Beste lezer/lezeres,
Vanaf vorig jaar september ben ik met Nuon aan het bellen en schrijven over volgens Nuon openstaande facturen.
Volgens de berekening van een normaal mens zou ik geld terug moeten krijgen (dit blijkt ook uit de jaarafrekening). In plaats daarvan heb ik in middels meer onkosten gemaakt om een deurwaarder van mijn deur te houden dan dat ik van de Nuon zou hebben terug gekregen. Onnodig geld betaald aan telefoonkosten van het 0900 nummer van de Nuon "klantenservice" en het versturen van een aangetekend stuk.
Na het versturen van het aangetekende stuk had ik de indruk dat ik overal van af zou zijn (nog geen reactie van Nuon ontvangen). In tegendeel de facturen en aanmaningen van Nuon blijven komen.
Mogelijk weet u een ingang bij Nuon met wie ik een en ander kan bespreken en OPLOSSEN, ik zelf heb inmiddels in het totaal 2,5 uur met de Nuon gebeld. Dit resulteerde allen in beloften. Ongelofelijk hoe ondeskundig en dom zo'n grote organisatie kan zijn.
In afwachting van uw reactie,
met vriendelijke groet,
P.Lemmers
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nuon
Re: Nuon
Hallo Paul lemmers,
Ik heb ongeveer dezelfde klacht als jij, plus nog eens een berg in het kwadraat.
Maar wat en wie ik ok bel fax of schrijf, het word alleen maar erger.
Tot dreiging van afsluiten aan toe. heb jij al een manier gevonden om iemand te spreken te krijgen die daadwekelijk wat voor je kan doen??
vriendelijke groet,
Roberto Alma
Ik heb ongeveer dezelfde klacht als jij, plus nog eens een berg in het kwadraat.
Maar wat en wie ik ok bel fax of schrijf, het word alleen maar erger.
Tot dreiging van afsluiten aan toe. heb jij al een manier gevonden om iemand te spreken te krijgen die daadwekelijk wat voor je kan doen??
vriendelijke groet,
Roberto Alma
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 08 aug 2003 17:47
Re: Nuon
Mag ik vragen waar je woont? Heel misschien dat ik kan helpen...