| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hi abonoment
hi abonoment
verwijdert
Laatst gewijzigd door Theressa op 06 apr 2011 18:29, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: hi abonoment
Onleesbaar gebrabbel!Leren ze als student geen Nederlands meer of zijn de leestekens afgeschaft?
Inderdaad wat moeilijk te lezen.
Gaat het misschien om de eerste factuur van Hi?
Bij de klantenservice van Hi heb je doorgaans trouwens vrij snel iemand aan de lijn. Je hoeft daar echt geen uren te wachten.
Gaat het misschien om de eerste factuur van Hi?
Bij de klantenservice van Hi heb je doorgaans trouwens vrij snel iemand aan de lijn. Je hoeft daar echt geen uren te wachten.
Ik heb gister middag lang aan de telefoon gezeten op een geven moment heb ik er maar op gelegt komt misschien ook wel door dat het vrijdag was.
Groeten mij
Groeten mij
Een Hi abonnement heeft inderdaad elke periode een tegoed van 25,21 euro om te gebruiken voor bellen en SMSen in Nederland, dus dat klopt.
Verder zou het kunnen zijn dat jouw berichtenteller smsjes met meer dan 160 tekens telt als 1 bericht, maar Hi telt dit (logisch) als 2 of meer.
Verder zou het kunnen zijn dat jouw berichtenteller smsjes met meer dan 160 tekens telt als 1 bericht, maar Hi telt dit (logisch) als 2 of meer.