LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Euro Media Team blad Wapiti

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
fokkemoon

Re: Euro Media Team blad Wapiti

Ongelezen bericht door fokkemoon »

UPDATE!!
Na een aantal mails te hebben verstuurd, kreeg ik een mail van Euro Media Team BV:

Geachte X XXXXXXX,

Na de proefperiode is reeds alles stop gezet voor u.
Tevens is er een klacht gegaan naar desbetreffende persoon
die u benaderd heeft.

met vriendelijke groet,
Nicole
Euro media Team

Blijkbaar is mijn brief wel ontvangen, maar ik heb niet een bevestiging daarvan ontvangen. Vind ik wel slordig.
Hopelijk is alles nu in orde.

Ik heb naar 3 mailadressen een mail gestuurd en kreeg alleen reactie van: [email protected]
Er werd niet gereageerd vanaf de volgende adressen:
[email protected]
[email protected]

my-day

Ongelezen bericht door my-day »

Ik heb zojuist ook nog maar een mailtje, na het andere adres gestuurd. Hopelijk komt die aan. Ben zo boos over dit soort oplichtingspraktijken :twisted:

my-day

En ik lees dat er medewerkster meelezen...nou ik kan vertellen dat ik voor meer dan 100% zeker weet dat ik niks hoefde te doen!!! Het abonnement zou automatisch stoppen. Ik wilde namelijk in de eerste instantie niets met de aanbieding!! Omdat ik niet het type ben om aan opzeggingen te denken. Maar omdat het dus volgens de telefoniste dus echt vanzelf zou stoppen, heb ik ja gezegd. Tja 1 van mijn 5 kinderen zou het wel leuk vinden om in dat blad te lezen!! En een welkomsbrief waar ook over wordt gesproken heb ik ook niet ontvangen. Kortom, er klopt veel niet!! En als er nou 1 telefoniste een fout zou maken...okè dat kan gebeuren. Of 1 persoon hier het verkeerd zou hebben gehoord....maar er zijn wel veel mensen met hetzelfde probleem!!! En hetzelfde verhaal...

pino182

Ongelezen bericht door pino182 »

Waarempel, op het emailadres

[email protected]

reageert nu wel iemand. Echter, niks geen excuses, slechst de melding dat het abonnement per direct is geblokeerd en we acceptgiro's van het incassobureau kunnen negeren.....

Omdat nog steeds de eerste mail met het verzoek om het eerste afgeschreven bedrag (jawel, ondanks de klacht en opzegging flikken ze het weer) nog steeds niet beantwoord is, heb ik toch maar gebeld.
Telefonisch werd mij medegedeeld dat de betreffende afdeling niet bereikbaar was vandaag en kreeg ik de toezegging binnen 3 dagen teruggebeld te worden met een oplossing.

Zekerheidshalve dit op de mail gezet met het verzoek dit te bevestigen, en prompt krijg ik een mail terug dat er niks wordt teruggestort omdat "duidelijk in de brief staat dat u moet opzeggen", hoezo niet bereikbaar?

Helaas blijft de heer of mevrouw achter de mail bij het standpunt dat telefonische toezeggingen niet te controleren zijn, en kreeg ik later vandaag weer geen gehoor op hun telefoonnummer. Hierop heb ik besloten de rechtsbijstandverzekering in te schakelen.

Ik beloof Euro media bij deze in ieder geval dat ik de eerste acceptgiro die ik van hun incassobureau ontvang persoonlijk ga terugbrengen!

my-day

Ik heb het bedrag vandaag door de postbank laten terugboeken, en die zei dat ik het morgen of overmorgen weer op mijn rekening heb staan. Ik ben benieuwd.

my-day

Ik had gelukkig vanmorgen mijn bedrag weer terug op de bank, en ik kreeg vandaag ook een mailtje terug...

Geachte JGM van den Enk - Dijkerman,

Bij deze kan ik u meedelen dat ik uw gegevens uit ons
systeem heb gehaald,
eventuele facturen kunt u dan ook als niet verzonden beschouwen,.
Het pakketje van februari wat onderweg is kunt u gewoon behouden.

met vriendelijke groet,
Nicole
Euro Media Team

Wat dat betrefd, hebben ze het netjes afgehandeld.

Carmentje

Ongelezen bericht door Carmentje »

Beste mensen,

Al tweemaal heb ik het blad Quest opgezegd, maar geen reactie ontvangen. Aantal keren gebeld en ook berichten achtergelaten..nooit teruggebeld of meer bereikbaar.

Ondertussen ben ik verhuisd en wordt mijn post doorgestuurd.. Alles behalve de Quest?? Hoe vreemd is dat zeg. Ik zeg hem op..er gebeurt niets, maar ontvang ineens twee maanden geen blad meer op het oude adres of nieuwe adres.

En ineens vandaag..voila een exemplaar op mijn mat in mijn nieuwe huis. Hoe kan dit?

Vind het een waardeloos bedrijf en ga hier zeker gerechtelijke stappen onernemen en ze aanklagen. Ik betaal geen geld voor een blad waar ik eerst fan van was, maar wat door zo'n organisatie te grabbel wordt gegooid.

Euromedia..heel snel Carmen Ferreira in Enschede berichten of anders...

Telemarketier geleen

Ongelezen bericht door Telemarketier geleen »

Geen commentaar meer

mvg een ex emt-er
Laatst gewijzigd door Telemarketier geleen op 30 jan 2008 11:25, 1 keer totaal gewijzigd.

kanovaarder

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Als aanvulling op verhaal callcentermedewerker.

Lees daarbij ook dat u dat Stop-formulier aangetekend met bericht van ontvangst terug moet zenden naar genoemd adres.

Het wonderlijke namelijk is het feit databonnementsbrieven wel altijd aankomen bij de klant maar dat dit soort opzeggings/stopbrieven kennelijk (bijna) nooit aankomen.
Vermoedelijk ongelezen in een papierversnipperaar verdwijnt.
Tel de kosten voor aangetekend terugzenden bij uw "proefabonnement"er wel bij op.
Is het dit dan wel waard?

Grootvader

gast001

Ongelezen bericht door gast001 »

Ter informatie
Dit is het juiste adres van Euro Media Team waar u terecht kunt voor vragen/klachten en opmerkingen.
Euro Media Team BV
Postbus 3004
6160 GA Geleen
Tel: 046-4759445
bereikbaar (maandag t/m donderdag 09:30 tot 12:30)
Fax 046-4757175
Email: [email protected]

Moira

Ongelezen bericht door Moira »

Ook ik ben met mijn gezonde vestand in de aanbieding van Media Team getrapt. Bij het nakijken van mijn rekeningoverzicht kwam ik erachter. Ik heb verder geen bericht gehad en na twee maal de Quest te hebben gekregen, kreeg ik ook niets meer....

Gelukkig is het halverwege januari van mijn rekening afgeschreven dus kan ik het geld nog terug laten storten. Voor de mensen die hetzelfde hebben meegemaakt, je kan het afgeschreven bedrag binnen 30 dagen terug laten storten. Dan moet je alleen even een bezoekje brengen aan je bank.

tanja van doesburg

Ongelezen bericht door tanja van doesburg »

ook ik ben benaderd door een telefoniste die vertelde dat het om een eenmalige actie ging..
Na 3 maanden getracht contact te krijgen met Euro Media Team, is het mij vandaag eidenlijk gelukt..
Volgens deze vriendelijke dame is het geen enkel probleem om het abbonement stop te zetten. Tevens zou zij proberen te achterhalen wie mij deze verkeerde info heeftgegeven?? Er blijken 4 callcentra's te zijn van waaruit gebeld wordt. :?:

Op de vraag of ik mijn geld teruggestort kreeg vertelde zij dat dit automatisch zou gaan via hun administratie (ik ga er niet op wachten, maar ga morgen direct naar de bankt om tergustorting te vragen!!)

Het telefoonnummer waarop ze te bereiken zijn is 046-4759445 of 046-4746654 van ma t/m do van 9.30-12.30 u.. Je moet wel geduld hebben (ongeveer 6 minuten wachttijd) :?

Marisje23

Ongelezen bericht door Marisje23 »

Ook hier iemand die de pineut is, Kon toen voor 35 euro lid worden van de Quest,
Netjes ook 35 euro afgeschreven.
Dit was in juli 2007, en vervolgens heb ik 2 keer de quest gekregen, in 7 maanden tijd.
Elke keer belde ik, en kreeg ik hem netjes nageleverd, maar zo hoort dat natuurlijk niet te gaan.
Nu heb ik hem dus toch maar opgezegd, en hopelijk krijg ik hier reactie op.
wordt er toch nog 49 euro afgeschreven in juli, laat ik het net zo lang terugboeken tot ze het snappen.

Ik ben benieuwd.
Succes iedereen.

dezoveelstegast

Ongelezen bericht door dezoveelstegast »

Ook ik heb vandaag gebeld met Euro Media Team. Ik kreeg namelijk een brief bij het eerste wapiti pakketje die heel wat anders vertelde dan mij telefonisch was medegedeeld, moet wel opzeggen dmv een brief. Om verhaal te halen heb de de klantenservice gebeld en ben heel vriendelijk en beleefd geholpen. Ze hebben de tijd genomen om me te woord te staan en het proefabbonement gewoon stop gezet. Mocht je fout zijn ingelicht dan heb je nog altijd de mogelijkheid om te storneren, de brief te lezen en aan de bel te trekken als je MEER boekjes ontvang. Dit is 2008, houd je zaken in orde en wees altijd allert, dan kun je ook je verantwoording hierover nemen. Overigens, ik vond de wapiti geweldig maar mijn kinderen kiezen voor nickelodian........

moniyadi70

Ongelezen bericht door moniyadi70 »

Weet iemand misschien het rekeningnr. wat EMT gebruikt bij zijn incasso's?
Dan kan ik kijken of we dit nr. kunnen blokkeren voor automatische incasso's.
bedankt vast!

SennaLove

Ongelezen bericht door SennaLove »

Waarom zegt iedereen toch: Ik ben er in gestrapt?

NEEE Jullie hebben ALLEMAAL met jullie volle verstand jullie
!rekeningnummer! zomaar aan de telefoon gegeven.

Als je geen tijdschriften wil, dan moet je ook niets bestellen!!!

As simple that is!

(Daarbij wil ik ook nog kwijt dat je je geld altijd binnen 30 dagen terug kan laten storten zonder opgave van redenen)

EvV

Ongelezen bericht door EvV »

Wij hebben telefonisch ook hele andere informatie gekregen dan in de brief bevestigd is. Ze hebben de informatie niet achtergehouden, ze hebben aan de telefoon glashard gelogen. Wij hebben duidelijk gevraagd of ze het rekeningnummer nergens anders voor gebruiken en we nergens aan vast zouden zitten en ze heeft ons verzekerd dat dat niet zo was.

Het rekeningnummer is alleen doorgegeven voor de afschrijving voor de eenmalige verzendkosten. Dat ze er iets anders mee doe is in onze ogen pure oplichting.

Voorheenmot

Ongelezen bericht door Voorheenmot »

Hallo!

Ook ik ben erin getuind! Het proefabonnement op Wapiti zonder welkomstbrief. :( Is er iemand die al betaald heeft en het rekeningnummer van de incassant even door kan geven zodat ik dat nummer kan blokkeren voordat ik echt de pineut ben?

ralfh73

Ongelezen bericht door ralfh73 »

Hoi,

ik heb net een mail gestuurd naar wapiti in belgie en naar Euro media team. Ze hebben een nieuw emailadres:

[email protected]

het rekeningnummer is: GIRO 8591791

Ik heb net dus ook gemailt dat ik niets meer wens te ontvangen en dat ik mijn automatische machtiging intrek.
Even afwachten wat er gebeurd.

Ik hou jullie op de hoogte.

ralfh73

Ongelezen bericht door ralfh73 »

Ik heb net met Dé Bank gebeld om toekomstige incasso's te blokkeren..

Dat moet je persoonlijk doen op een kantoor.

Gesloten