LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Smartengeld

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
Pieter Romein
Berichten: 275
Lid geworden op: 15 jan 2007 21:37

Re: Smartengeld

Ongelezen bericht door Pieter Romein »

Een kleine zaak mooi opgelost.
Als ook alle grotere zaken werkelijk naar redelijkheid en billijkheid opgelost worden, dan zijn ook die slachtoffer tevreden over verzekeraars en dan is dit forum overbodig.
Het zal voorlopig wel een Utopie blijven.

cas81
Berichten: 8
Lid geworden op: 01 nov 2007 11:56

Re: Smartengeld

Ongelezen bericht door cas81 »

oef, tja, ik reed ook kawa en kwam snel tot stilstand door een auto uit woonerf, 20 operaties later en veel littekens en beperking in bewegingsvrijheid door een slecht functionerende knie. en pijntjes al 4 jaar overal en nergens. daar boven op, het missen van een testikel.

450 euro heb ik ook al gekregen voor kleding, en nog eens 1000 voor mijn motor, in de eerste 3 maanden. 5 jaar later en toch wel al een tiental duizenden euros voorschot later. waaronder 1 derde voorschot op smartengeld.
ik ben nog niet tevreden, en mijn advokaat ook niet. het overkwam mij op mijn 21e en nog steeds elke dag ellende en pijn.

geen miljoen maakt dit goed. niet dat ik dit ooit krijg. ik wil voor de rest van mijn leven iig een goede zorg, dus afkopen doe ik nooit. wie gaat mijn nieuwe knie betalen als ik 50 ben? want dat heb ik nodig. die rollator krijg ik ook niet voor niets.

ik ben blij dat ik volgens mij een advokaat heb die echt haar best doet omdat ze zelf constant met nieuwe punten komt, en ik er niet achteraan hoef.

afkopen is het slechtste wat je kan doen volgens mij?

Pieter Romein
Berichten: 275
Lid geworden op: 15 jan 2007 21:37

Re: Smartengeld

Ongelezen bericht door Pieter Romein »

Verschrikkelijk wat jij moet doorstaan.
Afkopen moet je in principe niet doen, maar als de afkoopsom hoog genoeg is ten opzichte van de schade ben je wel verlost van een hoop ellende om telkens met die zaak bezig te moeten zijn.

sterkte

Pieter Romein
Berichten: 275
Lid geworden op: 15 jan 2007 21:37

Re: Smartengeld

Ongelezen bericht door Pieter Romein »

Let er op dat de belangenbehartiger het keurmerk heeft

antonh
Berichten: 976
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:33

Re: Smartengeld

Ongelezen bericht door antonh »

pieter romein heb je niks nuttigs toe te voegen dan oude topics naar voor te halen?

Pieter Romein
Berichten: 275
Lid geworden op: 15 jan 2007 21:37

Re: Smartengeld

Ongelezen bericht door Pieter Romein »

antonh,
pieter romein heb je niks nuttigs toe te voegen dan oude topics naar voor te halen?
Nog steeds een hele nuttige topic voor alle, vooral nieuwe, slachtoffers. Kijk maar naar de cijfers:
Pieter Romein

Reacties: 66
Bekeken: 12524

Categorie: Letselschade Geplaatst op: 23 Jan 2007 12:18 Onderwerp: Smartengeld

ton1
Berichten: 189
Lid geworden op: 24 apr 2006 16:25

Re: Smartengeld

Ongelezen bericht door ton1 »

in mijn zaak moet mn advocaat op 13 febr a.s. een akte indienen, waarin een bedrag gevraagd word voor smartengeld.
vervolgens zal de zaak op de rol gaan,en wachten wanneer de rechter beslist.k heb op make my day gelezen: lichamelijke en geestelijke pijn,inbreuk op pryvacy,aantasting goede naam, en volgens de nederlandse ver. van neurologie blijvende invaliditeit. het is allemaal gebeurt de afgelopen 7,5 jaren.getraineer op papier, en voor de rechtbank door unive.hoog van de toren blazen maar eigenlijk met nul aan concrete info komen, men heeft in mijn zaak nooit onderzoek gedaan(ondertussen oplast van de rechter is dit welgebeurt, en er is een eindtoestand),daar maakte de rechtbank korte metten mee, zeker nadat de advocaat(van nysingh,ik noem haar altijd truus de mier gemakshalve)advocaten van de tegenpartij "eerlijk" had toegegeven dat het bij hun zo'n rommeltje was geworden dat men er niet meer uitkwam.ik ben benieuwd wat ik aan smartegeld ga vangen........als het zover is zal ik u hier berichtten!!
komende weken naar het nrl voor de rekening op te laten maken,de grootste klapper van 2008.ik krijg er weer "zin an ".......
het is lang geleden dat er licht aan het einde van de tunnel was,k heb wel diverse dippen gehad,k heb niet altijd mn hoofd boven water gehouden,k ben wel 100 keer koppie onder gegaan,maar opgeven nooit..........dan was ik in het harnas gestorven.
tja dit word uiteindelijk een duur geintje voor ze,dit omdat men een zeer starre boeren houding heeft, en niet tot een oplossing wilde komen,lekker beidehand van ze.
ook heb ik contact met het uwv afd verhaalzaken die unive verder zal uitkleden financieel.geloof me ik naai ze net zolang totdat ze niet meer kunnen staan!!!(maar goed daar komen ze vanzelf achter via dit forum of b.v.het uwv).a dream come true..........

wat een losers bij unive..........maar goed dat wisten we al.


groet ton1

p.s.op/aanmerkingen zijn welkom(ook van de verkeerde mensen hier op het forum, u kent ze wel die verzekeringsgezinde plaatboeven!!! )

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Smartengeld

Ongelezen bericht door puma73 »

En ondertussen lacht pieter R zich een hoedje.

Snappen jullie zijn spelletje nu nog niet???????????

Hoe vaker jullie reageren hoe langer zijn draadjes met stip (knipperend belletje) bovenaan blijven staan.

Niet meer reageren en zijn topics verdwijnen vanzelf

Reacties: 66
Bekeken: 12524

Categorie: Letselschade Geplaatst op: 23 Jan 2007 12:18 Onderwerp: Smartengeld

ton1
Berichten: 189
Lid geworden op: 24 apr 2006 16:25

Re: Smartengeld

Ongelezen bericht door ton1 »

beste puma,

iem. adviseren is een goed streven.
maar ik denk dat iedereen zelf wel kan bepalen wat wel ofwat niet te doen.



vr.gr.

ton1

Pieter Romein
Berichten: 275
Lid geworden op: 15 jan 2007 21:37

Re: Smartengeld

Ongelezen bericht door Pieter Romein »

ton1,

Je bent goed bezig en een echte doorzetter, hebt diverse dips overwonnen en dat zal anderen ook motiveren om door te gaan en om zich niet te laten inpakken en afwimpelen door die verzekeraars. Ik wens je veel succes en je weet, ik ben fan van je.
Trek je niets aan van die forumbezoekers, zoals puma73. Die hebben geen belang bij jouw belangen en zijn met iets anders bezig.

Pieter.

antonh
Berichten: 976
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:33

Re: Smartengeld

Ongelezen bericht door antonh »

@Pieter Romein cq p.vanaarle,

het moet toch niet gekker worden he.
Jij hebt dus wel belang bij de problemen van anderen?
geen belang bij jouw belangen
Hier krijg je toch .....neigingen van.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Smartengeld

Ongelezen bericht door puma73 »

Laat je nou niet uitlokken door dit figuur, het enige belang voor dit figuur is zoveel mogelijk reacties te krijgen (zinvol of niet) en daarnaats een hele hoop hits op het onderwerp zodat het hoog in de lijsten blijft

ton1
Berichten: 189
Lid geworden op: 24 apr 2006 16:25

Re: Smartengeld

Ongelezen bericht door ton1 »

je reactie doet me erg goed, beste pieter.
ook heb ik grote bewondering voor jou, die ongeveer, hang me er niet aan op, 2 tot 3 keer zolang als ik bezig ben, met de daarbij behorende etterigheden.
Bij deze wil ik je graag bombarderen tot the godfather van het forum, dat was je mijn inziens toch al jaren, maar ik wil dit toch effe bevestigen aan de medebezoekers van het letselschadeforum.
getwijfeld aan jou deskundigheid heb ik nooit, integendeel!!


vandaag met mn advocaat contact gehad, ze denkt (en dat viel effe tegen) dat de smartegeld berekening op 15000+/- zal uitkomen,tja wat moet ik hier mee........heb jij enig advies in deze richting?
k heb nog effe het nrl in den haag gebeld maar die maken geen smartegeld berekeningen, wel de overige berekeningen in letselschadezaken.


groeten,

ton1

ton1
Berichten: 189
Lid geworden op: 24 apr 2006 16:25

Re: Smartengeld

Ongelezen bericht door ton1 »

antonh en puma73: wat is jullie doel/bedoeling hier op het forum?


ton1

antonh
Berichten: 976
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:33

Re: Smartengeld

Ongelezen bericht door antonh »

oei, oei, slijm, slijm

the godfather van het forum

Dit zou Pieter Romijn cq p.vanaarle moeten zijn.

En wat nog opvalt.
Sinds augustus 2006 is Ton1 niet meer op dit topic geweest.
Nu komt hij anderhalf jaar later ineens en doet zo een uitspraak.
Is dit soms ook een naam die Pieter Romein cq p.vanaarle gebruikt?

Pieter Romein
Berichten: 275
Lid geworden op: 15 jan 2007 21:37

Re: Smartengeld

Ongelezen bericht door Pieter Romein »

Antonh,

Ik geloof, dat de fantasie toch nog steeds wel erg te ver gaat. Ik ben namelijk niet ton1 en ook niet p.vanaarle. Direct zijn alle forum bezoekers die dergelijke "werkelijkheid"" niet bevestigen allemaal p.vanaarle's of Pieter Romeinen of ton1-en.
Ik hoop dat "nu de schuttingtaal en het beledigen genezen is", men ook geleidelijkaan in de werkelijkheid komt op dit forum. Eerst dient daarvoor nog "achterdocht te genezen" en het vertrouwen in de medemens, ook die met andere opvattingen te groeien. Dan hoeft men die ook geen verwijten meer te maken.
Laatst gewijzigd door Pieter Romein op 22 jan 2008 21:01, 2 keer totaal gewijzigd.

ton1
Berichten: 189
Lid geworden op: 24 apr 2006 16:25

Re: Smartengeld

Ongelezen bericht door ton1 »

wees nou eens eerlijk anton H,wat brengt jou hier op het forum?

ton 1

antonh
Berichten: 976
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:33

Re: Smartengeld

Ongelezen bericht door antonh »

@Pieter Romein cq p.vanaarle,

wat is nu de
schuttingtaal en het beledigen genezen
verklaar u nader.

Pieter Romein
Berichten: 275
Lid geworden op: 15 jan 2007 21:37

Re: Smartengeld

Ongelezen bericht door Pieter Romein »

Dat betekent dat men geen (nieuwe) schuttingtaal en beledigingen meer op het forum vind en "genezen" betekent volgens het woordenboek hersteld. ("Hersteld"", want ze waren er eerst wel, maar zijn verwijderd door de redaktie en er komen nu geen nieuwe meer, voorzover we nu zien). Vanzelfsprekend betreft dat geen fysiek aspect en kan daarom geen letterlijke betekenis hebben of letterlijk opgevat worden. Ik zal het tussen aanhalings en sluitingstekens zetten, dan is een mogelijk misverstand, geheel uitgesloten. Bedankt voor uw vraag / opmerking en uw positieve bijdrage op dit forum.

antonh
Berichten: 976
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:33

Re: Smartengeld

Ongelezen bericht door antonh »

@Pieter Romein cq p.vanaarle

Pieter je moet de tekst van je berichten niet later veranderen als er op gereageerd is.
Je verandert het bericht gewoon.

[quote]Geplaatst op 22 Jan 2008 17:41 door Pieter Romein

Laatst aangepast door Pieter Romein op 22 Jan 2008 21:01, in toaal 2 keer bewerkt[/quote]

dat is niet netjes.

Gesloten