verleden week kreeg hij het pakket thuisgestuurd, jawel zonder televisie aansluiting. voor een bedrag van 29,95euro p.m. plus eenmalige kosten Het net surfen en bellen.à 39,00 euro
Dit was een misleidend telefoontje, ik als moeder zijnde heeft opgebeld naar het net met het verzoek deze bestelling te annuleren, dit omdat er helemaal geen opzegging was gedaan bij UPC, met andere woorden mijn zoon zit nu vast aan 2 abonnementen waar hij financieël door in de problemen komt.
Wordt ik met een onbeschofte manier te woord gestaan door ene Patrick Janssen van Het Net, dit alleen omdat ik vroeg naar zijn naam omdat ik al vele malen doorverbonden was (45 eurocent per minuut.)
Hij mij te kennen gaf het dan geen nut te hebben om namen te noteren, en mijn zoon zelf maar moest bellen omdat ik als moeder dit niet mocht doen.
En van annuleren was geen sprake daar had hij 7 dagen de tijd voor na aanmelding. ????????
Want op het moment dat je een pakket thuisgestuurd krijgt(die niet compleet is volgens de afspraak)kan je niet meer annuleren.
Ik ben hier boos over héééél erg boos
Wie o wie heeft ook zulke problemen met die concurrentiestrijders??? heel veel mensen denk ik zo, en dan maar zeggen blijven lachen
een boze moederl