LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN sluit je aan en laat je in de steek

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
eksoj

KPN sluit je aan en laat je in de steek

Ongelezen bericht door eksoj »

Kpn eerst gevraagd of ik een bepaald type dvd/hd recorder moest kopen bij de twin tuner. Krijg bericht terug dat kpn de keus volledig vrij laat. Koop een hd/dvd recorder. Kost me uren met aansluiten en het lukt niet om een opname te maken. Bel kpn, de dame probeert aansluitingen met mij uit, weet het dan ook niet meer en verbind me door met de technische dienst, echter deze zijn erg druk, ze vraagt me of ik wil wachten of terug gebeld wil worden, ik maak een afspraak voor de volgende dag. Wie er ook belt geen kpn dus en nu twee dagen later nog niets gehoord. Het blijkt ook dat de recorder maar half werkt met kpn, kan maar 1 programma opnemen en dan moet de twin tuner aanblijven, ook werkt het guide+ systeem niet met kpn.
Kpn geeft dus ten eerste fout advies en ten tweede laten ze je gewoon barsten. Gelukkig was Correct in Rotterdam bereid de recorder terug te nemen, dat is nog eens service die bij kpn ver, ver, ver te zoeken.

reusje

Re: KPN sluit je aan en laat je in de steek

Ongelezen bericht door reusje »

eksoj met een twintuner maar alleen dat opnemen wat je kijkt? Als dat het geval is dan is je twindefect en had hij omgeruild moeten worden. Het klopt dat single tuners alleen maar dat opkunnen nemen wat je aan het kijken bent. Het is echter niet noodzakelijk om de tv aan te laten. Je kan de tv wel uitzetten zolang je de tuner maar wel aan laat staan.

eksoj

Ongelezen bericht door eksoj »

Ik zou wel kunnen kijken en een ander programma opnemen. Echter meerdere programma's programeren voor opname is niet mogelijk.

reusje

je kan dus 1 programma kijken en een ander opnemen met de twintuner. Je kan dus niet dan nog een 3e kanaal erbij opnemen. Dat is bij digitale tv van de kabel ook niet mogelijk

reusje

sorry lees nu pas dat je een pvr of single tuner van digitenne zou hebben. De Twintuners worden niet meer verkocht. Als ik vragen mag hoeveel koste de tuner die je in de winkel gekocht hebt? als die 89,95 gekost heeft dan heb je waarschijnlijk een single tuner gehad en als je 279 euro betaald hebt dan heb je waarschijnlijk een pvr gehad.

Ik vermoed echter dat je een single tuner hebt gehad en daarmee kan je inderdaad alleen dat opnemen wat je aan het kijken bent. De andere is een pvr waarmee je kan opnemen op een harde schijf

Gesloten