LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] cv ketel agpo 127C eco
Re: cv ketel agpo 127C eco
In onze 3 jaar oude woning is een agpo-127C cv-ketel geplaatst. Vanaf het begin moest de ketel regelmatig worden bijgevuld. Nadat de druk wat te hoog was spoot het water aan alle kanten eruit. Na onderzoek bleek de pakkingen van een slechte kwaliteit te zijn. Dit probleem is bij AGPO en installateurs ruim bekend. Door de slechte bereikbaarheid moest de ketel van de muur gehaald worden. Uiteindelijke kosten 150,- Euro. Deze kosten verhaald bij AGPO. Zij waren bereid de helft te betalen. Ik vind het een schande dat een bedrijf als AGPO bekend is met dergelijke problemen en klanten hierban niet van op de hoogte brengen en hen ook nog voor de kosten laat opdraaien. Met de tegemoetkoming hoopten zij dat het vertrouwen in het AGPO-produkt hersteld zou worden. Dat zij ons in de kou laten staan laat hen kennelijk koud.
Nogmaals vertel ik jullie dat deze ketels in nieuwbouw woningen geplaats worden,niet omdat men hier zegt dat de woningbouwverenigingen er gek op zijn(dus dan moeten ze goed zijn)
Nee,omdat dit spot goedkope ketels zijn,!!
Ze kunnen dus ook geen (of weinig service geven)omdat de prijzen
hetzij door aannemers,of woningbouwver. al uitgeknepen zijn.
Uiteindelijk wordt hier dus weinig of niets op verdient,waar moet dan de service uitbetaald worden.
Uitknijpen mag dus wel,want dan is hij lekker goedkoop,maar dan ook niet achteraf om service komen..
Er is maar 1 die hier nog wat aan verdient en da,s de aannemer en niet de installateur,die mag alleen de rotzooi opknappen.
Nee,omdat dit spot goedkope ketels zijn,!!
Ze kunnen dus ook geen (of weinig service geven)omdat de prijzen
hetzij door aannemers,of woningbouwver. al uitgeknepen zijn.
Uiteindelijk wordt hier dus weinig of niets op verdient,waar moet dan de service uitbetaald worden.
Uitknijpen mag dus wel,want dan is hij lekker goedkoop,maar dan ook niet achteraf om service komen..
Er is maar 1 die hier nog wat aan verdient en da,s de aannemer en niet de installateur,die mag alleen de rotzooi opknappen.
Slim wel ja maar ze hebben geen keus ze plaatsen dit,want anders neemt de aannemer een ander.
Dus min of meer onder dwang,anders geen werk.
M.a.w deze wilt ook z,n personeel aan het werk houden dus dan is
de keus makkelijk.
Maar de consument is hier dus uit eindelijk de dupe van.
Dit was vervolg van 12;55.
Dus min of meer onder dwang,anders geen werk.
M.a.w deze wilt ook z,n personeel aan het werk houden dus dan is
de keus makkelijk.
Maar de consument is hier dus uit eindelijk de dupe van.
Dit was vervolg van 12;55.
Ik heb nu de printplaat kapot van mijn agpo 127 cv-ketel. zijn er meer mensen die dit hebben (gehad). Mijn ketel is nu 4 jaar oud, dus ik probeer dit nog via Agpo vergoed te krijgen, ik ben benieuwd!
Kinder-ziekte's -- haha
Dan zijn dit ketels die altijd kind blijven zeker ??
Je komt er niet vanaf-- het blijft je altijd achtervolgen.
Print Kapot ?? - ja klopt je bent niet de enigste.
Dan zijn dit ketels die altijd kind blijven zeker ??
Je komt er niet vanaf-- het blijft je altijd achtervolgen.
Print Kapot ?? - ja klopt je bent niet de enigste.
Ik ben ook in het bezit van een agpo econpact 127 cv-ketel. De printplaat is nu kapot gegaan. Het toestel is minder dan 2,5 jaar oud. In eerste instantie is aangegeven dat dit niet meer onder de garantie valt. Onze installateur is nu met agpo in overleg over een
eventuele vergoeding. Even afwachten dus.
eventuele vergoeding. Even afwachten dus.
hallo agpofans.
ik heb jammer genoeg ook een agpo sinds 7 jaar.
waarvan ik al 3 printpl. 1 trafo. 1 brander. en een luchtfan heb laten vervangen. omdat die volgens mijn monteur kapot waren. nou moest hij kort geleden weer op bezoek komen want de 127c was er weer mee gestopt. hij deed het dit keer weer helemaal niet. dus ging hij opzoek en ja op de print zat een zekerring die defect was hij deed er een nieuwe in en nog niks. toen gaf hij het op en zei dat het ergens in de electronica zat en de 127c overleden was. maar hij had een leuke deal voor me. een nieuwe ketel wel een ander merk voor rond de 2000 euries
daar moest ik maar even over nadenken. heb hem nog even naar de deur gebracht en ben zelf even gaan kijken op de print. en zag dat hij de zekerringhouder die normaal op de print vast zit had los getrokken en dat ding daar door geen contact kon maken. heb er nu een stukje tape op gedaan en de 127c loopt weer!! nou wil ik weten of er een adresje is waar die andere printplaten kan laten checken.?
ik heb jammer genoeg ook een agpo sinds 7 jaar.
waarvan ik al 3 printpl. 1 trafo. 1 brander. en een luchtfan heb laten vervangen. omdat die volgens mijn monteur kapot waren. nou moest hij kort geleden weer op bezoek komen want de 127c was er weer mee gestopt. hij deed het dit keer weer helemaal niet. dus ging hij opzoek en ja op de print zat een zekerring die defect was hij deed er een nieuwe in en nog niks. toen gaf hij het op en zei dat het ergens in de electronica zat en de 127c overleden was. maar hij had een leuke deal voor me. een nieuwe ketel wel een ander merk voor rond de 2000 euries
daar moest ik maar even over nadenken. heb hem nog even naar de deur gebracht en ben zelf even gaan kijken op de print. en zag dat hij de zekerringhouder die normaal op de print vast zit had los getrokken en dat ding daar door geen contact kon maken. heb er nu een stukje tape op gedaan en de 127c loopt weer!! nou wil ik weten of er een adresje is waar die andere printplaten kan laten checken.?
Ga niet rommelen met een agpo, een agpo moet je namelijk met hun onderhoud set afkitten als je dat niet doet heb je kans dat de nagels drie links en drie recht eruit knallen. Agpo econpact heet dan ook wel enconwrak het een los het ander lekt dan meestal ervaring 27, 35, 127c ,125c, 225etc zelf warmte terugwin unit stopt er af entoe mee doorsteken en afkitten als je een agpo hebt. en sparen voor een nieuw nefit topline toestel
ach ik weiger deze "grafpo" product te repareren je hebt om dit ding te onderhouden/repareren heb je speciaal gereedschap nodig dat niet thuis hoort in een auto van een servicemonteur.met een hamer en beitel moet je de warmtewisselaar schoon bikken en de koppelingen van dat kreng moet je los maken met moker en beitel.Vroeger had je de Saunier Duval (de Franse Agpo) ging ook vaak stuk maar daar jon je normaal zonder geweld maken maar een Grafpo ja ik kan een boek erover schrijven.Deze ketel lekt al in de verpakking