LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HELP!! WORD GESPAMD door vodafone zelf nr 1300

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
spoekie7

HELP!! WORD GESPAMD door vodafone zelf nr 1300

Ongelezen bericht door spoekie7 »

ik flip m helemaal de pan uit!! kwist niet dat spam op de telefoon ook al bestond.heb nu al 12 keer vodafone klantenservice gebeld.en zelfs 2 keer naar vodafonewinkel geweest,niemand die t kan stoppen.tevens kom je niet verder dan een meisje/jongen op een callcenter die nergens iets van af weten.kkrijg iedere keer te horen dat er een storing was en nu opgelost is.NIET DUS!! ik heb al meer dan 150 berichten van het nr 1300 van vodafone zelf gehad(ook snachts!!) van die kijk op my vodafone.nl voor uw mms&vodafone live instellingen troep ,ik kreeg zelfs eenmaal te horen bij klantenservice;maar mevr(ben meneer)het is toch niet zo erg om af en toe een berichtje te krijgen. tsssss het ken toch niet de bedoeling zijn dat ik naar de concurent moet om over te stappen om van deze berichtjes af te komen! vervolgens vodafone gebeld,om te blokkeren.tja je kan dus iedereen blokkeren behalve vodafone zelf!
inmiddels is de storing weer opgelost en u raad het al niets is veranderd.
valt mij wel op dat vaak bericht krijg nadat ben uitgestapt uit de auto(of ingestapt)en net nadat hij van mijn comand-systeem met bluetooth is overgeschakeld.
wie oh wie weet hoe ik van deze telefoon-terreur af kom zonder echt de stap te maken om naar de concurent over te stappen? ben inmiddels al zover dat ik naar een andere provider ga word er gek van is al 2 weken aan de gang dit,heel de dag door!! klantenservice zegt t enigste wat ik kan doen is een klachtbrief schrijven. JA dat lost het probleem op! alsof er nog niet bekend is bij vodafone wat mn probleem is.truuk om weer eventjes van lastige klant af te zijn. NOOIT GEEN VODAFONE MEER VOOR MIJ!! help help

Arianka

Re: HELP!! WORD GESPAMD door vodafone zelf nr 1300

Ongelezen bericht door Arianka »

verwijderd
Laatst gewijzigd door Arianka op 01 feb 2008 10:31, 1 keer totaal gewijzigd.

spoekie7

allemaal leuk en aardig gewoon even wachten tot allemaal voorbij zijn,kunnen ze er die niet in een keer doorheen pushen? het is nu al een 2 weken aan de gang(soms ook snachts!)en nog steeds hoor ik niet uitgelegd waarom het vaak steeds is nadat over is geschakeld naar of van de bluetooth comand carkit. je zou zeggen ook zou doen als een keer de telf uit en aan zet. maar dat is niet het geval.gewoon wachten ja maar er komt gewoon geen einde aan! honderden berichten. lijkt mij dat je als groot bedrijf je klanten tevreden wil houden en dus als je zo n storing hebt je er alles aan doet om de klanten zo weinig mogelijk last er van te laten hebben.dat betekend dus als je zelf niet de mensen in huis hebt met de juiste kennis om zo n storing op te lossen er mensen ingehuurd dienen te worden die wel over die kennis beschikken! ben van de 12 keer bellen naar klantenservice trouwens maar zo n 3 keer fatsoenlijk te woord gestaan(in de winkel helemaal erg,als je telefoon koopt is het een ander verhaal) vind ik ook een bar slechte score.tevens zou ik nog al meerdere malen worden teug gebeld,wat ook verzuimd word.je zou verwachten dat vodafone erg betrokken zou zijn met zn klanten die de dupe zijn van deze telefoon terreur en juist er alles aan zou doen deze mensen goed te stemmen.

WEBRELATIONSAA

Ongelezen bericht door WEBRELATIONSAA »

allemaal leuk en aardig gewoon even wachten tot allemaal voorbij zijn,kunnen ze er die niet in een keer doorheen pushen? het is nu al een 2 weken aan de gang(soms ook snachts!)en nog steeds hoor ik niet uitgelegd waarom het vaak steeds is nadat over is geschakeld naar of van de bluetooth comand carkit. je zou zeggen ook zou doen als een keer de telf uit en aan zet. maar dat is niet het geval.gewoon wachten ja maar er komt gewoon geen einde aan! honderden berichten. lijkt mij dat je als groot bedrijf je klanten tevreden wil houden en dus als je zo n storing hebt je er alles aan doet om de klanten zo weinig mogelijk last er van te laten hebben.dat betekend dus als je zelf niet de mensen in huis hebt met de juiste kennis om zo n storing op te lossen er mensen ingehuurd dienen te worden die wel over die kennis beschikken! ben van de 12 keer bellen naar klantenservice trouwens maar zo n 3 keer fatsoenlijk te woord gestaan(in de winkel helemaal erg,als je telefoon koopt is het een ander verhaal) vind ik ook een bar slechte score.tevens zou ik nog al meerdere malen worden teug gebeld,wat ook verzuimd word.je zou verwachten dat vodafone erg betrokken zou zijn met zn klanten die de dupe zijn van deze telefoon terreur en juist er alles aan zou doen deze mensen goed te stemmen.
Ik begrijp dat het een erg vervelende situatie is.
We kunnen voor je uitzoeken of het probleem inderdaad bij de bedoelde storing ligt of dat er iets anders aan de hand is.
Als je wilt, kun je je mobiele nummer mailen naar het mailadres dat in mijn profiel staat.

Antoine
Vodafone Web Relations

spoekie7

Antoine bedankt voor uw reactie,ik heb u mijn telefoon nr doorgemaild en hoop dan ook dat u wat voor mij kunt betekenen.wacht gespannen af en ben echt ten einde raad.

ed alfa

Ongelezen bericht door ed alfa »

het zelfde probleem, na 3 e-mail, waarvan er op de eerste werd gereageerd dat het probleem was op gelost??datum 17 jan-2008.
Daarna twee mail weer gestuurd, waarop niet gereageerd word, krijg nu nog steeds gemiddeld per dag 8 a 10 sms binnen van vodafone.
Daarover al div keren gebeld en antwoord elke keer we zijn er mee bezich???

Kan je niet van het contract af als ze dit probleem niet kunnen oplossen???
hiervoor betaal ik toch niet voor.
Kunnen we niet de krachten samen voegen en er wat aan gaan doen??

spoekie7

krijg net dus bericht ditmaals van Vodafone Web Relations en u raad het denk ik al.

het probleem is opgelost.

NIET!!!! NIET!!!! NIET!!!

HET PROBLEEM IS NOG STEEDS NIET OPGELOST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

weten jullie hoevaak ik al te horen gekregen dat het probleem nu is opgelost?
ik kan jullie vertellen dat ik tot net zelfs nog heel de dag berichtjes heb gekregen (zelfs snachts!)

jeetje ongelofelijk t word toch tijd dat er iemand daar eens gruwelijk op zn flikker krijgt,of tenminste iemand ingehuurd word die wel de juiste kennis bezit om deze storing op te lossen!!!
BAH BAH BAH KKRIJG NU TIJDENS DIT TE TYPEN GEWOON WEER EEN
BERICHTJE!

Gesloten