LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] telefoon abonnement onder valse voorwendselen bij @HOME

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
KarstJan47
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 dec 2007 10:32

telefoon abonnement onder valse voorwendselen bij @HOME

Ongelezen bericht door KarstJan47 »

Hallo,

Begin Mei 07 ben ik gebeld door iemand die zich uitgaf als medewerker van @Home. Deze vertelde mij dat ik voor breedband een verouderd modem bezat en dat ik aan de beurt was om deze te laten vervangen voor een nieuwere die meer aan de eisen van de moderne techniek voldoet en in dit modem zit tevens de mogelijkheid tot telefonie.
Ik heb toegestemd om een nieuw modem toe te laten zenden maar dat ik absoluut geen telefoon abonnement wilde hebben.
Wat schetst mijn verbazing.... ik wil overgaan op glasvezelnetwerk van KPN... en er blijkt ineens wel een telefoon abonnement bij @Home te bestaan hetgeen onder valse voorwendselen tot stand is gekomen.

Bij @HOME ben je nooit zeker van je zaak dus toekomstige klanten
LET OP UW ZAAK.....
:roll:

NLtrotter
Berichten: 24
Lid geworden op: 04 nov 2005 19:41

Re: telefoon abonnement onder valse voorwendselen bij @HOME

Ongelezen bericht door NLtrotter »

Als je een abonnement hebt bij @home, zul je ook een contract hebben. Hoe kan @home anders aantonen dat jij van hun diensten gebruik wilt maken?? :shock: Ik ben overigens ook bij @home en met 200% tevredenheid moet ik zeggen... 8)

Gesloten