LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zeer slecht service niveau UPC

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
GI76

Zeer slecht service niveau UPC

Ongelezen bericht door GI76 »

Sinds enkele dagen ben ik in bezit van Digitaal Royaal van UPC. Dit heeft echter zeer veel moeite gekost.

De eerste bestelling online is nooit behandeld. Na gebeld te hebben met de klantenservice zou dit verwerkt worden. Omdat ik argwanend was over het niveau van de medewerker, heb ik een aantal dagen later teruggebeld en toen bleek de aanvraag alsnog NIET in het systeem gezet te zijn. De nieuwe medewerkster heeft dit vervolgens in orde gemaakt.

De aflevering van de mediabox vond 5 dagen later plaats dan gepland.
Na aansluiting van de box, bleek er geen activatie ingesteld te zijn vanaf de klantenservice. Ook hierna bleek het signaal nog niet te werken.

Om dit signaal te laten werken zou er een monteur langskomen. Dit heeft mij een hele vakantiedag gekost, aangezien ze alleen aan kunnen geven op een dagdeel te komen (tussen 0800-1300). Voor deze kosten wordt geen compensatie geboden.
De monteur in kwestie kon echter binnen 1 minuut zien dat het signaal vanuit buiten (een centrale box) niet aangezet was. Om dit te bewerkstelligen moet er een andere monteur langskomen, die ook thuis het signaal nog controleert.

Ook voor deze vakantiedag werd in eerste instantie geen compensatie geboden door een zeer sarcastische support medewerker. Pas na het schrijven van een klacht werd mij een vergoeding (credit) van 25 euro aangeboden voor de gehele dag.

De tweede monteur waar ik voor thuis bleef, is nooit langsgeweest. Toen ik om 1300 zelf testte, bleek het signaal wel aangezet te zijn. Ik had hier echter geen vakantiedag voor op hoeven nemen. Mijn verzoek voor financiele compensatie van deze dag is door UPC resoluut afgewezen.

Ik heb, na ontevredenheid over UPC, enkele jaren een andere aanbieder gebruikt en ben nu weer geswitched naar UPC. Helaas is het nog steeds enorme administratieve puinhoop daar, waar de klant nog steeds niet belangrijk genoeg gevonden wordt.

Heeft iemand soortgelijk ervaring met UPC en dit bij hen of een derde partij aangekaart? Zo ja, wat zijn de resultaten hiervan geweest?
Laatst gewijzigd door GI76 op 25 jan 2008 15:53, 4 keer totaal gewijzigd.

agro

Re: Zeer slecht service niveau UPC

Ongelezen bericht door agro »

Ik heb, na ontevredenheid over UPC, enkele jaren een andere aanbieder gebruikt en ben nu weer geswitched naar UPC
Zelfs een ezel stoot zich geen 2x aan dezelfde steen. :wink:
Zo ja, wat zijn de resultaten hiervan geweest?
Het resultaat was dat ik alles maar dan ook alles bij de firma list en bedrog heb opgezegd.
En eerlijk het bevalt prima, heb nu meer mogelijkheden, betere kwaliteit, met minder kosten, wat wil je nog meer.

GI76

Ongelezen bericht door GI76 »

Van welke aanbieder neem je nu tv af? Als de beeldkwaliteit minimaal gelijk is aan dat van UPC, ga ik het zeker proberen.
En dan nooooiit meer UPC!

agro

Ongelezen bericht door agro »

Via schotelantenne.
Hierbij is het mogelijk om met cardsharing op meerdere tv's onafhankelijk van elkaar elke willekeurige zender te bekijken, met 1 abbonnementskaart, met digitale kwaliteit, en met twintuner op te nemen, en via pc netwerk opgenomen programma's te bewerken of op dvd te branden.

Gesloten