LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Leifheit afvalemmer: veer deksel kapot

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
ebedijs

Re: Leifheit afvalemmer: veer deksel kapot

Ongelezen bericht door ebedijs »

je kan bij de blokker zo een nieuw veertje bestellen.ik meen dat het iets van €3 kost.
en een afschrift van een giro,waarmee je kan aantonen dat je de afvalemmer hebt gekocht is ook al genoeg voor de garantie.Blokker doet niet zo moeilijk(spreekt een expert) werk er namelijk zelf.
succes

john33a

Ongelezen bericht door john33a »

hoi voor die afemmer van leifheit je moet naar www.roebke.nl gaan anders moet je leifheit consumentenservice 035 699 73 59.gaan

c-ke1

Ongelezen bericht door c-ke1 »

Ik werk ook bij een Blokker en wij geven de veertjes gratis aan klanten. Kost ons ook maar 1 eurocent

LWB

Ongelezen bericht door LWB »

Mijn Leifheit afvalemmer is net anderhalf jaar oud en gisteren brak het derde veertje. De eerste vervanging kreeg ik per omgaande na een mailtje aan Leifheit Naarden (omdat ik bij Blokker Bussum - waar ik hem had gekocht - met de hele bak langs moest komen!). De tweede vervanging kreeg ik van Blokker Laren en nu ga ik maar weer bij Leifheit aankloppen. De service kan dan wel prima zijn, maar ik baal ervan om een goede merkbak te kopen waarvan iedere zes maanden het veertje het begeeft. Ik ben geen metallurg, maar weet zeker dat materiaaltechnisch een onbreekbaar veertje mogelijk is. Vooral omdat dit veertje nauwelijks kracht hoeft uit te oefenen. Zijn er geen veertjesfabrikanten in Nederland?

madalton

Ongelezen bericht door madalton »

hah ik heb net via deze tread de nederlandse importeur gebeld en jawel ik krijg gratis een veertje en montagebeschrijving-wat is het toch soms eenvoudig in het leven en wat werkt dit forum ontzettend fijn!
dank jullie voor de info :D

highland

Ongelezen bericht door highland »

Wat jammer dat ik niet eerder hier gekeken heb..

Ondanks de garantie van 5 jaar die Leifheit op de vuilnisbak geeft, gaat mijn nieuwe veertje € 1,- kosten.
Nu gaat het me niet om het bedrag, want daar valt echt wel overheen te komen, maar wel om het principe van garantie.
Volgens Blokker (Volendam, waar ik de bak heb gekocht) wordt het kapot gaan van het veertje veroorzaakt door intensief gebruik en valt het daarom NIET binnen de garantie. En dat intensieve gebruik is ongetwijfeld het geval in een gezin met kinderen, maar het is ook de reden geweest voor de aanschaf van een dure merk vuilnisbak.

Vraag me nu af waar de 5 jaar garantie dan WEL voor bestemd is.

kanovaarder

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Ik had de goedkope Leifheit.

En op een gegeven ogenblijk zo driftig dat ik een gat in het deksel gooide dat door dat verrotte veertje overigens ook al tijden niet meer zo goed sloot. (rechter-veertje). Ook bij u rechts?

Grootvader

Andrei

Ongelezen bericht door Andrei »

ik heb de emmer een half jaar in bezit en ben ook aankomst bon kwijt.
Bij mij is het bevestigings punt afgebroken die bevestigd is op het deksel en ook een van de bevestigingspunten op de ring zijn afgebroken.
Vandaag foto opgestuurd naar leifheit even afwachten dus.

Andrei

Ongelezen bericht door Andrei »

Vorige week telefonisch contact gehad met de leverancier.
Deze beloofde mij kosteloos een nieuwe afvalemmer en ja hoor vandaag was hij er.

Prima service van Leifheit

odo

Ongelezen bericht door odo »

Goede service, da´s leuk.
Een goed produkt leveren, da´s beter.

damanja38

Ongelezen bericht door damanja38 »

Hallo

Ik wil vincent bedanken voor het snelle toesturen van de handleiding via mail, iedereen die niet weet hoe je het veertje moet vervangen stuur vincent een mailtje en krijgt deze via mail netjes toegestuurd.

www123

Ongelezen bericht door www123 »

ellste

Ongelezen bericht door ellste »

Ik heb mijn bedaalemmer ook al zo'n 2 jaar in gebruik. Het is ons al 3 keer overkomen dat het veertje kappot ging. Maar nu was de hele deksel eraf geknapt. Ik ben met de pedaalemmer terug gegaan naar de Blokker. De kassabon had ik natuurlijk al niet meer. Vanmiddag werd er bij mij een nieuwe pedaalemmer bezorgd! Dit vind ik echt geweldige service!
De deksel werkt nu wel anders. Niet meer met een magneetje en veertje, maar met zo'n deksel die ook weer automatisch sluit.
Ik ben hier echt heel blij mee!

Gesloten