LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rebel Travel?

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Miss M

Rebel Travel?

Ongelezen bericht door Miss M »

Wij willen een autorondreis maken in Duitsland en Oostenrijk. We hebben via internet de reisorganisatie Rebel Travel gevonden. De site ziet er erg goed uit en ze biede leuke reizen aan voor een goede prijs.

Minpunt is dat ze niet zijn aangesloten bij de ANVR, wel bij de SGR.

Vraag: heeft iemand ervaring met deze organisatie?
Vraag: hoe zit het met die ANVR?

Zarine

Re: Rebel Travel?

Ongelezen bericht door Zarine »

SGR lidmaatschap is wat mij betreft een vereiste, ANVR minder.

ANVR voordelen:

1. u kunt bij eventuele klachten naar de Geschillencommissie reizen stappen.
2. ANVR leden hebben dichtgetimmerende, standaard boekingsvoorwaarden.

Nadeel van lidmaatschap voor de reisorganisatie: de kosten om bij de ANVR aangesloten te worden. Volgens mij zelfs een percentage van hun omzet. Ik begrijp dus dat sommige organisaties die kosten niet willen maken.

Zolang een reisorganisatie zelf goede voorwaarden hanteert en duidelijke informatie biedt zal ik zeker niet schromen bij een niet-ANVR lid te boeken.

LAX

Re: Rebel Travel?

Ongelezen bericht door LAX »

SGR is voor je finacien een must. ANVR lid is niet noodzakelijk, in het geval van een geschi moet je dan een civiele klacht procedure starten ipv via de geschillencommissie. Ik zou alleen wel even het SGR bellen voor dubbele check.

Gesloten