LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] mobget.nl of 7880

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
ledupasc
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jan 2008 19:38

mobget.nl of 7880

Ongelezen bericht door ledupasc »

Ik word sinds 27-12-07 lastig gevallen door link als "klik hier".
Heb me niet aangemeld voor ringtones of wat voor abonnementen dan ook en stel hier geen prijs op.

Verschillende keren heb ik stop gesmst naar 7880 en ook een keer naar het telefoonnummer (0626000225) dat verschijnt op het moment dat je op die link klikt, wilde weten wat er dan werd weergegeven.

www.mobget.nl of www.mobget.com zijn niet te weergeven.

Beide acties werden "beloond"met de tekst bedankt voor het gebruik maken van onze dienst we hopen u spoedig weer te mogen begroeten...wil ik niet!
Helaas krijg ik wederom deze linken binnen op mijn mobiel en inmiddels wil ik wel graag weten hoe ik hier vanaf kom.
Het kost me onnodig geld die onzin.

Wie o wie weet hoe dat geregeld kan worden of heeft meer informatie over deze 'dienst'?

Gaviota
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jan 2008 15:39

Re: mobget.nl of 7880

Ongelezen bericht door Gaviota »

Ik wordt er gek van die smsjes.
Bijna elke dag een sms van afzender onbekend met de melding "Klik hier". een of andere site http://www.mobget.nl/ die ik niet ken.
Ik heb alles geprobeerd, maar ze blijven binnen komen.

Wat kan ik doen om te zorgen dat ik geen smsjes meer krijgt van deze mensen.

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: mobget.nl of 7880

Ongelezen bericht door Big-V »

Klik!

Grote kans dat je oplossing daar is terug te vinden.

lars1981
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jan 2008 19:22

Re: mobget.nl of 7880

Ongelezen bericht door lars1981 »

Ik heb het al gevonden.....SMS mt off naar 4269

mobget_gek
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 jan 2008 16:24

Re: mobget.nl of 7880

Ongelezen bericht door mobget_gek »

Ik weet nog niet of dit werkt, maar dit telefoonnummer kreeg ik van mijn telefoonprovider (Hi):

09092027040 (80 ct per minuut)

Het gaat bij mij om twee verschillende shortcodes: 7880 en 4269.
Voor beide moest ik apart bellen en dan shortcode en mobiel nummer invoeren en daarna inspreken: stoppen.

Mijn kosten deze maand door de sms-jes van mobget: 44 euro.

jowisu
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 apr 2006 12:52

Re: mobget.nl of 7880

Ongelezen bericht door jowisu »

om er van af te komen sms stop naar 7880 mobget.nl of wel de klik hier . daarna krijg je sms retour met dienst gestopt doen dus .

vrossie
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 feb 2008 20:28

Re: mobget.nl of 7880

Ongelezen bericht door vrossie »

Aangemeld via shortcode 7880 of 7222
Sms stop naar 7880.

Aangemeld via shortcode 4269
Sms MT OFF naar 4269

zie ook de site http://www.mt50.nl/NL/contact

lexophilia
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 feb 2008 13:06

Re: mobget.nl of 7880

Ongelezen bericht door lexophilia »

en service van mobelle

http://www.smsopzeggen.nl/shortcode/4269/2/index.php

heb het opgevraagd bij mn provider Tele2

paul van hoek
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 feb 2008 10:08

Re: mobget.nl of 7880

Ongelezen bericht door paul van hoek »

Dank voor jullie bovenstaande reactie's ik hoop dat het nu stopt na STOP naar 7880 ge-sms't te hebben!

Ik heb nooit iets met mobget gedaan, heb wel ongeveer een half hjaar geleden een ringtoon opgevraag, gewoon om eens te proberen. De dienstberichten van 7880 kwamen pas 2 maanden geleden... ik weet niet of het er dus iets mee te maken heeft. Maar als dat zo is?? Hoe kan het dat iemand je gewoon bombardeerd met sms'jes en dat je daar nog geld voor moet betalen ook?

Ook doen ze het subtiel, ze laten de rekening steeds iets oplopen, ik ben pas vandaag mijn rekening gaan checken omdat ie 50 ipv 10 euro was! In mijn rekeningspecificatie staat dat zo'n sms 1,26 kost!! Ik heb er nooit wat voor gekregen, ik heb niet eens internet geactiveerd op mijn mobiel! Dit riekt naar schurfterige oplichterij! Wat kunnen we eraan doen?

Ik denk dat ik mijn rekening via mijn bank terug laat storten en dan langs orange (mijn provider) ga om een en ander te bespreken.

Met vriendelijke groet,

Paul van Hoek

Suusje88
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mei 2008 17:50

Re: mobget.nl of 7880

Ongelezen bericht door Suusje88 »

Goedenavond!

Ik heb mij gister afgemeld met de code: FS STOP.
Ik kreeg een smsje terug dat ik was afgemeld! Pfieuw dacht ik maar
ik zit vandaag lekker in de tuin en ik kreeg weer een sms! Ik kan mij hier echt óntzettend kwaad over maken! Ik heb nu al 3 smsjes in mijn telefoon dat ik gestopt ben.
Eigenlijk weet ik niet zo goed waarom ik mail want er zijn al ZO veel mailtjes met allemaal mensen die hiermee zitten! Wilde het toch even kwijt! Ik word er echt ontzetten gek van!

Stelletje idioten!

Groeten Susan.

glorys6
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 mei 2008 18:50

Re: mobget.nl of 7880

Ongelezen bericht door glorys6 »

jongens en meisjes begin ff niet aan 7880!!!!!!!!!!!heb inmiddels 175 euro op mijn overzicht van Vodafone staan...en god weet hoeveel er nog bij komt!!!!!!!!!!!!! heb al meerdere keren STOP gesmst....dus beging er niet aan!!!!!!!!!!!!! die 175 euro zijn dus kosten buiten je abonnement of beltegoed............groeten uit Arnhem van Glorys6.....ogen open aub..........je bent gewaarschuwd.....later... :twisted:

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: mobget.nl of 7880

Ongelezen bericht door TdeHond »

Blokkeren SMS diensten hier:

http://www.smsdienstenfilter.nl/

angelmeera
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 sep 2008 22:23

Re: mobget.nl of 7880

Ongelezen bericht door angelmeera »

beste lezer,

ik vraag me af of kennen iemand roy via shortcode 7880 en ik heb al 9 maanden veel tegoed verliezen en wil graag weten of dat hij fake is of niet en laat me weten als iemand kent hem en laat me weten.

ik weet het dat er zoveel kosten die vervelend shortcode en is niet normaal en ik weet niet of iemand dat geld verdienen via shortcode en ik heb al 9maanden teveel beltegoed gekocht en dacht dat uit liefde en maar ik twijfel nog steeds of dat echt serieus is maar aub kan iemand mij helpen hoe moet ik dan doen.want dit is eerste keer wat ik mee maak en hartelijk bedankt

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: mobget.nl of 7880

Ongelezen bericht door TdeHond »

Als u hem alleen via shortcode kunt bereiken dan kunt u er 100 % zeker van zijn dat u opgelicht bent en ik kan u alleen maar aanraden om vandaag nog deze smsdienst stop te zetten!

Ik zie
hier
drie resultaten van dit nummer.

Mensen die echt een liefdesrelatie met u willen opbouwen jagen u niet onnodig op kosten door te communiceren via een smsdienst. :cry:

angelmeera
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 sep 2008 22:23

Re: mobget.nl of 7880

Ongelezen bericht door angelmeera »

hallo,

hartelijk bedankt T hond en maar iemand zegt dat ik niet moed opgeven als ik wil met shortcode opheffen en maar ik vind heel lastig en zelrf heb ik rotzooi problemen gehad met betalingachterstand en vond heel niet leuk!

maar goed ik ga me best doen om shortcode afmelden

zou nooit meer aanmelden via shortcode en met dat k'lote rekeningen!

groetjes

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: mobget.nl of 7880

Ongelezen bericht door TdeHond »

http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies ... SMS_dienst

Hier vindt u tips hoe u zich af kunt melden.
Lukt het u niet, dan wil misschien een familielid of vriend u helpen met afmelden

Om ervoor te zorgen dat u zich niet meer kunt aanmelden bij een smsdienst kunt u zich
hier blokkeren.

Maar wel ook afmelden bij deze dienst waardoor u opgelicht bent. Het is jammer dat iemand misbruik van uw vertrouwen heeft gemaakt.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: mobget.nl of 7880

Ongelezen bericht door TdeHond »

Mogelijkheden van afmelden:

1. Via SMS

De eenvoudigste methode om u af te melden is het sturen van een zogenaamd stop-SMS. Afmelden doet u door STOP naar de shortcode te sturen.
Bijvoorbeeld: STOP naar 7880


Dus alleen het woord STOP in het smsje zetten wat u naar 7880 stuurt.

Misschien wilt u laten weten of het u gelukt is.

evelienvogel
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 feb 2009 15:21

Re: mobget.nl of 7880

Ongelezen bericht door evelienvogel »

Ik krijg een paar weken/maanden smsjes van 9988, nooit bij stilgestaan dat je ervoor moest betalen. Nota bene ging het over internet/msn op je telefoon, en ik heb niet eens internet op mijn mobiel. Je kon volgens HI een 0909 nummer bellen (09092027040) en dan ben je nog minuten aan de telefoon, en ook dit kost flink geld. Ondertussen zijn we 70 euro verder en ze hebben nog steeds geen contact opgenomen. Ik vind het echt asociaal dat je zomaar die smsjes krijg. RADAR alsjeblieft doe hier wat aan! Dit kun je mensen echt niet maken.

Groetjes Evelien

Gesloten