LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Veiligheidscode forum

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Hartenvrouw
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 jan 2008 17:01

Veiligheidscode forum

Ongelezen bericht door Hartenvrouw »

Beste Forum moderators,

Wat ik ook probeer sinds vanmiddag 15.00 uur kan ik niet meer op forum komen?

De veiligheidscode wordt tijdens verzenden gewijzigd

ondernemer-
Berichten: 234
Lid geworden op: 01 nov 2007 08:29

Re: Veiligheidscode forum

Ongelezen bericht door ondernemer- »

Dat probleem ik ook al ondervonden.

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: Veiligheidscode forum

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Geen berichten/antwoorden kunnen verzenden.

Een voor mij bekend verschijnsel.
Teksten mogen kennelijk niet te lang zijn (ik ben nu eenmaal vaak lang van stof) maar de oplossing is om eerst de tekst te schrijven.
Daarna de poging tot verzenden.
Lukt dit niet dan knip ik de tekst en haal de header weg en ga terug naar het laatste antwoord.
Daar open ik mijn reaktie en plak die geknipte tekst,plaats mer kopiëren/plakken die header weer terug en verzend mijn tekst.
Vrijwel altijd lukt het dan met de dan nieuw verkregen code.

Succes.

Grootvader

ondernemer-
Berichten: 234
Lid geworden op: 01 nov 2007 08:29

Re: Veiligheidscode forum

Ongelezen bericht door ondernemer- »

Grootvader,

Ik krijg het de laatste tijd ook bij kleine berichten, en nu net alweer

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Veiligheidscode forum

Ongelezen bericht door kweenie »

Ik krijg het ook bijna altijd. Vaak gaat het goed als je via de link weer teruggaat en de nieuwe code die je dan krijgt intypt. Vervelener is het dat soms de hele tekst ook verdwenen is als je terug gaat! De laatste tijd kopieer ik dus altijd eerst mijn stukje tekst en druk dan pas op 'verzend'. Als het dan misgaat, dan kan ik altijdf de tekst nog eens pasten.

Zeer irritant trouwens, die veiligheidscodes. Zo vaak werd er geen misbruik van het forum gemaakt door automatische posters, en omdat er toch vrij veel actieve mensen (en redelijk actieve moderators) zijn, wordt eventueel misbruik toch snel opgemerkt.

Gesloten