er is bij mij een pakketje aangeboden,maar deze heb ik geweigerd daar dit van de vorige bewoner was,nu wordt er door tnt postbezorger gezegd dat ik het wel heb aangenomen,ik heb nergens voor getekend, en ook niet aangenomen,maar nu heb ik wel een probleem, post zegt je hebt het aangenomen,en ik zeg van niet.
[/b]
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] pakketje ????
-
Re: pakketje ????
U hoeft het niet te bewijzen, TNT moet het doen.
Als TNT geen handtekening van u heeft, is het niet uw probleem.
Was het iets waar u voor moest tekenen?
Als TNT geen handtekening van u heeft, is het niet uw probleem.
Was het iets waar u voor moest tekenen?
-
volgens mij hoefde ik er niet voor te tekenen.
-
Dus niet Uw probleem, laat TNT maar BEWIJZEN dat u het parket ontvangen hebt.
Tnt en de verzender moeten hard kunnen maken dat u het parket aangenomen hebt en dit kan immers meestal alleen met een handtekening van u.
Tnt en de verzender moeten hard kunnen maken dat u het parket aangenomen hebt en dit kan immers meestal alleen met een handtekening van u.
Probleem is voor de afzender.
Die had voor een aanvullende dienst(handtekening) moeten kiezen.
Zonder dat is niet te bewijzen of het pakket is aangenomen of niet.
(alhoewel de meeste bezorgers wel te vertrouwen zijn)
Die had voor een aanvullende dienst(handtekening) moeten kiezen.
Zonder dat is niet te bewijzen of het pakket is aangenomen of niet.
(alhoewel de meeste bezorgers wel te vertrouwen zijn)
-
vandaag kwam dezelfde postbeambte weer met een pakketje ik heb het weer teruggegeven heb de firma ingelicht en de postbezorger wist eigenlijk niet meer zeker of hij de vorige ook heeft teruggehad,nou ja aangezien postbezorger ook vele gezichten zien ,kan ik me dit ook wel weer voorstellen.
hoop op een goede afwikkeling nu.
hoop op een goede afwikkeling nu.
Ik zie het probleem niet zo. Het gaat hier om een bezorging tussen twee partijen, waar jij er niet een van bent. Je kunt hooguit je medewerking verlenen, maar als jij verder dat pakket niet hebt, houdt dat ook snel op.
Ik heb zelf wel eens meegemaakt dat TNT een pakket bij de buren had afgegeven toen ik niet thuis was. Bij mij werd er een briefje in de bus gedaan. Dat pakketje bleek echter niet voor mij te zijn, maar voor een heel ander persoon! In principe ben ik op zo'n moment geen partij: ik heb niets besteld bij dat bedrijf en het feit dat de bezorger het pakket verkeerd heeft bezorgd is een conflict tussen de afzender en het bezorgingsbedrijf.
Ben uiteraard nog wel zo aardig geweest om de afzender op te bellen en mijn medewerking te verlenen aan het laten ophalen van het pakket (wat achteraf nog een heleboel moeite heeft gekost, maar da's een ander verhaal). Maar de bottom line is: álle moeite die jij doet om die afzender te helpen is heel aardig, maar niet nodig. Het conflict gaat tussen de afzender en TNT Post.
Ik heb zelf wel eens meegemaakt dat TNT een pakket bij de buren had afgegeven toen ik niet thuis was. Bij mij werd er een briefje in de bus gedaan. Dat pakketje bleek echter niet voor mij te zijn, maar voor een heel ander persoon! In principe ben ik op zo'n moment geen partij: ik heb niets besteld bij dat bedrijf en het feit dat de bezorger het pakket verkeerd heeft bezorgd is een conflict tussen de afzender en het bezorgingsbedrijf.
Ben uiteraard nog wel zo aardig geweest om de afzender op te bellen en mijn medewerking te verlenen aan het laten ophalen van het pakket (wat achteraf nog een heleboel moeite heeft gekost, maar da's een ander verhaal). Maar de bottom line is: álle moeite die jij doet om die afzender te helpen is heel aardig, maar niet nodig. Het conflict gaat tussen de afzender en TNT Post.