LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tijkdeken voor waterbed

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
h.drenth
Berichten: 8
Lid geworden op: 27 jun 2007 17:46

tijkdeken voor waterbed

Ongelezen bericht door h.drenth »

Beste forumleden,
Ik kocht enkele dagen geleden een tijkdeken met omslag voor een waterbed. Omdat de maat 130x200cm niet veel voorkwam kostte deze € 175,00. Ik ging akkoord. Helaas had ik de afmeting niet goed van het bed gelezen en moest deze ruilen.
Nadat men mij eerst een 2e hands laken toewilde, kreeg ik een nieuwe mee van 180x200 cm. Thuis gekomen bleek dit niet de juiste te zijn, het was een bovenlaken voor een boxspring met rits. Dus weer terug. Maar tot mijn spijt kon de leverancier geen juiste leveren. Ik vroeg m'n geld terug, maar dat weigerde hij. Ik besloot mijn probleem voor te leggen aan de politie en nadat deze mij adviseerde om een tegoedbon te vragen was hij bereid mij deze te geven. Een klein vodje met een stempel er op en waarop de waarde van € 175,00 stond vermeld. Een onverkwikkelijk moment want ik was erg boos over de geboden, of beter gezegd, gebrek aan service.
Men zou een nieuw deken voor mij bestellen dat de volgende week binnen moet komen. Toch heb ik er geen vertrouwen in. Ik heb hem wel verteld dat ik niet verder wil gaan dan € 175,00, maar wat is die opmerking waard? Stel dat men nu zegt dat de bestelde deken € 225,00 kost. Moet ik dat dan toch betalen? Ga ik er niet mee akkoord dan vrees ik dat ik naar mijn geld kan fluiten.
En omdat op de winkelruit staat "Alles moet weg", kan het maar zo zijn dat de zaak er binnenkort niet meer is en dan ben ik ook m'n geld kwijt.
Wie kan me advies geven zodat ik beslagen ten ijs kom.

Met vriendelijke groet,
H. Drenth

Gesloten