LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Club la Costa / Marina del Sol?

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
Jolanneke
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 feb 2008 13:34

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door Jolanneke »

Dank je wel, Cees. Ik denk dat ik dan maar inderdaad een reisje via het reisbureau boek en me voor de rest geen ellende op de hals haal!

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door sjoegel »

Goed zo Jolanneke. Mijn vrouw neemt ook nooit iets van me aan maar als een ander het zegt is het waar. Luister ook eens naar je man !

verooev
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 feb 2008 20:06

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door verooev »

Werdt vanavond gebeld door iemand van club lacosta, met het verhaal dat mijn partner en ik voor 29 euro p.p. naar spanje of de canarische eilanden op vakantie kunnen gaan als we onze prijs samen in Maarsen op willen komen halen.
Kleine lettertjes: -samen op komen halen, -zelf de reis er naar toe betalen en verder zijn er geen kleine lettertjes volgens deze meneer, geen presentaties bijwonen enz.
Dus als we deze meneer kunnen geloven gaat voor niets de zon op, morgen belt hij terug en dan zal ik hem vertellen dat hij het reisje op een klein warm plekje mag stoppen, maar dat wij niet komen en dat hij zelf maar even moet googlen om te lezen voor wat voor organisatie hij werkt, allemaal bedankt dat ik er niet ben ingetuint !!! :P

Tely
Berichten: 21
Lid geworden op: 23 dec 2004 11:11

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door Tely »

Ook wij zijn gebeld en hebben vriendelijk bedankt.

Vvtowners
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 feb 2008 13:32

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door Vvtowners »

Wie wil zijn timeshare of vakantiepakket verkopen, email ons gaarne.

Cees Peek
Berichten: 68
Lid geworden op: 16 nov 2007 15:23

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door Cees Peek »

Beste Vvtowners,

Zoals je reeds hebt gezien in bovenstaande berichten kan mijn Timesharepunten overnemen tegen een redelijk bedrag, wanneer je intresse hebt dan hoor ik het graag.

Mijn e-mail adres is [email protected]
Doe een bod en we zien wel hoever we komen, ik heb 1501 punten beschikbaar.

met vriendelijke groet
Cees F.M. Peek

moedertop
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 okt 2006 21:18

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door moedertop »

Ben ik even blij dat ik gegoogeld heb. Ook wij hebben een prijs gewonnen, Een bijna gratis vakantie te mooi om waar te zijn. Gelukkig ben ik niet zo goed van vertrouwen dus maar even opgezocht.
Als ik dit allemaal lees dan is dit echt te mooi. Ik begin er niet aan.
Bedankt allemaal

J-P-B
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 feb 2008 19:08

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door J-P-B »

Wij zijn gister ook telefonisch benadert door Club La Costa, met de list dat wij door het invullen van een internet enquête een vakantie hebben "gewonnen". We zijn uitgenodigd om in Maarssen de reisgidsen te komen bekijken en deze mogen we meenemen naar huis om een vakantie in Spanje (of Tenerife) uit te zoeken. Het enige dat wij hoeven te betalen is 29,- PP voor boekingskosten (de reiskosten worden voor het gemak niet genoemd). Wij waren erg terughoudend en vandaar dat ik op deze site kwam.

Deze mensen proberen je naar het "hol van de leeuw" te lokken met een "exclusief doosje wijn" om je hun theater (managers die aanschuiven etc.) in een "Wouwstemming" te krijgen en je het gevoel te geven dat je over een buitenkansje beschikt. Ze proberen je in een "Ja ritme" te krijgen met hun vragen en oefenen dat ietsje druk uit. Partners tegen elkaar opzetten wordt vaak niet geschuwd. Iedereen loopt de kans op deze, vanuit Amerika overgewaaide methode, benaderd te worden. Vooral mensen die het toch al niet breed hebben zullen hiervoor gevoelig zijn. Daarom willen ze wel weten of je min. 25.000 per jaar verdient.

Zelfs hun briefpapier met achterop de algemene voorwaarden (helemaal gericht op deze zogenaamde "gewonnen" prijzen) is speciaal gedrukt voor massa verspreiding.

Mijn tip: Niet doen! bedrijven geven nooit iets voor niets, tenzij het om een echte prijs gaat.

Shoppy heeft ook gelijk: de positieve reacties staan allen vol met stomme spelfouten, die aangeven dat dezelfde (groep?) personen hiervoor verantwoordelijk is. Laat je niet lokken, en vraag of ze je naam willen verwijderen en niet door willen geven aan derden.

Vraagje: is hier landelijk al aandacht aan gegeven? zo nee, zullen waar eens voor gaan zorgen dan??

Cees Peek
Berichten: 68
Lid geworden op: 16 nov 2007 15:23

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door Cees Peek »

Beste J-P-B,

Het enige wat mij bekend is over dit onderwerp is via Tros Radar,

Ik ben het met je eens dat het breder, dus landelijk bekent zou moeten worden, ik heb al eens kontakt gehad met meerdere gedupeerden, en geprobeerd om een vuist te maken richting Club La Costa, met zijn alle staan we sterker, ik heb al met een aantal mensen kontakt gehad die het ook zouden willen steunen deze mensen heb ik in mijn bestand staan.

Het moet maar eens uit zijn met deze praktijken van Club La Costa en World Travel Club uit Maarssen.

Ik hoop dan ook dat wij samen iets op poten kunnen krijgen, om binnen dit land, hier aan bekend te kunnen geven, en andere mensen waarschuwen er NIET in te trappen.

Ik hoor graag meer van je, mijn e-mail adres is [email protected]
p/s geef via mijn e-mail adres het jouwe even door dan kunnen we kontakt met elkaar opnemen buiten deze pagina om.

van der ent
Berichten: 10
Lid geworden op: 24 jan 2008 08:57

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door van der ent »

ook ik ben afgelopen maandag gebeld dat ik een vakantie gewonnen heb met het invullen van een enquette! vul noiit wat in dus dat is al knap!
net de brief ontvangen dat we vrijdag in Maarssen worden verwacht. morgen maar even afbellen na het lezen van alle verhalen! had er al een eigenaardig gevoel bij!
bedankt.

van der ent
Berichten: 10
Lid geworden op: 24 jan 2008 08:57

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door van der ent »

hallo meneer CeesPeek

ik ben het met u eens dat er iets moet gebeuren maar denk dat het alleen lukt als het bijv. via tv in de publiciteit komt?!

Cees Peek
Berichten: 68
Lid geworden op: 16 nov 2007 15:23

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door Cees Peek »

Beste heer van der Ent,

Dit zou dan moeten via Tros Radar, maar daar is al eens aandacht aan besteed, ik denk dat er te weinig mensen kijken naar het programma.

ik hoop toch nog steeds dat er voldoende mensen reageren, en ook daadwerkelijk mee willen doen.

met vriendelijke groet
Cees F.M. Peek
[email protected]

Cees Peek
Berichten: 68
Lid geworden op: 16 nov 2007 15:23

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door Cees Peek »

Wie heeft er ervaring met de Vereniging voor timeshare Owners [email protected],
Vvtowners
Centro De Servcios Galypso.
Urb.Calypso, Edif, s/n.
E-29647. Mijas Costa Malaga
Spain
aangaande de aan/verkoop van vakantie punten.
En kan mij zijn ervaringen vertellen, hoe een en ander in zijn werk gaat.

Bijvoorbaat dank, met vriendelijke groet
Cees F.M. Peek
Laatst gewijzigd door Cees Peek op 06 mar 2008 18:22, 2 keer totaal gewijzigd.

dorpstraat
Berichten: 17
Lid geworden op: 29 feb 2008 15:17

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door dorpstraat »

Wij snappen niet wat er allemaal voor negatiefs over club la costa wordt geschreven.
Wij zijn ook in Maarssen geweest, hebben ook die presentatie bijgewoont, daar is niets mis mee. Ook met het concept wat ze je aanbieden, niets mis mee, mits je het geld er voor OVER hebt. Dan kun je perfect vakantie vieren.

Wij hebben netjes de voucher ontvangen wat ons recht geeft op 8 dagen Malaga. Voor 29.00 euro pp. ex vliegreis.

Het meisje op kantoor heeft heel netjes samen met ons een verblijf gepland.
Wij begrijpen al die negatieve berichten niet.

Cees Peek
Berichten: 68
Lid geworden op: 16 nov 2007 15:23

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door Cees Peek »

Beste dorpstraat,

Je bent nog niet in Mijas bij Malaga geweest, wanneer je eenmaal de presentatie hebt mee gemaakt dan praat je misschien wel anders.

We praten dan niet meer over € 29 voor een week vakantie, maar dan praat men over ± € 12.000,00 voor de aankoop, van een aantal vakantie punten, en door hun gladde verkoop praatjes trappen de meeste mensen erin, het wordt je zo mooi voorgesteld, met behoud van waarde en weer kunnen verkopen, ik heb andere ervaringen met ze op gedaan.

Maar ga gerust je gang je leert er alleen maar van, zoals zoveel mensen welke hier hun ongenoegen hebben geschreven.

IK KAN ALLEEN MAAR ZEGGEN BEZIND VOOR GE BEGIND!!!

met vriendelijke groet
Cees F.M. Peek
[email protected]

misleidje
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 mar 2008 19:21

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door misleidje »

Ook wij zijn erin getrapt om naar maarssen te gaan, wat in eerste instantie leek of wij helemaal door het dolle heen waren, liep af met een grote domper! We hadden ons voorgenomen om never en nooit iets te tekenen, maar dan moet je wel heel sterk in je schoenen staan zeg. Er word zo op je ingepraat dat wij letterlijk het gebouw zijn uitgevlucht, voordat we domme dingen gingen doen.

Wij dachten ook, als we niets tekenen zitten we goedkoop in Spanje, maar gelukkig zijn we die dans ontsprongen door heel sneaky naar buiten te glippen! we hadden namelijk al ja gezegd voor we het eigenlijk doorhadden. De persoon die met ons de onderhandelingen voerde moest naar het toillet en dat was voor ons het punt om tot bezinning te komen en weg te glippen.

Wij hebben nog wel een dreigtelefoontje gehad in de trend van jullie hebben al mondeling toegezegd en we zullen jullie hieraan houden!

maar daar zijn we niet bang voor, ze komen maar.

Nee ga nooit naar Maarssen, het is een grote valstrik waar je in terrecht komt!

mercedes290
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 feb 2008 13:13

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door mercedes290 »

Wij zijn dus geweest, vond niet dat het ons opgedrongen werd ofzo,op zicht vond ik het niet gek klinken,maar we gingen voor dat weekje en verder zijn we ook niet gegaan.

groetjes

Cees Peek
Berichten: 68
Lid geworden op: 16 nov 2007 15:23

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door Cees Peek »

Beste allemaal die aan dit forum deel neemt of hierin kijkt en duidelijkheid wil hebben over Club La Costa moet maar eens kijken op de site: http://www.ripoffreport.com/reports/0/1 ... htm#246716
hier in staat een zogenaamde black list (zwarte lijst) waarin onder andere voorkomen Club La Costa onder het hoofdstuk:
Read, I did, timeshare black list
These resale companies are on the list. Be advised.

In deze lijst komen heel veel timeshare bedrijven voor uit Spanje, welke iedere keer van naam veranderen dus wees gewaarschuwd!!!

Tevens zijn er veel mensen die benaderd worden door:
World Travel Club Safariweg 41-44 te Maarssen, laat je niet van de kook brengen met een lokkertje van € 29,00 een week vakantie.

NIEMAND GEEFT IETS WEG VOOR BIJNA NIKS, HET KOST JE DAARNA ALTIJD VEEL MEER, WANT DE KOSTEN, VAN DEZE DURE RESORTS MOETEN TOCH DOOR IEMAND BETAALD WORDEN.

Ik heb onder andere navraag gedaan bij het Europees Consumenten Centrum te Utrecht je kunt het vinden onder :

Europees Consumenten Centrum
Catherijnesingel,
3511 GD Utrecht
T. 030-2326440
F. 030-2342727

E. [email protected]
I. www.eccnl.eu

Mevr. mr. E.Calvelo
Jurist / Legal Advisor Europees Consumenten Centrum

Deze mevrouw Calvelo kan je haarfijn duidelijk maken waar het omgaat.

met vriendelijke groet
Cees F.M. Peek
[email protected]

sharon1969
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 okt 2007 00:13

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door sharon1969 »

Ik wil jullie er even op wijzen dat de positive reactie's die onder Club La Costa staan, allemaal van personen zijn die werkzaam zijn in Maarssen. dus Club La Costa.

Even ter informatie!

[email protected]
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 mar 2008 23:16

Re: Club la Costa / Marina del Sol?

Ongelezen bericht door [email protected] »

kan er mij iemand vertellen nadat hij voor en week is uitgenodigd in malaga zonder lid te worden of er extra kosten zijn gekomen .
mij is vertelt dat je na deze week zonder lid te worden een schrijven krijgt met een dikke rekening voor het verblijf

Gesloten