LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Orange wordt opgeheven

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.

Moet Orange blijven bestaan?

ja
2
18%
nee
9
82%

Totaal aantal stemmen: 11

Brummer

Orange wordt opgeheven

Ongelezen bericht door Brummer »

In de markt zijn geruchten verschenen dat Orange wordt opgeheven. Ze zijn niet failliet maar Deutsche Telekom heeft besloten om het merk Orange te laten vallen om dat het een dergelijke slechte reputatie heeft opgebouwd, dat het meer schade dan voordeel oplevert om het merk te handhaven. :twisted:

button

Re: Orange wordt opgeheven

Ongelezen bericht door button »

Als het waar is dat Orange verdwijnt, dat zal mogelijk betekenen dat hun voorwaarden veranderen, en dat wij consumentjes dus de overeenkomst kunnen opzeggen. Of heb ik het mis?

Brummer

Ongelezen bericht door Brummer »

Mogelijk wel, maar misschien laat Deutsche Telekom het merk 'doodbloeden', dus blijft wel de bestaande klanten bedienen, maar geeft men er verder geen ruchtbaarheid (publiciteit) meer aan.

Gezien het huidige (erg slechte) service niveau en de wijze waarop nieuwe klanten door Orange worden behandeld lijkt het er tenminste op dat men nieuwe geinteresseerden niet wil stimuleren nog een abonnement bij Orange af te sluiten.

:roll:

Big-V

Ongelezen bericht door Big-V »

Ze gaan het verkopen.

jakobs

Ongelezen bericht door jakobs »

ik heb [helaas] ook zeer slechte ervaringen met orange gehad en dan het totaal pakket.
sinds de overname van wannadoo zeer regalmatig : slechte verbinding, slechte telefoon [of helemaal geen telefoonverbinding], slechte, onduidelijke op kosten jagende klantenservice, en ga zo maar door....

ze hebben de verbinding tegenwoordig wel redelijk stabiel, zowel telefoon als internet, maar de service is naar mijn mening ver beneden de maat.
als ze een ander beleid zouden beginnen valt er mischien nog wat te redden van orange :)

mvg

jaywalker

Ongelezen bericht door jaywalker »

Dan kunnen alle providers de tent wel sluiten, noem eens 1 provider die zijn zaakjes wel voo elkaar heeft.........

saskiab

Ongelezen bericht door saskiab »

Orange is in december overgenomen door T-Mobile echter blijft de naam orange nog een tijdje bestaan

queenfan

Ongelezen bericht door queenfan »

volgens mij is alleen de mobiele tak van Orange in Nederland overgenomen door T-Mobiel.
De andere diensten zoals ADSL blijft volgens mij gewoon Orange.

MaffeDarkie

Ongelezen bericht door MaffeDarkie »

In de markt zijn geruchten verschenen dat Orange wordt opgeheven
Helemaal geen geruchten hoor. Oktober/November was dit al zowat wereldwijd bekend gemaakt. Komt er kortweg op neer dat;

T-Mobile heeft een bod uit gebracht op Orange Nederland N.V. en Orange Nederland B.V. dit is akkoord bevonden en nu dus in eigendom van T-Mobile. De Orange internet-tak werdt hierbij echter niet overgenomen waardoor nu zeer waarschijnlijk de Orange-internettak overgenomen zal worden door een andere partij (geruchten gaan dat Tele2 hier interesse in heeft (niet bevestigd!)).
Deutsche Telekom heeft besloten om het merk Orange te laten vallen om dat het een dergelijke slechte reputatie heeft opgebouwd,
In tegendeel. Deutsche Telekom heeft besloten deze tak te verkopen omdat het niet winstgevend genoeg is.
Als het waar is dat Orange verdwijnt, dat zal mogelijk betekenen dat hun voorwaarden veranderen, en dat wij consumentjes dus de overeenkomst kunnen opzeggen. Of heb ik het mis?
Hun voorwaarden veranderen niet. Het contract wordt gewoon voort gezet onder de naam Orange. Verlengen/vernieuwen e.d. kan echter niet meer, hiervoor dient men een overstap te maken naar T-Mobile.
Mogelijk wel, maar misschien laat Deutsche Telekom het merk 'doodbloeden', dus blijft wel de bestaande klanten bedienen, maar geeft men er verder geen ruchtbaarheid (publiciteit) meer aan.
In Engeland is Orange anders nog gewoon een zeer goed lopend product voorzover ik vorige week nog heb gezien en gehoord. Het laten doodbloeden zit er dus niet in.
Ze gaan het verkopen.
Het is verkocht omstreeks 10 Oktober 2007 al zelfs

PARIJS - De verkoop van telecombedrijf Orange Nederland door France Télécom aan Deutsche Telekom is zo goed als afgerond. Het Franse telecombedrijf maakte vrijdag bekend dat de transactie vanaf 1 oktober zijn beslag kan krijgen. Met de verkoop is een bedrag gemoeid van 1,33 miljard euro.
Het bestuur van France Télécom moest nog een positief advies krijgen van de ondernemingsraad van Orange Nederland. Dat is nu binnen. Eerder al ging de Europese Commissie akkoord. Orange Nederland komt in handen van T-Mobile, dat onderdeel is van Deutsche Telekom.

Voor wat betreft de service en kwaliteit kan ik kort maar krachtig zijn. Ik ben al klant vanaf de eerste dag dat Orange op de markt kwam toen nog Dutchtone* genaamd. En heb veel meegemaakt, zowel positieve als negatieve dingen maar met een beetje geduld, netjes uitleggen en evt. zelf met voorstellen komen kom je er als klant samen met een bedrijf wel uit. Het mooiste vond en vind ik altijd dat alles maar dan ook echt alles uit de bundel betaald wordt. 0900-services, mobiel, sms, mms etc. etc. alles ging uit de bundel. Via anderen is dit meestal apart en dus zijn de maandelijkse kosten meestal vele malen hoger.

Qua service vind ik het dus helemaal zo slecht nog niet bij Orange.

jaywalker

Ongelezen bericht door jaywalker »

Beste MaffeDarkie, T-Mobile biedt zelf helemaal GEEN ADSL aan......

MaffeDarkie

Ongelezen bericht door MaffeDarkie »

Klopt, ADSL zal zeer waarschijnlijk vertrekken naar een partij als Tele2. Er zijn her en der al geruchten dat Tele2 hier interesse in heeft.

Gesloten