LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] bol.com
bol.com
ik heb bij bol.com 2 bestellingen geplaatst en betaald op 30-11-2007 van 12 cd's die voorradig waren.de uiterste levertijd kon oplopen tot 6 weken!ik had de bestelling gepland als st.niklaasgeschenk!na ontelbare e-mails en telefoontjes wer bij ieder keer een latere leveringsdatum beloofd!tijdens mijn laatste telefoongesprek werd de levering van mijn bestelling nogmaals beloofd op 29januari!ik heb ALLE e-mails bewaard.ik vind dit echt een onkeurige manier ven handel drijven!zeg dan meteen wij kunnen het niet leveren,maar houd geen klanten voor gek!het geld hebben ze toch binnen.ze doen gewoon wat ZIJ willen!is daar een wettelijke regeling voor?voor bol.com heb ik zelfs geen koude douche over!m.crispijnkjw7v
Re: bol.com
@marnix2,
je doet 2 bestellingen en betaald op 30-11-2007?
De uiterste levertijd kan oplopen tot 6 weken.
En je wilt ze als Sinterklaasgeschenk hebben.
Ben je dan niet wat laat met bestellen cq betalen?
ik heb geen slechte ervaring met Bol.com.
Tot nu toe stipte betalingen hoor.
je doet 2 bestellingen en betaald op 30-11-2007?
De uiterste levertijd kan oplopen tot 6 weken.
En je wilt ze als Sinterklaasgeschenk hebben.
Ben je dan niet wat laat met bestellen cq betalen?
ik heb geen slechte ervaring met Bol.com.
Tot nu toe stipte betalingen hoor.
als de cd's voorradig zijn als vermeld stond op hun side was er tijd genoeg gewwest om de cd'van maastricht naar mij op te sturen!tenminste dat dacht ik!ik heb vanddag cd's ontvangen van berlijn en die heb ik op 24jan.2008 besteld!dat is echte service!
Nou, dan bestel je ze toch daar!
Zeur niet en ga verder met je leven!
Waar je je al niet druk over kan maken.
Zeur niet en ga verder met je leven!
Waar je je al niet druk over kan maken.
als ik 12 cd's bestel en betaal op 30-11-2007 en die nu nog niet heb ontvangen heb ik toch recht van klagen!dat noemt u service!
ik zou zeggen bemoei je er niet mee en ga verder met jou leven!
Dat maak ik zelf wel uit of ik me ermee bemoei! En meteen roepen dat je een klacht/koude douche gaat indienen...
Dan ben je echt zielig! Zeker zo'n type dat meteen gaat lopen zeuren als er drie mensen in de rij bij de kassa staan. En maar blèren dat ze de wet kennen.
Zum kotsen!
Dan ben je echt zielig! Zeker zo'n type dat meteen gaat lopen zeuren als er drie mensen in de rij bij de kassa staan. En maar blèren dat ze de wet kennen.
Zum kotsen!
dit heeft geen zin om met mensen als jij in discussie te gaan!een prettige avond verder!
ik blijf bij mijn standpunt!alleen ik weet mij korrekt te gedragen en jij blijkbaar niet!goedenavond;;)
@marnix2,
wat zeur je toch,
wat zeur je toch,
De uiterste levertijd kon oplopen tot 6 weken.2 bestellingen geplaatst en betaald op 30-11-2007 van 12 cd's die voorradig waren.de uiterste levertijd kon oplopen tot 6 weken
Misschien een oplossing, als je in het vervolg iets eerder zou bestellen(zeker in de drukste periode in het jaar voor dit soort bedrijven), of gewoon een echte winkel binnenstappen.
Weet je tenminste zeker dat je je spullen op tijd hebt.
zie ook andere topic.
Weet je tenminste zeker dat je je spullen op tijd hebt.
zie ook andere topic.
uiterlijk 6 weken, is 8 weken geworden... heb wel eens erger meegemaakt hoor
Als er al staat uiterlijk 6 weken kun je op je vingers natellen dat daar nog een afwijking in kan zitten.
En voor Sinterklaas... inderdaad niet pas op het laatste moment bestellen, dan kun je beter de winkel even in.
Als er al staat uiterlijk 6 weken kun je op je vingers natellen dat daar nog een afwijking in kan zitten.
En voor Sinterklaas... inderdaad niet pas op het laatste moment bestellen, dan kun je beter de winkel even in.
dus blijkbaar vinden jullie dat normaal dat een bestelling nog niet is geleverd 9 weken na de bestellings en betaaldatum!ik kan dit echt niet begrijpen!maar hartelijk dank voor jullie support!
bij deze sluit ik de discussie!ik heb mijn bestelling vandaag geanulleerd!ik denk dat ik na 9 weken wachten daar tenminste het recht toe heb!voor mij geen bol.com meer.dat is mijn les!dank voor uw support ook als was hij dikwijls negatief!
-
Als altijd weer goed bespraakt.toedeledokie!
Weer een ander slachtoffer gevonden om te sarren caruso?En als steeds in het kielzog van antonh
9 weken wachten en afgescheept worden met loze beloftes is dus niet normaal.
dus blijkbaar vinden jullie dat normaal dat een bestelling nog niet is geleverd 9 weken na de bestellings en betaaldatum!
Je goed recht om te anuleren ,nu nog hopen dat je het reeds betaalde geld snel terugkrijgt. sc6.
Heb je hulp nodig bij je problemen? Moet je niet bij mij zijn! Het moge bekend zijn dat ik een schijthekel heb aan gastjes die hun eigen broek niet kunnen ophouden en hier, en op andere fora, gaan lopen mekkeren hoe onheus, klantonvriendelijk en onjuist ze zijn behandeld!Weer een ander slachtoffer gevonden om te sarren caruso?
Nogmaals, dat zijn dezelfde gevallen die lopen te klagen dat er een kassa extra geopend moet worden en dat ze garantie eisen en het liefst een vervangend "apparaat".
Helaas, de wereld is verrot en daar moet je maar aan wennen....
En gelukkig denken er meer zo over, als jij dat vervelend vindt, ga je toch lekker breien....
@roeptumaar,
is er een probleem mijn naam wordt genoemd?
Stipte levering altijd.
is er een probleem mijn naam wordt genoemd?
Ik heb nooit een probleem met Bol.com gehad hoor.Weer een ander slachtoffer gevonden om te sarren caruso?En als steeds in het kielzog van antonh
Stipte levering altijd.