LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] DHS-Discount Home Shopping MLM?
DHS-Discount Home Shopping MLM?
Kreeg een stukje papier in de bus met een mooi verhaal over een maandelijks inkomen.Lijkt erg veel op de mlm-methode.
http://www.thuiswerkonline.nl/pageID_4200364.html
Begin thuis je eigen zaak met je PC
thuiswerken en verdienen
Wil je een maandelijks inkomen opbouwen?
Wij zijn op zoek naar mensen die vanuit huis willen werken en willen verdienen..
Bepaal zelf het aantal uren die je werkt
Bepaal zelf hoeveel je wilt verdienen
Doe alles 100% thuis.
http://modernwerk.com/
het is nog steeds hetzelfde, veel beloven weinig geven doet de gek in vrede leven.
http://www.thuiswerkonline.nl/pageID_4200364.html
Begin thuis je eigen zaak met je PC
thuiswerken en verdienen
Wil je een maandelijks inkomen opbouwen?
Wij zijn op zoek naar mensen die vanuit huis willen werken en willen verdienen..
Bepaal zelf het aantal uren die je werkt
Bepaal zelf hoeveel je wilt verdienen
Doe alles 100% thuis.
http://modernwerk.com/
het is nog steeds hetzelfde, veel beloven weinig geven doet de gek in vrede leven.
Re: DHS-Discount Home Shopping MLM?
Hm,
Dan weet je nog weinig van mlm, wanneer je nooit hebt gehoord van DHS, die ook vinden dat ze "mlm-en"...!
Maakt jou dat wat uit? Nee toch?
Is net zoiets als 1001euro. Alleen betaal je dan 25 euro (dollar) per maand, ipv 1x per jaar!!
En wanneer je er 2 vindt die hetzelfde doen... hoef jijzelf die 25 /maand niet meer te betalen!!
Vreemd hoe mlm toch aan een slechte naam komt?
Wanneer ga je weer "adverteren", jor?
SBI
Dan weet je nog weinig van mlm, wanneer je nooit hebt gehoord van DHS, die ook vinden dat ze "mlm-en"...!
Maakt jou dat wat uit? Nee toch?
Is net zoiets als 1001euro. Alleen betaal je dan 25 euro (dollar) per maand, ipv 1x per jaar!!
En wanneer je er 2 vindt die hetzelfde doen... hoef jijzelf die 25 /maand niet meer te betalen!!
Vreemd hoe mlm toch aan een slechte naam komt?
Wanneer ga je weer "adverteren", jor?
SBI
Toch maar een mailtje richting Tros Radar, Je komt nu onder een andere naam zeuren en opnieuw anderen proberen onderuit te halen.Kunnen ze het IP controleren en deze nickname ook verwijderen.
Je laat je weer kennen, Jor....
Klikspaan, boterspaan....!
Het is nog erger met jou dan ik dacht, Jor.......
Natuurlijk gaat dit weer verwijderd worden..., maar jij blijft laf!
So it is.... and it will stay.
Klikspaan, boterspaan....!
Het is nog erger met jou dan ik dacht, Jor.......
Natuurlijk gaat dit weer verwijderd worden..., maar jij blijft laf!
So it is.... and it will stay.
Alle goede pogingen van duizenden VIPs ten spijt, de DHS Club lukt het niet om deze VIP's (vast inkomen partners (!!!) ) te blijven motiveren.
Ikzelf ben 6 maanden vol vertrouwen keihard aan het bouwen geweest aan mijn organisatie. Dat lukte prima, geen klachten. Maar wat ik belachelijk vindt dat er dan na een half jaar plm 50 dollar p.m. aan verdiensten uitrolt.
Honderden members en zo'n 25 VIPs ingeschreven door overal (betaald) te adverteren. Dus eigenlijk kostte het geld. Ik had dit best willen volhouden als er redelijk toekomstperspectief zou zijn.
ik zie dit niet gebeuren en haak af. Ook mijn hele downline maakt zich zorgen en ziet ook niets qua verdiensten.
Tussen 2 haakjes, ik heb MLM ervaring en weet dat je eerst moet investeren in tijd, maar DHS vraagt ook nog eens te investeren in - veel - geld.
Ikzelf ben 6 maanden vol vertrouwen keihard aan het bouwen geweest aan mijn organisatie. Dat lukte prima, geen klachten. Maar wat ik belachelijk vindt dat er dan na een half jaar plm 50 dollar p.m. aan verdiensten uitrolt.
Honderden members en zo'n 25 VIPs ingeschreven door overal (betaald) te adverteren. Dus eigenlijk kostte het geld. Ik had dit best willen volhouden als er redelijk toekomstperspectief zou zijn.
ik zie dit niet gebeuren en haak af. Ook mijn hele downline maakt zich zorgen en ziet ook niets qua verdiensten.
Tussen 2 haakjes, ik heb MLM ervaring en weet dat je eerst moet investeren in tijd, maar DHS vraagt ook nog eens te investeren in - veel - geld.
Ben zeker 7 jaar geleden al in contact gekomen met DHS en zag er toen al niks in. Is gewoon direct sales met een vleugje MLM.
Wat anders is aan de werkwijze van de DHS club is, dat je kortingen uitdeelt aan consumeten van meer dan 5000 online en offline winkels.
Je hoeft dus niet zelf met producten te gaan leuren,
Je maakt ze lid en de rest doen de klanten zelf. Ze winkelen enkel met een paar procent meer korting bij grote bedrijven zoals dixons, arke, wehkamp, free record shop, hunkermoller en nog vele andere grote namen!!!!!
Je hoeft dus niet zelf met producten te gaan leuren,
Je maakt ze lid en de rest doen de klanten zelf. Ze winkelen enkel met een paar procent meer korting bij grote bedrijven zoals dixons, arke, wehkamp, free record shop, hunkermoller en nog vele andere grote namen!!!!!
-
Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die er geld mee heeft verdient. En het is ook niet gratis ondanks wat ze doen voorkomen op de site.
-
Uit bovenstaande reacties krijg ik de indruk dat ik er niet aan hoef te beginnen. Het levert helemaal niets op.
DHS kost alleen maar geld en niet zo heel weinig ook.
Munteenheid Initieel Maandelijks Vernieuwen
AD EUR - Euro 49.95 20.00 36.95
Ofwel , startbedrag ( met een mooi woord initieel ) is dus €49.95 en dan
€20 per maand en jaarlijks verlengen kost €36.95.
Munteenheid Initieel Maandelijks Vernieuwen
AD EUR - Euro 49.95 20.00 36.95
Ofwel , startbedrag ( met een mooi woord initieel ) is dus €49.95 en dan
€20 per maand en jaarlijks verlengen kost €36.95.
Het was pat-rik gelukkig vlug duidelijk dat het meer kost dan opbrengt.Geplaatst op 11 Feb 2008 17:42 door Pat-rik
-
DHS zegt nu zelf geen MLM te zijn omdat ze niets verkopen maar alleen kortingskaarten weggeven. Voor zover ik weet kost kortingsklant worden niks maar als je geld wilt verdienen mag je het een maandje gratis proberen en daarna kost het inderdaad die bedragen die je zegt.
Ik vind het wél MLM en ik vind het waardeloos.
Dan zijn we het over DHS in ieder geval eensGeplaatst op 15 Nov 2008 08:47 door antileugens
Naar boven