LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Orange internet & telefonie

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
marcos67
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jan 2008 20:42

Orange internet & telefonie

Ongelezen bericht door marcos67 »

Wat een regelrecht drama, na een jaar veel te veel betaald te hebben voor casema weer eens rond gekeken naar de overige providers en hun tarieven. Uiteindelijk voor Orange gekozen (SPIJT< SPIJT) gezien de naam en prijs/kwaliteitverhouding. In november 2007 de nieuwe lijn opgevraagd met het verzoek om deze 28 december te activeren. Na ruim een maand niks te hebben vernomen vandaag maar eens contact opgenomen (helaas weer met een 0900 nummer.....) waar ik vanochtend te horen kreeg dat het door de drukte niet mogelijk was mij meteen te woord te staan, ik werd over twee dagen teruggebeld. Eind van de middag wederom gebeld met de vraag wanneer ik nu eens internet kan verwachten, mijn huidige provider strekt donderdag a.s de stekker er uit. Als reactie van de onbeschofte medewerker kreeg ik te horen dat er intern problemen met de software zijn geweest en dat zodoende alle aanvragen met de hand ingevoerd moeten worden!! Als ik het er niet mee eens was moest ik de aanvraag morgen maar annuleren. Ik had nog geluk want er wachten diverse aanvragers vanaf oktober al op hun nieuwe lijn. Vanavond wederom contact opgenomen met het inmiddels vertrouwde 0900 nummer (incl bijbehorende tikken) waar een dame mij liet weten dat ze de aanvraag weer opnieuw heeft ingevoerd en het zodoende NOG maar 2 tot 3 weken zal duren.
Ik mocht ook de aanvraag annuleren maar hierdoor had ik nog geen internet, andere providers hanteren eveneens 4 tot 6 weken!!

Al met al voor diegene die overweegt om over te stappen: NEE GEEN ORANGE ADSL!!!!!!!

Nala62
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 jan 2008 19:18

Re: Orange internet & telefonie

Ongelezen bericht door Nala62 »

een kennis van ons werkt bij orange, orange gaat over zoals iedereen weet, hij vertelde mij dat er totaal geen moeite gedaan wordt door orange, om problemen uit te zoeken of om nieuwe dingen op te starten.

misschien misschien is het allemaal wel beter geregeld als ze straks zijn overnomen ( zouden de mensen van de klantenservice mee gaan??)

TonD
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jan 2008 22:08

Re: Orange internet & telefonie

Ongelezen bericht door TonD »

:o Niks nieuws onder de zon dus. Zou je denken , voor zover ik weet zijn ze sinds lang niet meer behulpzaam, dus denk ik dat het niet veel beter zal worden. :lol:
dat er totaal geen moeite gedaan wordt door orange, om problemen uit te zoeken

fredemmer
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 feb 2008 18:42

Re: Orange internet & telefonie

Ongelezen bericht door fredemmer »

tja..12 december aangevraagd,nog steeds niet aangesloten, je word er toch doodziek van dat je steeds in de maling word genomen door dit teringbedrijf, en al talloze keren gebeld met de klantenservice (a20 cent) en je word weer van het kastje naar de muur gestuurd, er werd zelfs gezegd dat ik anders maae naar een andere provider moet gaan uitkijken, het is toch niet te geloven,dat zo`n groot bedrijf zo met ze klanten omgaat kan er bij mij niet in, je staat gewoon met je rug tegen de bekende muur..

Gesloten