LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte ervaring met internetwinkel SoftXL uit Leiden
-
Slechte ervaring met internetwinkel SoftXL uit Leiden
5-11-2007 een softwarepakket besteld E 114,-- en betaald om tijdig te hebben voor sinterklaas. Leveringtijd 3 a 4 dagen. De webwinkel heeft een zeer professionele site en lijkt betrouwbaar.
Helaas SoftXl uit Leiden/Zaltbommel levert niet uit. Reageerd niet op de emails en telefoon wordt niet opgenomen. Zelf op de aangetekende brief wordt niet gereageerd, terwijl deze wel is aangekomen (Tracktrace) Wie heeft ook zo'n slechte ervaring? Wie weet hoe je ze wel benaderen kan? Mogelijk kunnen we deze ervaringen bundelen en een zaak aanspannen.
Helaas SoftXl uit Leiden/Zaltbommel levert niet uit. Reageerd niet op de emails en telefoon wordt niet opgenomen. Zelf op de aangetekende brief wordt niet gereageerd, terwijl deze wel is aangekomen (Tracktrace) Wie heeft ook zo'n slechte ervaring? Wie weet hoe je ze wel benaderen kan? Mogelijk kunnen we deze ervaringen bundelen en een zaak aanspannen.
Laatst gewijzigd door Hartenvrouw op 24 jan 2008 13:35, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Slechte ervaring met internetwinkel SoftXL uit Leiden
Misschien moet je het eens proberen via:
J.P. Faber
+31 (0)205298226
[email protected]
Bovengenoemde persoon staat bij SIDN ingeschreven als de administratieve contactpersoon.
Succes!
J.P. Faber
+31 (0)205298226
[email protected]
Bovengenoemde persoon staat bij SIDN ingeschreven als de administratieve contactpersoon.
Succes!
-
Beste Jaap2312,
Bedankt, helaas een doodlopend spoor. Geen telefoon afgesloten.
Een email sturen naar game247.nl lijkt me zinloos, dit bedrijf wordt door diverse mensen in forums aangeklaagd wegens niet leveren en de klacht dat je een vriendelijk klachtenbos/emailbos wordt ingestuurd.
Groet H
Bedankt, helaas een doodlopend spoor. Geen telefoon afgesloten.
Een email sturen naar game247.nl lijkt me zinloos, dit bedrijf wordt door diverse mensen in forums aangeklaagd wegens niet leveren en de klacht dat je een vriendelijk klachtenbos/emailbos wordt ingestuurd.
Groet H
-
Helaas is mijn ervaring het zelfde als Hartenvrouw.
Een software pakket besteld vanwege de snelle levertijd (1-2 werkdagen)
Vervolgens geld overgemaakt. Toen ik maar niets ontving ben ik gaan kijken en bleek de levertijd ineens 3-4 weken te zijn. er wordt niet gereageerd op mail/fax/telefoon.
Het logo van safe2shop.nl staat op de website, maar als ik daar check dan vermelden ze dat de website ten onrechte hun logo gebruikt.
Ik raad dus iedereen aan een klacht in te dienen bij safe2shop, zodat zij ter voorkoming van meer ongerief stappen gaan ondernemen.
Een software pakket besteld vanwege de snelle levertijd (1-2 werkdagen)
Vervolgens geld overgemaakt. Toen ik maar niets ontving ben ik gaan kijken en bleek de levertijd ineens 3-4 weken te zijn. er wordt niet gereageerd op mail/fax/telefoon.
Het logo van safe2shop.nl staat op de website, maar als ik daar check dan vermelden ze dat de website ten onrechte hun logo gebruikt.
Ik raad dus iedereen aan een klacht in te dienen bij safe2shop, zodat zij ter voorkoming van meer ongerief stappen gaan ondernemen.
-
Beste R,
Ik moet veel moeite doen om je email te beantwoorden, de veiligheidscode blokkeerd steeds? Computer gescand op virus enof hacker, niets gevonden. Ook jij hebt dus vette pech.
Een tijdje surven op het net leert, dat softxl, Livegamer, Game247, BudgetGaming zgn. gevestigd zijn in Leiden en Zaltbommel. dat ze dezelfde servicedesk hebben. En hun klanten op dezelfde manier behandelen en afschepen. Dus geld innen, niet leveren en niet meer communiceren. Slechte service, management of oplichting?
Op diverse forums regend het klachten. Wie kan ingrijpen?
Ik ben bezig via de KVK de juiste adressen registernrs te achterhalen en zal een klacht bij de KVK indienen.
Het lijkt mij een zaak voor radar.
Groet H
Ik moet veel moeite doen om je email te beantwoorden, de veiligheidscode blokkeerd steeds? Computer gescand op virus enof hacker, niets gevonden. Ook jij hebt dus vette pech.
Een tijdje surven op het net leert, dat softxl, Livegamer, Game247, BudgetGaming zgn. gevestigd zijn in Leiden en Zaltbommel. dat ze dezelfde servicedesk hebben. En hun klanten op dezelfde manier behandelen en afschepen. Dus geld innen, niet leveren en niet meer communiceren. Slechte service, management of oplichting?
Op diverse forums regend het klachten. Wie kan ingrijpen?
Ik ben bezig via de KVK de juiste adressen registernrs te achterhalen en zal een klacht bij de KVK indienen.
Het lijkt mij een zaak voor radar.
Groet H
-
Beste Allemaal,
Speurwerk via het register van de Kamer van Koophandel leert, dat alle bovenstaande bedrijven hetzelfde KvKnr. 28092330 hebben en dat voert naar de hoofdvestiging Mobile Bizz van deze internet bedrijven.
Vestiging: Mobile Bizz
IJsbaan 10
2331 ES Leiden
Tel 06-5427207
www. Mobilebizz.nl deze website geeft niets weer.
Googelen levert de volgende informatie dat op:
1. forum TrosRadar\Kiescool van september tot december 2007 verschillende klagers aan het woord zijn geweest. Helaas het gaat maar door.
2.Er zijn verschillende vergelijkings sites en revieuws die deze bedrijven aanprijzen. Idem de zogenaamde positieve reacties, ook op forum.
Hoeveel kinderen zijn er in deze val gelopen en durven het niet te melden.
Stuur alle je klachten aangetekend naar Mobile Bizz en een copie naar TrosRadar.
Groet H
Speurwerk via het register van de Kamer van Koophandel leert, dat alle bovenstaande bedrijven hetzelfde KvKnr. 28092330 hebben en dat voert naar de hoofdvestiging Mobile Bizz van deze internet bedrijven.
Vestiging: Mobile Bizz
IJsbaan 10
2331 ES Leiden
Tel 06-5427207
www. Mobilebizz.nl deze website geeft niets weer.
Googelen levert de volgende informatie dat op:
1. forum TrosRadar\Kiescool van september tot december 2007 verschillende klagers aan het woord zijn geweest. Helaas het gaat maar door.
2.Er zijn verschillende vergelijkings sites en revieuws die deze bedrijven aanprijzen. Idem de zogenaamde positieve reacties, ook op forum.
Hoeveel kinderen zijn er in deze val gelopen en durven het niet te melden.
Stuur alle je klachten aangetekend naar Mobile Bizz en een copie naar TrosRadar.
Groet H
-
Beste Allemaal,
Zie ook forum trosradar\ kiescool.nl daar wordt vanaf september 2007 geklaagd over deze firma's.
Dus stuur je post aangetekend naar Mobile Bizz en een copie aan TrosRadar.
Groet H
Zie ook forum trosradar\ kiescool.nl daar wordt vanaf september 2007 geklaagd over deze firma's.
Dus stuur je post aangetekend naar Mobile Bizz en een copie aan TrosRadar.
Groet H
ik heb de zelfde ervaring met een ipod accesoire
dit artikel op 19 november besteld (LEUK VOOR SINTERKLAAS)
MAAR IK ZIT NOG STEEDS TE WACHTEN leverings problemen zijden ze
deze week is bericht gekregen dat het was verzonden alleen nooit een track en trace nummer gezien en ik zit nog steeds te wachten.
vandaag weer opde site gekeken maar volgens mij is die van internet verdwenen soft xl en kiescool zijn met de noorderzon vertrokken
dit lijkt met een leuk onderwerp voor tros radar om heir even in te duiken en het openbaar te maken.
dus mensen ook wees gewaarschuwd ook al ziet een site er zeer verzorgd uit probeer achteraf te betalen.
dit artikel op 19 november besteld (LEUK VOOR SINTERKLAAS)
MAAR IK ZIT NOG STEEDS TE WACHTEN leverings problemen zijden ze
deze week is bericht gekregen dat het was verzonden alleen nooit een track en trace nummer gezien en ik zit nog steeds te wachten.
vandaag weer opde site gekeken maar volgens mij is die van internet verdwenen soft xl en kiescool zijn met de noorderzon vertrokken
dit lijkt met een leuk onderwerp voor tros radar om heir even in te duiken en het openbaar te maken.
dus mensen ook wees gewaarschuwd ook al ziet een site er zeer verzorgd uit probeer achteraf te betalen.
Zelf op 2-1 een bestelling norton geplaatst via softxl, wegens snelle levertijd. Betaling gedaan echter niet snel iets ontvangen. Na wat heen en weer mailen werd beloofd dat het pakket op zaterdag 19 jan zou worden verzonden. helaas niets op maandag. Op dinsdag na weer een mailtje het bericht dat het die dinsdag (22-1-08) verzonden was. De dagen er na niets ontvangen. Elke dag een mailtje verzonden en wat verder zoeken op Internet. Geen reactie meer op de mails.
Vandaag (26-1-08) kwam elke mail via de postmaster direct onbezorgbaar terug. Ook de internetsite was niet meer in de lucht.
Tot heden dus niets ontvangen. Moet nog verder zoeken op het Internet.
Vandaag (26-1-08) kwam elke mail via de postmaster direct onbezorgbaar terug. Ook de internetsite was niet meer in de lucht.
Tot heden dus niets ontvangen. Moet nog verder zoeken op het Internet.
Wat schetst mijn verbazing.... zojuist kwam een heer van TNT post met het pakketje uit Leiden aan.
De schijn was tegen maar nu toch geleverd.
De schijn was tegen maar nu toch geleverd.
-
Jaja School,
Dat je je hiervoor leent. We zijn je op het spoor.
Gek he, dat de website opeens verdwenen is.
We krijgen deze oplichters wel te pakken.
H
Dat je je hiervoor leent. We zijn je op het spoor.
Gek he, dat de website opeens verdwenen is.
We krijgen deze oplichters wel te pakken.
H
-
Bij mij hetzelfde ?
werd er vanmiddag aan de deur gebeld (ik moest van zolder komen) doe de deur open staat er een doos de bezorger (waarschijnlijk een laat sinterklaas kado ) was in geen velde of wege te zien
mij adres met de hand erop geschreven geen verzendbrief of factuur
alleen het artikel wat ik 2 maanden geleden bij softxl besteld had.
na verder onderzoek op de veels te grote doos zag ik een stempel van de firma GAME 247 UIT Leiden.
zeer merkwaardig allemaal
p.s die site was vandaag toch echt uit de lucht
vanavond was die weer terug, ze hebben zeker ff snel de rekening betaald aan de provider!!!!
werd er vanmiddag aan de deur gebeld (ik moest van zolder komen) doe de deur open staat er een doos de bezorger (waarschijnlijk een laat sinterklaas kado ) was in geen velde of wege te zien
mij adres met de hand erop geschreven geen verzendbrief of factuur
alleen het artikel wat ik 2 maanden geleden bij softxl besteld had.
na verder onderzoek op de veels te grote doos zag ik een stempel van de firma GAME 247 UIT Leiden.
zeer merkwaardig allemaal
p.s die site was vandaag toch echt uit de lucht
vanavond was die weer terug, ze hebben zeker ff snel de rekening betaald aan de provider!!!!