LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kwikfit Hillegom

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Wilco1207
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 dec 2007 01:13

Kwikfit Hillegom

Ongelezen bericht door Wilco1207 »

Lees op de kwikfit site de volgende tekst

Voorkom onnodige verrassingen en kom naar uw dichtstbijzijnde Kwik-Fit vestiging voor een gratis remmentest. U krijgt een vrijblijvend professioneel advies. Bij de remmentest worden de verschillende remonderdelen door Kwik-Fit afzonderlijk nagekeken. De wielen en trommels worden gedemonteerd, zodat ook de remvoeringen en de cilinders kunnen worden gecontroleerd. Hiermee weet u snel hoe effectief uw remmen nog zijn. Een afspraak maken is niet nodig!

GOED: Mijn remmen zijn niet goed meer, weet mijn remblokken moeten vervangen worden. Mijn vriendin gaat weg en ik vraag haar even langs de kwikfit te rijden voor opvraag van de prijs hiervoor. Er word bij de kwikfit geantwoord, we zetten hem op de brug en dat kost u 21 euro. Mijn vriendin totaal geen sjoegen van auto's antwoord " Goed" 21 euro wel erg goedkoop. Achteraf blijkt dus dat uiteraard dat voor die prijs geen remblokken zijn gemonteerd. Ik krijg thuis de rekening van 21 euro te zien voor de remmentest die de kwikfit als gratis op hun website bestempelen. Mijn vriendin was gezegd dat de remblokken goed waren en op de rekening staat Remblokken voor slecht.

Dus al met al 21 euro voor de gratis remmen test.

Ik gebelt naar de kwikfit, heb nauwelijks een woord kunnen zeggen want de monteur ratelde maar door dat het normaal was wat ze gedaan hadden en dan had ik maar mee moeten komen. Dus met andere worden als je mee was gekomen hadden we je vriendin niet opgelicht. Heb de klantenservice van kwikfit nog gebelt maar daar valt ook niet mee te praten, ze kletsen er een punt aan en daar moet je het maar mee doen.

Ik ga nooit meer naar de kwikfit, betaal nog liever het dubbelen dan met hen zaken te doen. Je word daar asociaal behandelt, zowel door kwikfit Hillegom als door de klantenservice van het hoofdkantoor.

aras
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 apr 2008 10:39

Re: Kwikfit Hillegom

Ongelezen bericht door aras »

Rijdt voortaan naar de andere hoek van dezelfde Satelietbaan en vindt daar een van de beste onderhoudsbedrijven van NL. Autobedrijf Potman. Daar weet je zeker dat je niet genaait wordt. Ik kom daar al jaren.

Gesloten