LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wasmachine

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
demonteur

wasmachine

Ongelezen bericht door demonteur »

nog even een voetnoot; van de duizende reparaties die ik heb gedaan
moet ik constateren dat de meeste reparaties onstaan door het TE VOLPROPPEN van de wasmachine of droger.

gevolg, lagerproblemen (wasmachine maakt veel lawaai)
printplaten (modules) branden door met diverse gevolgen
motor vreet zn koolborstels op (trommel draait niet meer)
Drogers die te vol worden gestopt branden de thermisch beveiligingen door,gevolg de droger word niet meer warm.

buiten lagers vervangen zijn de meeste reparaties betaalbaar.

mensen laten zich te snel een nieuwe wasmachine aansmeren, proppen hem weer te vol en de problemen herhalen zich.
nog even een tip.WAS NOOIT BH"s in de wasmachine ook niet in een netje!! want gegarandeerd dat u een beroep op mij moet doen !!

voor meer info of gratis advies ,bel 0206888916 Alleen regio Amsterdam

Jerrys

Re: wasmachine

Ongelezen bericht door Jerrys »

Hopelijk steken mensen hun hand in eigen boezem als ze een apparaat stukmaken door eigen toedoen en dan niet in de winkels fier roepen dat ze gewoon een goed werkend apparaat moesten krijgen.

demonteur

Re: wasmachine

Ongelezen bericht door demonteur »

Ben het volledig met je eens,Mediamarkt verkoopt momenteel een wasmachine voor 180 euro,(weggooi machine)maar als je een maal per week wast en niet te vol propt,gaat zo,n machine best wel lang mee.

Gesloten