LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nuon

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Paul Lemmers

Nuon

Ongelezen bericht door Paul Lemmers »

Beste lezer/lezeres,

Vanaf vorig jaar september ben ik met Nuon aan het bellen en schrijven over volgens Nuon openstaande facturen.

Volgens de berekening van een normaal mens zou ik geld terug moeten krijgen (dit blijkt ook uit de jaarafrekening). In plaats daarvan heb ik in middels meer onkosten gemaakt om een deurwaarder van mijn deur te houden dan dat ik van de Nuon zou hebben terug gekregen. Onnodig geld betaald aan telefoonkosten van het 0900 nummer van de Nuon "klantenservice" en het versturen van een aangetekend stuk.

Na het versturen van het aangetekende stuk had ik de indruk dat ik overal van af zou zijn (nog geen reactie van Nuon ontvangen). In tegendeel de facturen en aanmaningen van Nuon blijven komen.

Mogelijk weet u een ingang bij Nuon met wie ik een en ander kan bespreken en OPLOSSEN, ik zelf heb inmiddels in het totaal 2,5 uur met de Nuon gebeld. Dit resulteerde allen in beloften. Ongelofelijk hoe ondeskundig en dom zo'n grote organisatie kan zijn.

In afwachting van uw reactie,
met vriendelijke groet,

P.Lemmers

Roberto Alma

Re: Nuon

Ongelezen bericht door Roberto Alma »

Hallo Paul lemmers,

Ik heb ongeveer dezelfde klacht als jij, plus nog eens een berg in het kwadraat.
Maar wat en wie ik ok bel fax of schrijf, het word alleen maar erger.
Tot dreiging van afsluiten aan toe. heb jij al een manier gevonden om iemand te spreken te krijgen die daadwekelijk wat voor je kan doen??
vriendelijke groet,
Roberto Alma

Paul Lemmers

Ongelezen bericht door Paul Lemmers »

Nee helaas het enige wat ik nog heb is het antwoordnummer dat genoemd is bij ook dat nog. Zo kost een klacht ten minste geen postzegel.
Nuon
Atwoordnummer 8822
6800VR Arnhem

Singlewhitefemale

Ongelezen bericht door Singlewhitefemale »

Mag ik vragen waar je woont? Heel misschien dat ik kan helpen...

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

In Bagdad.

Gast

Nou, ik lig in een deuk hoor!

Gast

In Bagdad ???????????????