LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kapotte HCT S710 bij verlenging contract vodafone!!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
landax

kapotte HCT S710 bij verlenging contract vodafone!!!

Ongelezen bericht door landax »

Ergens in November heb ik na lang zoeken naar de ideale telefoon besloten dat ik mijn lopende contract bij Vodafone wilde verlengen.
Bij deze verlenging heb ik heel netjes de HTC S710 gekregen.
Dolblij was ik ermee!
Na nog nog geen paar uurtjes sloeg de telefoon vast en werd het beeld zwart! Keer op keer weer!!
Na contact met de klantenservice heb ik de telefoon ter reparatie opgestuurd naar vodafone.
Na een paar weken kreeg ik de telefoon terug en wederom blij maakte ik de verpakking open.
Nadat ik de telefoon had aangezet heeft hij het misschien een half uurtjes gedaan! Weer hetzelfde probleem!
Wederom nam ik contact op met de klantenservice van het geliefde :evil: vodafone. Ik kreeg te horen dat ik de telefoon weer op moest sturen en dat ze er deze keer dan SERIEUS :shock: :? naar gekeken zou worden!
Natuurlijk heb ik kenbaar gemaakt dat dit geen manier van handelen is!
Maar goed ik wilde alleen maar dat het telefoontje het deed!!! Wederom heb ik de telefoon door omstandigheden pas 31 januari opgestuurd. Tot mijn verbazing kreeg ik de telefoon gister al terug :D
Nog geen kwartier heeft hij het gedaan :twisted: :evil: :cry:
Weer werd het beeld zwart en sloeg de telefoon op slot en deed helemaal niks meer!!!
Ik heb hierop weer de klantenservice gebeld maar nu boos!
Ik kreeg te horen dat ik de telefoon weer op moest sturen! Ja hallo en wie gaat die kosten elke keer betalen dan?? Het is toch normaal dat je mag verwachten dat je een telefoon krijgt die werkt als je je lopende contract verlengt :x
Ik wil of een hele nieuwe HTC S710 telefoon of een ontbinding van mijn contract! Ik heb immers alleen het contract verlengt omdat ik de HTC S710 wilde hebben want zo goedkoop is vodafone nu ook weer niet!!!
En wat krijg ik een kapotte die ik keer op keer op keer op keer maar even aangetekende en verzekerd terug moet sturen
Ik heb een hele mooie klachtenbrief naar ze gestuurd en als ze er niet op reageren dan ga ik er absoluut werk van maken!

Ik ben het zat!!!

Groetjes Peter

herzon

Re: kapotte HCT S710 bij verlenging contract vodafone!!!

Ongelezen bericht door herzon »

Je contract heeft niets met je toestel te maken! Lees het maar na, er staat nergens iets in van: Vodafone verplicht zich de klant een werkend toestel te leveren. Je krijgt het toestel omdat je een bepaald contract afsluit, dat toestel is dan min of meer op afbetaling, het is niet van Vodafone. Dus wat betreft contract ontbinden, nee, dat gaat je niet lukken. En onthoud: men vangt meer vliegen met stroop dan azijn!!

Mr. Floppy

Ongelezen bericht door Mr. Floppy »

Vodafone is zeker wel verplicht een goed werkend toestel te leveren.
Dat maakt wel degelijk onderdeel uit van het contract. (ook is er nog altijd wetgeving)
Verzendkosten zijn volgens de wet voor rekening van Vodafone.
Desnoods kan het contract wegens wanprestatie ontbonden worden. (moet je ze wel nog een keer in de gelegenheid stellen om het alsnog te repareren of een nieuw toestel te leveren. (duidelijk in een brief zetten met een redelijke termijn waarbinnen het opgelost moet zijn)(ontvangstbevestiging van de brief vragen en anders aangetekend versturen)

VFWEBRELATIONSBC

Ongelezen bericht door VFWEBRELATIONSBC »

@landax

erg vervelend dat je problemen ondervindt met je nieuwe toestel. Indien je wilt dat ik er achteraan ga en de status van je klacht nakijk , stuur me dan even een mailtje en vermeldt daarin je mobiele nummer.

groet,
Bas
Vodafone Web Relations

elzkyr

Ongelezen bericht door elzkyr »

Het is erg vervelend van je toestel. Ik heb een soortgelijk probleem bij vodafoon. Mijn schermpje is binnen 3 dagen zomaar ineens gesprongen, na vele telefoontjes en een bezoekje aan de winkel was het enige dat ik te horen heb gekregen dat het buiten de garantie valt en dat ik dus zelf de kosten moest gaan betalen.
3 dagen heb ik hem kunnen gebruiken en ineens kapot..
Op advies van mn moeder de consumentenbond gebeld en die heeft me aangeraden een brief te sturen. Ze hebben me zelfs voorbeeldbrieven gegeven.
De consumentenbond heeft me dus enorm geholpen, zit nog midden in het process, maar als ze me na de 2de brief nog niet hebben geholpen mag ik een 3de brief sturen met daarin dat ik mijnovereenkomst met hun verbreek.
Als ik jou was zou ik even zelf naar de consumentenbond bellen, als je geen lid bent kost het 5 euro (2 maanden lidmaatschap) en dan wordt je dus 2 maanden lang geholpen bij dit soort dingen.
Als je het vergelijkt met een nieuw schermpje of mobiel kopen is 5 euro niets en de service die hun verlenen is tot nog toe de beste van alle helpdesks, zeker die 5 euro wel waard.

hoop dat je er iets aan hebt :)

groetjes tim

WEBRELATIONSAA

Ongelezen bericht door WEBRELATIONSAA »

@elzkyr,

Erg vervelend dat je al twee brieven hebt gestuurd zonder gewenst resultaat.
Als je dat wilt, kun je me even een mailtje sturen, eventueel met een kopie van de verstuurde brieven. Dan kijk ik of ik iets voor je kan betekenen.
Het mailadres is vodafonewebrelations.nl[at]vodafone.com

Antoine
Vodafone Web Relations

Gesloten