LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bruneel moet in Kopspijkers
Bruneel moet in Kopspijkers
Kopspijkers is op vakantie tot en met eind augustus, maar daarna gaan ze weer los. Zou het niet prachtig zijn als ze ook Bruneel zouden opnemen als één van hun typetjes? Elke week een miljoen kijkers en gespreksstof genoeg lijkt me.
Stuur ook je mail naar [email protected]
Stuur ook je mail naar [email protected]
Re: Bruneel moet in Kopspijkers
Is zijn hoofd wel bekend genoeg?
PLUKKER - vindt het wel een meesterlijk plan
PLUKKER - vindt het wel een meesterlijk plan
Dat wordt
Zeker moet zo'n type erin, goed idee
Misschien is hij nu nog onbekend, maar waren alle onbekenden
dat niet ooit
Hij is bij velen inclusief zijn medewerkers al onbemind, maar door deze man een bredere bekendheid via radio en tv te geven kan de totale bevolking meebeleven wat een deel van onze bevolking moet doormaken, prima idee dus
Zeker moet zo'n type erin, goed idee
Misschien is hij nu nog onbekend, maar waren alle onbekenden
dat niet ooit
Hij is bij velen inclusief zijn medewerkers al onbemind, maar door deze man een bredere bekendheid via radio en tv te geven kan de totale bevolking meebeleven wat een deel van onze bevolking moet doormaken, prima idee dus
Dit onderwerp moet weer onder de aandacht. Vergis je niet in het effect dat dit kan hebben op de publieke opinie. Doe mij (en jezelf een plezier en stuur een mail naar [email protected]. Een voorbeeld staat hieronder. Wij worden afgeschilderd als wanbetalers en Kopspijkers kan het hele beeld weer omdraaien in wie hier de eigenlijk schurken zijn.
Laat ook even weten op dit forum of je de email verstuurd hebt, die van mij is inmiddels verstuurd.
Hoi Jack,
Ik kan bijna niet wachten tot dat Kopspijkers weer los gaat in Augustus, met name kijk ik uit naar de typetjes die worden neergezet en in dit kader heb ik het volgende verzoek.
Zou je Dick Bruneel ook willen opnemen? Misschien zegt de naam je niets maar hij is de baas bij Dexia Nederland. Je weet wel, de bank die een paar honderd duizenden gezinnen momenteel helemaal klem aan het zetten is doordat ze ooit een aandelen lease pakket is aangesmeerd en nu diep in de schulden zitten.
Dit is een van de grootste maatschappelijk problemen op dit moment en het zou mooi zijn als je hier op deze manier aandacht aan kon schenken. Aan materiaal geen gebrek zou ik zeggen, zeker niet als je ook Zalm in het zelfde panel hebt zitten. Bruneel en Zalm zijn als water en vuur en daar zijn toch mooie dingen mee te doen. Kijk ook eens naar de bijna 50.000 postings op het Legio lease forum op www.trosradar.nl
Ik kan je verzekeren dat je er een paar honderd duizend vaste kijkers bij zal hebben die elke week aan hun tv gekluisterd zullen zitten
Bij voorbaat dank en succes met je programma
Groet,
...
Laat ook even weten op dit forum of je de email verstuurd hebt, die van mij is inmiddels verstuurd.
Hoi Jack,
Ik kan bijna niet wachten tot dat Kopspijkers weer los gaat in Augustus, met name kijk ik uit naar de typetjes die worden neergezet en in dit kader heb ik het volgende verzoek.
Zou je Dick Bruneel ook willen opnemen? Misschien zegt de naam je niets maar hij is de baas bij Dexia Nederland. Je weet wel, de bank die een paar honderd duizenden gezinnen momenteel helemaal klem aan het zetten is doordat ze ooit een aandelen lease pakket is aangesmeerd en nu diep in de schulden zitten.
Dit is een van de grootste maatschappelijk problemen op dit moment en het zou mooi zijn als je hier op deze manier aandacht aan kon schenken. Aan materiaal geen gebrek zou ik zeggen, zeker niet als je ook Zalm in het zelfde panel hebt zitten. Bruneel en Zalm zijn als water en vuur en daar zijn toch mooie dingen mee te doen. Kijk ook eens naar de bijna 50.000 postings op het Legio lease forum op www.trosradar.nl
Ik kan je verzekeren dat je er een paar honderd duizend vaste kijkers bij zal hebben die elke week aan hun tv gekluisterd zullen zitten
Bij voorbaat dank en succes met je programma
Groet,
...
-
Misschien is het ook wel leuk om hem de koude douche aan te bieden van tros radar. Vindt dat hij dat ook wel verdiend!
Goeie actie!!!!
Verstuurd.
Luc
Verstuurd.
Luc
Met toet heb de email verzonden naar jack spijkerman.Hoop dat hij de gouden eikel krijg.groetjes
-
De gouden eikel was toch van een andere programma???
Bedankt voor de reacties en het sturen van de emails, hier onder een voorstukje van hoe ik dit voor me zie, als je dit ook als voorbeeld naar
[email protected] wil sturen dan alvast bedankt
[Jack] Goedenavond, Vanavond hebben we in het programma Dick Bruneel, Gerrit Zalm en ...(3e persoon niet relevant)
[Jack]Laat ik beginnen met u Meneer Bruneel, velen zullen u niet kennen van gezicht maar u bent de directeur van Dexia Bank Nederland, dat is de bank die in de clinch ligt met gedupeerde aandelen lease beleggers, hoe voelt het om de meest gehate bankier van Nederland te zijn?
[Bruneel] Amaaai hè, daar moet ik toch even eerst wat recht zetten, onze klanten zijn niet gedupeerd maar teleurgesteld
[Jack] Nou, als je je huis moet verkopen dan mag je toch wel stellen dat je gedupeerd bent.
[Bruneel] Amaaai hè, men is niet gek, men wist waar men aan begon
[Jack] Maar u heeft de contracten toch ook verkocht aan dementerende oude van dagen en geestelijk gehandicapten en ik wil niet zeggen dat die mensen allemaal gek zijn maar u kunt toch moeilijk beweren
dat die mensen allemaal de consequentie konden overzien van hun handelen.
[Bruneel] Amaaai hè, maar de nijpende gevallen gaan we ook terug recht zetten
[Jack]Meneer Zalm, u heeft een commisise van wijze mannen in het leven geroepen om uit de impasse te komen, zit er ook iemand van Dexia in die commisie?
[Zalm] Uh nee, het is een commissie van wijze mannen
[Jack]Oh vandaar, van waar toch uw bemoeienis met deze zaak. Het is toch niet echt uw achterban die hier getroffen wordt?
[Zalm] Het betreft hier een groot maatschappelijk probleem waar de minister van Financien wat aan moet doen
[Jack]Ja, dat is me duidelijk, er zijn honderd duizenden gezinnen diep in de schulden geraakt
[Zalm] Nou, ik dacht meer aan de effect die dit op de schatkist heeft.
etc, vul maar aan
[email protected] wil sturen dan alvast bedankt
[Jack] Goedenavond, Vanavond hebben we in het programma Dick Bruneel, Gerrit Zalm en ...(3e persoon niet relevant)
[Jack]Laat ik beginnen met u Meneer Bruneel, velen zullen u niet kennen van gezicht maar u bent de directeur van Dexia Bank Nederland, dat is de bank die in de clinch ligt met gedupeerde aandelen lease beleggers, hoe voelt het om de meest gehate bankier van Nederland te zijn?
[Bruneel] Amaaai hè, daar moet ik toch even eerst wat recht zetten, onze klanten zijn niet gedupeerd maar teleurgesteld
[Jack] Nou, als je je huis moet verkopen dan mag je toch wel stellen dat je gedupeerd bent.
[Bruneel] Amaaai hè, men is niet gek, men wist waar men aan begon
[Jack] Maar u heeft de contracten toch ook verkocht aan dementerende oude van dagen en geestelijk gehandicapten en ik wil niet zeggen dat die mensen allemaal gek zijn maar u kunt toch moeilijk beweren
dat die mensen allemaal de consequentie konden overzien van hun handelen.
[Bruneel] Amaaai hè, maar de nijpende gevallen gaan we ook terug recht zetten
[Jack]Meneer Zalm, u heeft een commisise van wijze mannen in het leven geroepen om uit de impasse te komen, zit er ook iemand van Dexia in die commisie?
[Zalm] Uh nee, het is een commissie van wijze mannen
[Jack]Oh vandaar, van waar toch uw bemoeienis met deze zaak. Het is toch niet echt uw achterban die hier getroffen wordt?
[Zalm] Het betreft hier een groot maatschappelijk probleem waar de minister van Financien wat aan moet doen
[Jack]Ja, dat is me duidelijk, er zijn honderd duizenden gezinnen diep in de schulden geraakt
[Zalm] Nou, ik dacht meer aan de effect die dit op de schatkist heeft.
etc, vul maar aan
Voor degene die net terug zijn van vakantie: Ik kan het niet genoeg blijven herhalen, meer dan 1 miljoen kijkers per aflevering. Bruneel moet in kopspijkers om het beeld dat Dexia in de media schets te keren in ons voordeel.
Doe mij (en uiteindelijk jezelf) een plezier en stuur een email naar: [email protected] Een voorbeeld email staat hierboven. Laat ook even hier op het forum weten of je de email verstuurd hebt.
Heeft er eigenlijk iemand al reactie op zijn email gekregen? Henriette, Luc of Toet misschien?
Doe mij (en uiteindelijk jezelf) een plezier en stuur een email naar: [email protected] Een voorbeeld email staat hierboven. Laat ook even hier op het forum weten of je de email verstuurd hebt.
Heeft er eigenlijk iemand al reactie op zijn email gekregen? Henriette, Luc of Toet misschien?
OK Gvd,
verstuurd.
verstuurd.
Direct een mailtje terug:
Beste kijker/ e-mailer,
Hartelijk dank voor uw e-mailtje. Wat doen wij er vervolgens mee?
Alle mailtjes worden gelezen. Mailtjes die om een antwoord of reactie
vragen, zullen worden beantwoord.
Veel antwoorden zullen op onze website te vinden zijn;
www.vara.nl/kopspijkers
Vanaf eind september is Kopspijkers weer terug op tv.
Met vriendelijke groet,
redactie Kopspijkers
Beste kijker/ e-mailer,
Hartelijk dank voor uw e-mailtje. Wat doen wij er vervolgens mee?
Alle mailtjes worden gelezen. Mailtjes die om een antwoord of reactie
vragen, zullen worden beantwoord.
Veel antwoorden zullen op onze website te vinden zijn;
www.vara.nl/kopspijkers
Vanaf eind september is Kopspijkers weer terug op tv.
Met vriendelijke groet,
redactie Kopspijkers
Verstuurd
Bedankt Willem (en alle anderen), de uiteindelijke beslissing om Bruneel op te nemen in hun programma zal bij de reactie van Kopspijkers liggen maar ik zal ze dit maatschappelijk probleem onder de aandacht blijven brengen.
Is het eindelijk eens afgelopen met al die klonen...
PLUKKER - bedankt de TROS
PLUKKER - bedankt de TROS
ah Plukker is Inge
-
plukker met "hangen" bedoel ik geen touw of strop, het is een uitdrukking en heeft met ophangen niets te maken.
Hij moet wel boeten of zich verantwoorden voor wat er met ons gebeurt.
Hij moet wel boeten of zich verantwoorden voor wat er met ons gebeurt.
Ah okee! Gelukkig maar.
PLUKKER - dacht al
PLUKKER - dacht al