LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opgelicht op website

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
stardutch

opgelicht op website

Ongelezen bericht door stardutch »

Ik weet niet waar ik moet beginnen maar ik heb mezelf aangemeld bij een maffiagame en ik ben geband omdat ik mensen tegen elkaar zou opzetten,nu is het geval dat diegeen die de site beheerd zegt dat hij eerlijk is op de site.Maar ik ben erachter gekomen dat er zwaar vals wordt gespeeld een hulpadmin waarvan niemand weet dat hij dat is staat 1ste en wint alles klikmissies en het spel zelf,nu heb ik al in de laatste 2 maanden al zeker meer dan 100 euro aan beltegoed besteed om leuk te kunnen spelen maar ik voel me nu wel opgelicht door de site beheerder die zegt dat alles eerlijk is.Ik wil gerechtigheid niet alleen voor mezelf maar ook voor de mensen die het nog niet weten dat ze geld betalen terwijl de admins het prijzengeld opstrijken en ons laten betalen voor nx.Wat moet ik nu doen ik wordt er helemaal gek van.Ik ben zelf werkeloos en heb maar 35 euro in de week(bewindvoering) laat staan al die kinderen die daar spelen,ik vindt het dus pure oplichterij daarom vraag ik om hulp.Oke ik ben ook geen lievertje zeg ik eerlijk daarom ben ik ook geband omdat ik het kenbaar ging maken dat ik ontevreden was enja een goeie speler wordt gelooft en mensen nemen dan de dingen aan,gelukkig maar zeg ik zo.Maar als je het dus gaat relativeren dan klopt gewoon niet.Ja het lijkt wel of het warm werdt onder zijn voeten ik stond tenslotte bij de eerste 4 genoteerd en had best al veel tijd erin gestoken als tijdverdrijf zeg maar dag en nacht is ook niet goed maar het werkt verslavend geld stelen in dat spel en dan zo eindigen tis gewoon niet eerlijk.Daarom vindt ik dat het gehoord moet worden ik heb geen t.v dus dit is mijn vermaak althans was vermaak nu erger ik me dood aan alle wetenschap die ik heb van dat spel,gek toch eigenlijk terwijl je met iedereen daar een goeie band had nouja op een paar na dan dat heb je altijd maar die kun je dan blocken zodat ze je niet lastig vallen onder het spel,ik kan wel doorgaan maar ik denk dat het wel duidelijk is dat ik zeer ontevreden ben hoe ik ben behandeld ben en hoe mijn geld uit mijn zak is gezogen,echt erg gewoon ik ben ziek van dat hele spel hoe hun met mensen omgaan.Maar goed wat moet ik nu,ik weet niet wat ik moet doen daartegen.
Laatst gewijzigd door stardutch op 19 jan 2008 16:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Pruim

Re: opgelicht op website

Ongelezen bericht door Pruim »

Je hebt 35 euro per week te besteden en dan ga je betaalspelletjes spelen op internet?

ik weet niet hoor, maar kun je die tijd niet beter gebruiken om een baan te zoeken.

stardutch

das in iedergeval beter dan aan drank en drugs meneer of mevrouw Pruim,en bovendien heb ik elke week een telefoonkaart nodig dus die paar euro dan maakt niet uit als er maar beltegoed opstaat voor in nood.En wat werk betreft U kunt niet zo snel oordelen of ik mijn tijd daaraan besteed misschien doe ik dat wel,alleen heb ik het niet nodig gevonden om te melden omdat ik daar genoeg aan doe vindt ik met hulp van alle instanties die me daarbij helpen je kan niet meer dan dat er is dus alles heeft tijd nodig.Maar als je dus een laptop hebt en je hebt draadloos netwerk kun je dus elk uur 5 min. aanvallen en daarna doorgaan waar je mee bezig was.Ik vindt het wel raar hoe U reageert,U oordeelt alleen maar heeft geen mening is dit tegenwoordig Nederland reageren zonder inhoud,daar zit ik net echt op te wachten op die kortzichtigheid.

Ratz

Ongelezen bericht door Ratz »

Als je niet op iemand mening, kritiek of wat dan ook zit te wachten, moet je niet op een openbaar forum je verhaal neer zetten.

Ga toch krassen :roll:

Big-V

Ongelezen bericht door Big-V »

Waarom ben je nou eigenlijk gebanned?

stardutch

ik zou mensen tegen elkaar opzetten,maar eigenlijk deed ik dat niet,ik pakte iemand terug die mij een poot uitgedraait had,maar alleen 3x zo erg,ik vroeg aan spelers waar ik goed contact mee had of hun als die persoon oc's(georganiseerde midaaad)zou sturen om deze te weigeren omdat ze dat bij mij ook deed(koste me 55 oc's en 750 belcredits),nergens staat dat het niet mag,ik heb het zelfs gevraagt hoe het zit waarom ze dat deed,waarop zij dus bot reageerde als ze normaal had gedaan,had ik ook niet zo moeilijk gedaan.en was ik niet bij de Admin uitleg gaan vragen of dit normaal is en toen hij zij er staat nergens dat je verplicht bent om te accepteren toen ben ik gaan zoeken of er ergens in de regels stond of je aan mensen mocht vragen om er dwars te zitten tot ze der lesje had geleerd en dat ze mij niet had moeten flessen in het spel en dat ze net de verkeerde getroffen had die gaat ondernemen ja jammer het is niet voor niks een maffia spelletje.maar op de site staat dus dat ik verwijderd ben met de reden mensen tegen elkaar opzetten .

Big-V

Ongelezen bericht door Big-V »

maar op de site staat dus dat ik verwijderd ben met de reden mensen tegen elkaar opzetten .
Verbeter me als ik er naast zit, maar dat heb je toch ook gedaan?

ulpje

Ongelezen bericht door ulpje »

Ten eerste zou ik mijn geld aan iets anders uitgeven, er zijn genoeg gratis spelletjes te spelen op het world wide web. Maar ik weet ook niet wat ik moet geloven...
nu is het geval dat diegeen die de site beheerd zegt dat hij eerlijk is op de site.Maar ik ben erachter gekomen dat er zwaar vals wordt gespeeld een hulpadmin waarvan niemand weet dat hij dat is staat 1ste en wint alles klikmissies en het spel zelf,
Dat de nummer 1 een geheime hulpadmin is, is op zichzelf geen bewijs, misschien kan hij dat spel wel gewoon heel goed. Hoewel het netjes zou zijn van de site als er zelf geen medewerkers mee zouden spelen. Maar wat is een hulpadmin? Op vele sites zijn dit slechts vrijwilligers die wel gewoon mee kunnen/mogen spelen.
Maar dan is het nog de vraag, is het wel echt een geheime hulpadmin? Het is voor mij nou jouw woord tegen het zijne en dan geloof ik eerder degene met een licentie voor die website, totdat je dit bewijst.

Iets of iemand beschuldigen van oplichting is niet iets wat je zomaar moet doen, dit is een zware beschuldiging die je alleen moet uiten als je het ook kunt bewijzen. Maar dit laatste doe je niet, 'je weet het alleen', maar dat is dus echt niet genoeg.
Als je hier echt bewijzen van hebt, waarom stap je dan niet naar de politie...?

stardutch

idd misschien hebben jullie wel gelijk,maarja en als de bewijzen daar zijn en ik kan het waar maken dan valt diegeen geheid door de mand.en in mijn ogen zou een hulp-admin in iedergeval niet voor de prijzen mogen gaan ook al doet hij vrijwillg dan had hij er niet voor moeten kiezen je speelt of je houd de boel in de gaten het is 1 van de 2 maar niet allebei want zo eet je van 2 walletjes,maar goed op deze manier via de tros wordt ik wel wijzer en wil jullie daar ook voor bedanken.

Gesloten