LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC geen telefoon meer

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
gootje

UPC geen telefoon meer

Ongelezen bericht door gootje »

Sinds 3 weken geen telefoon meer,er schijnt ergens een storing te zijn maar wij worden totaal niet op de hoogte gehouden terwijl wij zelf wel bellen en mailen. Wat zouden we kunnen doen om tot een oplossing te komen kunt U ons hierbij helpen alvast bedankt [/b]

wolth206

Re: UPC geen telefoon meer

Ongelezen bericht door wolth206 »

Vorig jaar juni 2007 internet via de kabel aangevraagd bij UPC. Als schotelkijkers hadden wij eerder geen behoefte aan een kabel, maar nadat we bij Planet onze inbelverbinding waren kwijtgeraakt, bleef er niets anders over. Wij zijn inmiddels 10 maanden verder en nog steeds geen internetaansluiting.
We hebben wel een kabel aan laten leggen (van straat naar voordeur) maar om een of andere duistere rede is het niet mogelijk om daar een internetverbinding doorheen te krijgen. Draadje vol, was een van de reacties van de helpdesk medewerkster. Ja hoor, laat je nakijken. Zo'n 10x TD gebeld, maar nada. Foutje in het systeem. Duurt 30 dagen om het te verhelpen. Een maand later nog eens 28 dagen. Goh, dat zei een collega van je ook al. Klachtenbrief geschreven. Antwoord: we zijn ermee bezig, maar ter compensatie krijgt u het abonnementsgeld terug.
Ja ja, nou ik moet het nog krijgen. Voor joker een kabel laten aanleggen ad €149,50 om op het internet te kunnen, 8 maanden bellen en schrijven en dan zeggen: half januari misschien. Sinds 25 januari is de illusie dus definitief voorbij. Geen internet, ja wel TV ontvangst, maar geen internetverbinding. Mobiel is geen optie, want e-mail berichten kunnen we beter op de fiets brengen, laat staan iets downloaden.
Dus voor een vlotte bediening moet je zeker niet bij UPC zijn, waarvoor dan wel? Geen idee, maar ik heb m'n buik ervan vol.

agro

Ongelezen bericht door agro »

Dus voor een vlotte bediening moet je zeker niet bij UPC zijn, waarvoor dan wel?
Spookrekeningen en dergelijke zijn ze wel goed in. :cry:

Jezper-UPC

Ongelezen bericht door Jezper-UPC »

Gootje, zit je nog steeds met dit probleem? Ik kijk graag wat ik hierin voor je kan betekenen. Wanneer je een mail stuurt naar [email protected] met je klantgegevens(Postcodehuisen huisnummer of kalntnummer) neem ik graag contact met je op.

MVG,

Jezper-upc
Webcareteam UPC

Jezper-UPC

Ongelezen bericht door Jezper-UPC »

Gootje,

Zoals telefonisch bevestigd is alles nu in orde. Mocht er weer eens wat zijn hoor ik het graag.

Groet

Jezper

xkimx

Ongelezen bericht door xkimx »

dat is een oud verhaal
ik woon nu al 2 en half jaar hier en in 2005 ben ik verhuisd had telefoon internet , kabel tv van upc
de verhuizing ging niet erg soepel van upc
eerst kregen ze me internet niet aan de gang en toen het wel deed
kreegen ze me telefoon lijn niet aan de gang
ik heb 3 weken bij het kantoor gestaan dat ze me konden droomen over me telefoon dat tut tut tut tut deed
2 x monteur geweest maar die konden niks vinden
ik was het zo zat van upc elke dag naar het kantoor gaan om te telefoon lijn werkend te krijgen
de manne van het kantoor winkel die konden me wel droomen
die zeiden opeens weet u wat u mag doen nu van ons u mag het op zeggen
ben toen naar kpn gegaan( maar die maak ook fouten) een dag dat de kpn me telefoon lijn over nam de dag er voor belde upc op van u telefoon lijn doet het weer ( nu breek me klomp)

het is een blijft een TUT BEDRIJF

Astertje

Ongelezen bericht door Astertje »

Onze vaste telefoonlijn ligt er om de klip klap uit. UPC zegt steeds het heel vervelend te vinden en niet te begrijpen waarom de telefoon eruit ligt. Bellers krijgen een in gesprektoon en als wij willen bellen gewoon een dooie lijn. Belachelijke toestand: 2009 met perfect werkende gsm etc, maar gewoon "ouderwets"bellen met een vast toestel is voor UPC te hoog gegrepen. We stappen binnenkort maar over incl. tv. Prachtige schotels tegenwoordig. Heel UPC ERUIT!

agro

Ongelezen bericht door agro »

Prachtige schotels tegenwoordig. Heel UPC ERUIT!
En met cardsharing (met de juiste aparatuur) kan je op onbeperkt aantal tv's digitale ontvangst realiseren, bovendien meer zenders en beter kwaliteit.

Gesloten