET aanraden, dit is net deze maand gebeurd, toen ik mijn moder daar wilde aanmelden, omdat men iets goedekoper nog leek te zijn met de belkosten.
Mijn bejaarde moeder wilde overstappen van speedlinq naar Telfort voor bellen en internetten. Op dat moment wisten we nog niet dat Telfort, speedlinq ging overnemen en heel optimistich hebben we haar begin november aangemeld.
Vrij snel werd het modem opgestuurd, maar daarna niets meer.
Een week voor Kerst ben ik gaan bellen waar de inlogcodes bleven. Ze hebben ons daarna ongeveer 3 weken aan het lijntje gehouden (en een torenhoge telefoonrekening want de helpdesk is ook niet gratis), waarna ze ons doodleuk vertelden dat het niet ging en dat mijn moeder haar telefoon nummer (dat ze overigens al zo'n 50 jaar had) nu ook kwijt is.
Achteraf ben ik erachter gekomen dat speedlinq op 10 december al een aanvraag had moeten hebben (raar maar waar) en dat Telfort hier niets aangevraagd had.

Resultaat van het verhaal, mijn 74 jarig moeder heeft nu al enige tijd geen telefoon en internet, en moet eerst op een schrijven van telfort wachten (dat er gee overeenkomst is) voor ze zich ergens anders kan aanmelden. Daarnaast krijgt ze bij mijn weten haar oude telefoonnummer nooit meer terug.

De klantenservice daar verdient het woord klantenservice nog niet eens. Men betrapt ze op onwaarheden en ze gooien dan ook nog de telefoon op. In dit geval begon men de reden op te noemen waarom de verbinding niet gelegd kon worden, het kwam volgens de dame van de helpdesk doordat de lijn op babyXL zat in plaats van de KPN, toen ik haar erop wees dat je in het dorp waar mijn moeder woont geen babyxl netwerk is, werd ze boos en zei dat ze het bbned bedoelde. Toen ik dus weer aangaf dat er ook geen bbned mogelijk werd, was het: u laat me niet uitpraten en hing op. Schandelig !!
Van het legertje mensen daar die we aan de telefoon hadden was er maar eentje vriendelijk en daarnaast moest alles iedere keer worden nagezocht, waarna je (hoogstwaarschijnlijk nodeloos) weer enkele minuten meer aan de telefoon hangt.

Voor degene die erbij zijn, veel succes jullie zullen het nodig hebben

Gesloten