LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] [b]ANTIVIRUSSCHERM[/b]
[b]ANTIVIRUSSCHERM[/b]
ja ik ben stom geweest en heb dit aangeschaft voor zo'n 70 euro via Internet.Dit is een soort virus scanner / pop-up blocker etc.
Een prachtige reclame site met in de aanhef: geweldige ondersteuning wanneer je problemen hebt.
U raadt het :Geen antwoord na herhaalde verzoeken.
Het werkt niet.DUS TOCH OPGELICHT.Gaarne info als u ervaring heeft.[/b]
Een prachtige reclame site met in de aanhef: geweldige ondersteuning wanneer je problemen hebt.
U raadt het :Geen antwoord na herhaalde verzoeken.
Het werkt niet.DUS TOCH OPGELICHT.Gaarne info als u ervaring heeft.[/b]
Re: [b]ANTIVIRUSSCHERM[/b]
Misschien kun je wat meer info geven, de naam van deze software/website waar je het vond.
leuk dat je zo snel reageert
het is: www.antivirusscherm.com ik hoop dat je de lovende tekst over deze super antispyware( zonder enige vorm van support) ,kan weerstaan.
Mocht je erin trappen laat mij dan jouw ervaring weten .
het is: www.antivirusscherm.com ik hoop dat je de lovende tekst over deze super antispyware( zonder enige vorm van support) ,kan weerstaan.
Mocht je erin trappen laat mij dan jouw ervaring weten .
Volgens mij is er iets niet pluis met die site, of mijn antivirus software is niet goed.
De taalfouten en het wisselende gebruik van Nederlands en Engels zette je niet aan het denken??
Buiten het feit dat ze geen real-world contactinformatie vermelden?
Buiten het feit dat ze geen real-world contactinformatie vermelden?
@Frans75
Zodra ik de site wilt bezoeken wordt alles geblokeerd en zegt mijn antivirus (phishing aanval).
Zodra ik de site wilt bezoeken wordt alles geblokeerd en zegt mijn antivirus (phishing aanval).
Moet je voor de gein eens antivirusscherm intikken in Google, dan begrijp je de bedoeling wel
Zelfde probleem Frans, dus dat gaan we niet doen.
-
dit is dus ronduit niet zo slim,
http://www.bendeboy.nl/security/viewtopic.php?f=7&t=4
Ga daarheen, en volg de instructies.
buiten dat je gewoon opgelicht bent, denk ik dat de software zelf geinfecteert is
http://www.bendeboy.nl/security/viewtopic.php?f=7&t=4
Ga daarheen, en volg de instructies.
buiten dat je gewoon opgelicht bent, denk ik dat de software zelf geinfecteert is
@Moppentappers
Ik ben niet opgelicht en niet geinfecteerd want alles werd netjes geblokkeerd.
Ik ben niet opgelicht en niet geinfecteerd want alles werd netjes geblokkeerd.
Het logo van dat pakket lijkt verdacht veel op het gespiegelde logo van Nederland 2, trouwens. :V
ik heb mijn compu leverancier hierover ingelicht en die was bekend met dit soort oplichters praktijken. Kennelijk zijn er voldoende mensen in nederland die niet op een fatsoenlijke manier hun brood kunnen verdienen en zich hiermee bezich houden. Jammer weg euro 79,=Ik lig er niet wakker van. Heb norton aangeschaft voor hetzelfde bedrag Ik r hoop dat anderen gewaarschuwd zijn voor deze rattebende
Probeer voortaan eerst even rond te kijken, bijvoorbeeld op dit forum.
Er staan zat referenties voor goede anti-virus software.
Er staan zat referenties voor goede anti-virus software.
Het is maar waar je je computer voor gebruikt,
Wanneer je deze alleen gebruikt voor wat internet surfen, en muziek en/of films binnenhalen, kun je in principe alleen wel terecht voor een goede gratis virusscanner, en evt. gratis firewall,
Wanneer echter de computer gevuld is met belangrijke zaken van het bedrijf of andere belangrijke gegevens, is een goede betaalde virusscanner de beste optie, vooral wanneer deze pc in een netwerk staat,
Het is maar net hoe uw situatie is,
Veel succes en vriendelijke groeten,
Ulbe.
Wanneer je deze alleen gebruikt voor wat internet surfen, en muziek en/of films binnenhalen, kun je in principe alleen wel terecht voor een goede gratis virusscanner, en evt. gratis firewall,
Wanneer echter de computer gevuld is met belangrijke zaken van het bedrijf of andere belangrijke gegevens, is een goede betaalde virusscanner de beste optie, vooral wanneer deze pc in een netwerk staat,
Het is maar net hoe uw situatie is,
Veel succes en vriendelijke groeten,
Ulbe.
ik zou het op prijs stellen om van je te vernemen waar je de gratis beschermings scanners kan krijgen. Bij norton moet ik ongeveer 79 euro of dollar betalen en heb dat op een copu gadaan .Voor de andere twee die ik als soort back-up zelden gebruik ben ik wel geinteresseerd.Alvast bedankt
Norton zou ik sowieso niet nemen. Dat spul graaft zich in je systeem in, dat wil je niet weten. AVG antivirus is een hele goede gratis antivirus oplossing.
Check http://free.grisoft.com/
Als firewall gebruik ik een programma dat niet meer geupdate wordt, maar zijn werk nog steeds behoorlijk doet: Sygate Personal Firewall.
Check http://free.grisoft.com/
Als firewall gebruik ik een programma dat niet meer geupdate wordt, maar zijn werk nog steeds behoorlijk doet: Sygate Personal Firewall.
hallo Tagdaze,
Bedankt voor je advies .Ik ga het doen en groetjes
Bedankt voor je advies .Ik ga het doen en groetjes