LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waar is iedereen?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Remi

Waar is iedereen?

Ongelezen bericht door Remi »

Alleen op de wereld. Net als Bruneel.

j.moret
Berichten: 104
Lid geworden op: 08 jul 2003 21:01

Re: Waar is iedereen?

Ongelezen bericht door j.moret »

met vakantie blijkbaar hebben ze toch nog wat centjes kunnen sparen daar voor??

Gast

Re: Waar is iedereen?

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ben er nog wel hoor Remi als je eenzaam bent, kom ik je handje wel even vasthouden :wink:

Ik

anniecoevorden
Berichten: 16
Lid geworden op: 18 jul 2003 17:51

Re: Waar is iedereen?

Ongelezen bericht door anniecoevorden »

De Hoge Raad heeft een uitspraak gedaan over optietransacties van iemand die in 1987 tegen beter weten in van de Rabobank gehandeld heeft en daarmee zijn hele vermogen kwijt heet geraakt.
De Rechtbank in Den Bosch stelde de belegger in het ongelijk en bank in zijn gelijk.

De Hoge Raad heeft op 6 augustus 2003 een uitspraan gedaan en zegt EEn cclient die et veel risico neemt bij zijn of haar beleggingen, moet altijd door de bank tegen zichzelf in bescherming worden genomen.
Transacties die volgens de bank eigenlijk een te groot risico met zich meebrengen, moeten daarom geweigerd worden. Lees het verder zelf maar voor alle duidelijkheid , Schonewille heeft er positief op gereageerd.

Gr. Annie

Anke
Berichten: 72
Lid geworden op: 06 aug 2003 19:43

Re: Waar is iedereen?

Ongelezen bericht door Anke »

Dag Jeff Moret, op vakantie, kon ik dat ook maar. Heb geen geld om op vakantie te gaan. Lening afgesloten voor Dexia om onder protest te kunnen te betalen en mijn eigen bankrekening is ook niet bepaald een vetpot.

j.moret
Berichten: 104
Lid geworden op: 08 jul 2003 21:01

Re: Waar is iedereen?

Ongelezen bericht door j.moret »

ik ben ook niet weg geweest hoor

Anke
Berichten: 72
Lid geworden op: 06 aug 2003 19:43

Re: Waar is iedereen?

Ongelezen bericht door Anke »

Dan hebben we elkaar nog :) Ik zeg elke keer ik ga op vakantie naar Rundumhause. :)

Gesloten