LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] World Travel Club

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
sandra123
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 aug 2006 14:48

World Travel Club

Ongelezen bericht door sandra123 »

Hierbij willen wij ook even reageren op deze grote oplichters bende , wij werden vorige week donderdag ook gebeld met de mededeling dat we een reis hadden gewonnen voor 4 personen naar canarische eilanden of Tenerife , dit alles zou ons 29,00 euro per persoon kosten , maar we zouden daar wel voor naar maarsen moeten komen om alles te ondertekenen , Hierop melde ik hun dat ik het met mijn vrouw wilde overleggen en dat ze er over terug konden bellen vrijdags.

Natuurlijk gelijk gaan zoeken op internet omdat we het toch niet vertrouwde , en wat bleek het is dus inderdaad een grote oplichters bende , maar toch vol verwachting of we nog terug gebeld zouden gaan worden , vrijdags niets gehoord , wat schetse onze verbazing maandag 11 februari werden we gebeld door een medewerker van CLUB LA COSTA of we wilden ingaan op het aanbod toch wel erg vreemd eerst gebeld worden door World Travel Club en dan door Club La Costa.

Dus mensen willen jullie goedkoop van heel veel geld af ga dan in op hun aanbod en je zit vast aan TIME-SHEARING. Dus doe het niet want een grote oplichtersbende als TIME-SHEARING praatjes en aanbod is er niet.

Lees jezelf eerst goed in op internet voordat je JA zegt eenmaal JA gezegt dan heb je een probleem want dan zit je er aan vast.

En wat betreft die 29,00 euro dat is een reclame stunt , eenmaal Ja gezegt kost dat je al gauw zo rond de 800.00 a 1000.00 euro per jaar zonder dat je er iets voor terug ziet.

met vriendelijke groeten Peter en Sandra.[/b]

Gesloten