LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 drama!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
heijnele
Berichten: 26
Lid geworden op: 24 mar 2006 20:51

Tele2 drama!

Ongelezen bericht door heijnele »

Ik was ooit een redelijk tevreden Tele2 compleet gebruiker, maar in een half jaar is elk vertouwen verdwenen. Mijn bevindingen:
- Verhuizing in juni netjes 6 weken van tevoren doorgegeven, er waren geen problemen met de verhuizing te verwachten
- Na verhuizing geen telefoon en internet beschikbaar
- Vrijwel dagelijks langdurig contact gehad met ondeskundige klantenservice om probleem op te lossen (kosten mobiele telefoon!)
- Nadat eindelijk voor iedereen duidelijk was dat problemen niet bij mij lagen maar bij Tele2 werd eindelijk actie ondernomen om problemen in een wijkcentrale op te lossen
- Na twee maanden was het tele2 nog steeds niet gelukt om een werkende verbinding tot stand te brengen
- Hierna heb ik mijn abonnenment opgezegd en ben overgestapt naar internet en telefonie via de kabel.

Intussen heb ik dus drie maanden geen telefoon en internet gehad en heb ik hiervoor wel betaald en ook betaald voor de verhuizing van de aansluiting. Deze kosten (ca. €120) heb ik terug gevraagd bij Tele2 (en heb niet eens geprobeerd om alle kosten voor mobiel bellen vergoed te krijgen) en ik kreeg van de Tele2 medewerkers de indruk dat alles snel terugbetaald zou gaan worden. Twee maanden later en drie maanden later nog contact gehad met Tele2 omdat de terugbetaling nog steeds niet gedaan was en krijg dan een geloofwaardig verhaal te horen (en verschillende excuses) dat het binnenkort (binnen 4 weken) wordt overgemaakt. Net (na vier maanden vergeefs wachten op het geld) heb ik weer te horen gekregen dat ik nu echt binnen 4 weken mijn geld terug krijg.
Ik geloof het niet meer! Ik kan alleen maar waarschuwen: ga niet in zee met deze ZEER ONBETROUWBARE ORGANISATIE. Het wordt tijd dat dit soort praktijken van hogerhand wordt aangepakt!

m.h
Berichten: 13
Lid geworden op: 19 feb 2006 09:02

Re: Tele2 drama!

Ongelezen bericht door m.h »

ik heb ook meer dan 2 maanden niet kunnen bellen,een paar gebeld op dat dure o900 nummer en vele mails gestuurd,maar tele2 doet er weinig aan om problemen op te lossen. de technische dienst is er mee bezig is het standaard antwoordt.maar ze hebben er wel mee bereikt dat ik weer ben overgestapt naar kpn.

heijnele
Berichten: 26
Lid geworden op: 24 mar 2006 20:51

Re: Tele2 drama!

Ongelezen bericht door heijnele »

"Ze zijn ermee bezig" is ook een door mij veelvuldig gehoorde uitspraak van de klantenservice. En ook nu is de afdeling refund "bezig" om mijn €120 terug te storten op mijn rekening, en hier zijn ze al 4 maanden "mee bezig". Ik weet bijna zeker dat je als Tele2 klant niet 5 maanden kunt wachten met het betalen van een rekening.

m.h
Berichten: 13
Lid geworden op: 19 feb 2006 09:02

Re: Tele2 drama!

Ongelezen bericht door m.h »

ik ben door de slechte service van tele2 weer overgestapt naar kpn.ik bel sinds december 2007 weer via kpn. maar van de week kreeg ik wel een rekening van tele2,dat kan helemaal niet. ze zouden de exstra kosten die ik met mijn mobiele telefoon heb gemaakt moeten betalen,ik kon meer dan 2 maand niet bellen met mijn vaste telefoon.ze hebben mij een mail gestuurd waarin stond dat ik de rekening van mijn mobiele telefoon maar moest opsturen,maar ik hoor niets van tele2. :evil:

Gesloten