LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bizar, ons geld wordt tegen ons gebruikt

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
keprosa
Berichten: 31
Lid geworden op: 02 jul 2003 18:53

Bizar, ons geld wordt tegen ons gebruikt

Ongelezen bericht door keprosa »

Lezers,

Eigenlijk is het bizar. Er worden mensen die niet willen betalen gedagvaard door dexia. dexia (ik weiger dexia met een hoofdletter te schrijven) heeft top-advocaten in dienst die worden betaald van ons geld, geld dat dexia van ons gestolen heeft. Hoe dit allemaal gaat aflopen weet niemand, maar als een rechter dit soort colportage en misleiding gaat goedkeuren dan vrees ik het ergste voor de consument. Een ding hebben we al wel gewonnen: de naam dexia is een synoniem geworden voor bedrog, misleiding en colportage. Wat er ook gebeurd, we moeten er met z'n allen voor zorgen dat dexia, of wat voor naam deze criminel bank ook gaat aannemen, voor eeuwig besmeurd blijft met hetgeen ze de consument heeft aangedaan. Probeer het maar eens in uw omgeving. Noem de naam dexia en mensen beginnen spontaan te kotsen.

Kees

Gast

Re: Bizar, ons geld wordt tegen ons gebruikt

Ongelezen bericht door Gast »

Kees, je hebt gelijk. Kan overigens de naam 'Aegon' er ook bij? Zij zijn de bedenkers van dit alles.


Vgr,

Luc 8)

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: Bizar, ons geld wordt tegen ons gebruikt

Ongelezen bericht door Dubio »

Maar keprosa,

dexia doet dit (waarschijnlijk) als hulpje van aegon. (zie topic complot-theorie) Dus laat dat zogenaamd solide bedrijf ook besmeurd worden.

keprosa
Berichten: 31
Lid geworden op: 02 jul 2003 18:53

Re: Bizar, ons geld wordt tegen ons gebruikt

Ongelezen bericht door keprosa »

Kort geleden heb ik een hele mailwisseling gehad met aegon. Ik vind ook dat hun de bron van deze misere zijn. aegon zegt dat de voorstellen van minister Zalm een goed idee is. Zelf neem ik dexia kwalijk dat ze totaal niets doen aan de situatie en mensen min of meer in gijzeling nemen, want zo voelt dat. Ik kom regelmatig in België en ik moet mij echt beheersen als ik langs zo'n filiaal van dexia rij of loop. Mijn haat tegen dexia en al deze soortgelijke oplichters zit erg diep. Ik kan daar zelf weinig aan doen, het is nu eenmaal zo. Wat er ook uit een rechtzaak zal komen, ik zal dexia altijd herinneren als een top-criminele bank. Deze instelling dient dan ook preventief geruimd te worden voordat ze nog meer schade aanrichten.

Kees

Gesloten