Al jullie onzin argumenten en valse beweringen zijn al diverse keren weerlegd met duidelijke uitleg; wetgeving en bewijzen.
Ga gewoon eens alles nog rustig op je gemak doorlezen.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Kijk, dat is iets wat ik ook al heel lang geleden geschreven heb.jaooknu schreef:Maar die winkeliers hoeven daarom snap ik bcs niet in het geheel niet naar de consument te luisteren als deze rommmel wil.
Die winkelier zou juist zo arrogant moeten zijn te zeggen dat gaat u dan maar ergens anders kopen,
Ik (en anderen zoals alfatrion en puma73) schrijven in tegenstelling tot jou dingen die goed zijn onderbouwd met uitleg; wetgeving en bewijs.BBCS schreef:J
e praat zelf onzin.
Ik (en anderen zoals alfatrion en puma73) schrijven in tegenstelling tot jou dingen die goed zijn onderbouwd met uitleg; wetgeving en bewijs.
Jij daarintegen zuigt alles uit je duim.
Het zit anders:Als een winkelier dus troep verkoopt, moet hij achteraf niet gaan zeuren dat hij hoge kosten heeft ivm reparaties en garantie.
De markt reguleert zich zelf.
Je begint eerst altijd met uitspraken dat de wet zus en wijs je er op dat de consument zich ook aan de wet moet houden. Als dan blijkt dat wet de consument steunt dan moet in eens gekeken worden naar wat er in de praktijk gebeurt.BBCS schreef:Maar ik ben wel realistisch en ik kijk wat er in de praktijk gebeurd.
Nee!!!BBCS schreef:
Laat ik dit zeggen:
De wetgeving is gebaseerd op duurzame KWALITEITSPRODUCTEN.
De Europese richtlijn is hier ook op gebaseerd.
Het is wat sterk uitgedrukt, maar inhoudelijk leg je wel de vinger exact op de zere plek.Je bent een --- mannetje die van alles verzint, en dan doet of het werkelijk zo is. Je haalt er allerlij zaken bij die er niet toe doen. Je verdraaid de feiten, om te proberen te laten gelijken dat je gelijk hebt.
Dit alles zonder ook maar iets aan te kunnen tonen. (en als je het al probeert, dan is het complete onzin die wordt weerlegd met wetgeving en bewijzen)(waar je dan vervolgens niet op reageerd en vrolijk doorgaat met je onzin)
Klopt helemaal.Het spijt me om te zeggen maar de fabrikanten krijgen altijd de laste woord en dit kan soms tot de nadeel komen van de consument.
Er is hier al eerder over geschreven!edv schreef:En dit is dus waar het allemaal om draait en dit VERGEET de consumentebond. Een winkelier kan dan toch helemaal geen recht op bestaan heben als je alle artikelen die na 1 jaar stuk gaan moet vervangen terwijl de fabrikant maar 1 jaar garantie hoeft te geven en ook de groothandels niet meer garantie hoeven te geven
Dat zeg je wel mooi, maar als steeds meer ondernemers de winstmarge idioot omlaag brengen, dan ben je als ondernemer zijnde bijna verplicht om ook dergelijke winstmarges te hanteren, puur omdat je ander te duur bent.(dit zit ingecalculeerd in de kostprijs, want de winkeliers moeten immers rond kunnen komen
Met alle respect, maar de markt gaat naar de kloten!De markt reguleert zich zo dus zelf.
Ik doe helemaal niet of er massa's produkten stuk gaan hoe kom je daar nu bij.Je doet net alsof er massa's producten stuk gaan binnen de verwachtte levensduur en na 1 jaar fabrieksgarantie
Wat dacht je over zo goedkoop mogelijk, kost wat het kost?Wat wil je als consument nog meer?